Het SP Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
met dank aan TimmerStyle: mooie uitlaat hangers.. Nu kunnen er helemaal geen parasieten meer meeliften :+

DSC04089.jpg

DSC04093.jpg
 
Laatst bewerkt:
sooww ik heb me wat sp-tjes gezien vandaag :P ook niet zo gek als je in assen bent.

wie van jullie was er?
 
Was er vrijdag met de training. Op het talud tussen Meeuwenmeer en Ramshoek. Komt er een zonnetje bij, rugzak in de nek gelegd, val je vanzelf in slaap .. :o
 
Heren (en dames natuurlijk)
Mijn naam is Arjan en ben sinds kort ook de trotse bezitter van een Vtr sp2.
Alleen ben ik nog op zoek naar andere knipperlichten en een undertail
Er staat er nu ook een sp2 te koop op marktplaats met een andere undertail met 4kanten lichten met geintergreerde knipperlichten. Weet iemand waar die verkocht wordt. ?
 
Oh, voor ik het vergeet: gespot -> Pralientje -> half 3 gistermiddag (zaterdag) -> door Schinnen.
Klinkt lekker! :]
 
die kont vind ik JAKKIE BAH

Neuhj, ikke niet, vind het wel kunnen, :Y

komen de dempers ook beter uit, anders zitten ze zo strak tegen de zit aan, vind het wel goed geproprtioneerd zo...

Vind het wel gaaf.
 
Laatst bewerkt:
28265d1295139318-whats-your-rc51-look-like-9.jpg


Lijkt wel op een zxr :X

zx10r.jpg


kawasaki+for+display.jpg


Mwhoahahahahahahhhhhaaa _O-


@Hakman
Goed bezig Peter!
De geur de ambiance het zonlicht de vermoeidheid ff die ogen dicht!
Heerlijk toch :z
C'est la vie
 
Laatst bewerkt:
Moriwaki of kyle racing link iets voor je? gooit je achterkant ook omhoog en stuurt een stuk beter . :P wel ff je standaard verlengen.

Is beetje dure oplossing, zo'n klein onderdeeltje wat zoveel moet kosten :W
Laat mij dan maar gewoon hogere band proberen, en misschien kom ik nog wel eens een mooie zweedse aanbieding tegen :9~
Ja, da's best wel plat, vooral die 1 na laatste...

:} dank u, 't ging ook best hard daar. ronde tijden van rond de 2 min en dan komt er iemand met een 125 cc en die rijd 1,57 :o :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan