Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onewheel heeft gister samen met Delphine maar weer eens aan een operationele contingency meegewerkt in onze Koln hub, was weer effe flink zweten met vliegtuigen laden en lossen en alle vracht splitten wat uit containers kwam, 12 uurs shift gedraaid tot na middernacht :P 8-)

full
 
Wel weer gaaf om op het platform te staan tussen 25 vluchten die binnenkwamen :Y

full


Daarna 's nachts nog kleine 300km teruggereden in een ruime anderhalf uur, dus Audi (van Delphine deze keer) is alle stof weer kwijt in de uitlaat 8-) })
 
Onewheel heeft gister samen met Delphine maar weer eens aan een operationele contingency meegewerkt in onze Koln hub, was weer effe flink zweten met vliegtuigen laden en lossen en alle vracht splitten wat uit containers kwam, 12 uurs shift gedraaid tot na middernacht :P 8-)

[afbeelding]
Aan het bijbeunen om de '12 Blade te kunnen kopen :? :+
 
Kwam geen einde aan de hoeveelheid containers met ruim 150,000 pakken die gesplt en geladen moesten worden, wel supertof om te zien dat het hele bedrijf meewerkt met mensen uit Engeland, Duitsland, Italie, Frankrijk, Nederland, Belgie etc die allemaal de handen uit de mouwen steken, van simpele handler tot upper management, een voor allen, allen voor een *O* :}

full
 
blij dat je de humor er nog in houdt. *D _O- :W

ik kan die rib toch niet in 1 keer weer vastzetten, dus heb het er maar mee te doen. kan ik beter MF en de humor erin houden.
Plus dat ik zo snel mogelijk de schade wil opnemen, zodat ik de blade weer kan opkalefateren :)
 
Onewheel heeft gister samen met Delphine maar weer eens aan een operationele contingency meegewerkt in onze Koln hub, was weer effe flink zweten met vliegtuigen laden en lossen en alle vracht splitten wat uit containers kwam, 12 uurs shift gedraaid tot na middernacht :P 8-)

[afbeelding]

da's behoorlijk outside the box :}
 
ik kan die rib toch niet in 1 keer weer vastzetten, dus heb het er maar mee te doen. kan ik beter MF en de humor erin houden.
Plus dat ik zo snel mogelijk de schade wil opnemen, zodat ik de blade weer kan opkalefateren :)


:Y kan je die track training niet verplaatsen naar 26 juni? Dan heb je wat meer tijd. Er is nog plaats genoeg. *D
 
Iemand hier ervaringen met Motorkleding Outlet Eindhoven? Ik ben toe aan een nieuw pak en kreeg die als tip door van een kennis.
 
Kwam geen einde aan de hoeveelheid containers met ruim 150,000 pakken die gesplt en geladen moesten worden, wel supertof om te zien dat het hele bedrijf meewerkt met mensen uit Engeland, Duitsland, Italie, Frankrijk, Nederland, Belgie etc die allemaal de handen uit de mouwen steken, van simpele handler tot upper management, een voor allen, allen voor een *O* :}

[afbeelding]


Sluikreclame :X

Is dit zo'n soort teambuilding ding ofzo :?

(of het management dat 12u per jaar doet alsof het iets met het "voetvolk" inzit :? :X )
 
Iemand hier ervaringen met Motorkleding Outlet Eindhoven? Ik ben toe aan een nieuw pak en kreeg die als tip door van een kennis.



Ik persoonlijk nog niet. Maar een motor maat van me heeft daar afgelopen maand een nieuwe leren jas gekocht. hij zegt dat het een goede zaak en hij had voor 150 euro een mooie nieuwe jas.


dus ik ga ook nog eens kijken denk ik.
 
voor de mensen die me hebben proberen te helpen met de koppelingsdeksel ik weet eindelijk het geheim hoe DIT kon gebeuren met wd40:

blade2.jpg



natuurlijk liet ik hier geen gras over groeien, dus even naar Ten Kate gereden waar de werkplaats even met Carburateurreiniger op de deksel ging testen wat er gebeurde, en zonder gein ;
een stuk onderaan werd helemaal zilver.. dus toen viel eindelijk het kwartje; de vorige eigenaar heeft hem ergens langs laten schaven (een metaal iets) en daarna stiekem zelf gespoten, in de showroom zag je er niks van, maar aangezien ik toen ik m had even flink ging blazen werd het blok warm en verkleurde de mooie verf.. en dat is dus wat er te zien was..

eind goed al goed, TK heeft de deksel vervangen met een nieuwe, en hij is weer als nieuw..
dus mensen; twijfel niet aan je eigen wd40 het kan dus gewoon, ondanks mijn post :-))

ps. ik weet niet wanneer je de eer hebt bovenaan dit topic te staan met een foto,, maar ik ben iig actief :-))
 
Laatst bewerkt:
ach ja dus zo wordt je zeg maar genaaid door de verkoper. nou ja. als hij nu weer mooi is kan je weer vooruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan