MF ** Zuid - Holland topic 15 ** <insert topictitel here>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm...........is het niet druk aan de zaak, dus voor niks eerder weggegaan want hoef niet te komen :')

Maar was harstikke gezellig mensen! Leuk om weer wat nieuwe gezichten te hebben gezien :Y

En Thijs bedankt voor het voorrijden :)

Nu ff koffie zuipen :P
 
Zo ook weer thuis!

Was gezellig mensen, weer wat nieuwe gezichten gezien :W

TdB bedankt voor het voorrijden en iedereen bedankt voor de gezelligheid! :Y *O*
 
hallo , ik meld me hier ook maar eens. Rij nu een jaartje motor en woon in zoetermeer. Rij op een VFR800 uit 2001


zag dat jullie vandaag een leuke rit gemaakt hebben. Hoop daar in de toekomst een keer aan mee te kunnen doen.

greetz
 
Ook weer thuis!! Foto's zo ff op de computer zetten en dan plant ik ze op het forum..

Was een geslaagde rit! Goed weer, en tijdens de lunch de regen, alsof het zo berekend was..

Het is trouwens wel de laatste keer dat ik een hamburger tijdens een ZH rit bestel.. er is altijd wel iets met die hamburgers :')
 
Ook weer thuis!! Foto's zo ff op de computer zetten en dan plant ik ze op het forum..

Was een geslaagde rit! Goed weer, en tijdens de lunch de regen, alsof het zo berekend was..

Het is trouwens wel de laatste keer dat ik een hamburger tijdens een ZH rit bestel.. er is altijd wel iets met die hamburgers :')

Wat was er dan mis mee :P ?

Duurde wel een beetje lang voordat jij je eten kreeg _O-

Wij kregen patat op tafel gegooid :+
 
Wat was er dan mis mee :P ?

Duurde wel een beetje lang voordat jij je eten kreeg _O-

Wij kregen patat op tafel gegooid :+


Nouja, jullie waren bij het volgende rustpunt en toen kreeg ik mijn hamburger voorgeschoteld :+

En ik blijf het vermoede houden dat ze alles weer netjes in de keuken bij elkaar geraapt hebben, even 10 minuten gewacht, weer even warm maken en opnieuw opdienen ;) Okok.. Hij was wel lekker *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan