Hét MF Motorweekend 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt nog leuk als jullie mensen weren met andere provinciale genen })
wederom een verkeerde opvatting van mijn vraagstelling, doen al die brabo's dat ofzo ? :+

En we gaan heus geen hele provincie uitsluiten hoor :N

Maarruh, heb jij nog motorrijdende broers of zussen ? O-) :+
 
Laatst bewerkt:
Eyeyey B|
Mag ik je er even aan herinneren dat de oprichter van dit weekend en zijn secretaresse Brabo's zijn én dat jullie 'niet-brabo's' daar NOG NOOIT moeilijk over gedaan hebben....... duhhhhh |(



:+


ja, dat was tot nu toe, er was toch sprake van een ballotagecommissie met vertegenwoordiging uit alle provincies volgend jaar :? :?




:+
 
Ik merk het al gezellig clubje hier. Ik heb nu al zin :] . Nog even afstemmen met thuisfront die op dit moment in Z-A zit en daarna zorgen dat ik op de definitieve lijst kom.
 
ff tussendoor:

Vijf regels voor mannen om een gelukkig leven te leiden:

1. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die het huis schoonhoudt, die van tijd tot tijd kookt en een baan heeft.
2. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je laat lachen.
3. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je kunt vertrouwen en niet liegt.
4. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die goed is in bed en die het fijn vindt om bij jou te zijn.
5. Het is zéér, zéér belangrijk dat deze vier vrouwen elkaar niet kennen

:+
 
ff tussendoor:

Vijf regels voor mannen om een gelukkig leven te leiden:

1. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die het huis schoonhoudt, die van tijd tot tijd kookt en een baan heeft.
2. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je laat lachen.
3. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je kunt vertrouwen en niet liegt.
4. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die goed is in bed en die het fijn vindt om bij jou te zijn.
5. Het is zéér, zéér belangrijk dat deze vier vrouwen elkaar niet kennen

:+

Kortom jij zoekt met een disscoiatieve identiteitstoornis :9
 
Laatst bewerkt:
das toch geen provincie :? :?


[me] FF heeft altijd de neiging zijn paspoort en een wiewatwaar bij zich te steken als íe de afsluitdijk oversteekt [/me]

Dat heb ik ook bij limburg of als ik na amsterdam ga :') Vandaag in stramproy gestaan voor me werk leek wel of ik in het vlaamse deel van belgie/frankrijk zat |(
Verstond er geen zak van :N _O-

Zelfde als amsterdam daar zie je voortaan zelfs de zon niet meer opkomen door alle zon's verduisteringen _O-















:+
 
Hoe was het Aad ???????

sorry sorry sorry was druk bezig hier met kids sportdag etc en dan ook nog ff ziekenhuisje in de ochtend. vrouw die nieuwe vloer wil dus druk..

maar oke update vanuit haagse. (Leo heeft ineens ook duizelingen dus..)

Viel ff tegen, maar wat moet dat moet. Ik (zoals ik al berichte via Pm van sommige) krijg een dagopname waarbij er schoongemaakt gaat worden en dan een antibiotica "pasta" (die langzaam afgebroken wordt) aangebracht gaat worden. na 4 dagen mag verband er af. we moeten nu alleen ff wachten op de oproep.

bedankt iedergeval voor het meeleven. vervelende is dus dat vermoedelijk mijn gehoor aangetast blijft, omdat trommelvlies niet meer terug geplaatst gaat worden en das minder als fanatiek duiker en snorkelaar.
gehoorsverlies is vermoedelijk met zo'n apperaatje te compenseren.

duizelingen (voor de gene die het nog niet wisten) zouden moeten uitdoven

dus al me al zijn er ergere dingen.
I'l wil Be Back, so start shaking. ;)
 
Laatst bewerkt:
ff tussendoor:

Vijf regels voor mannen om een gelukkig leven te leiden:

1. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die het huis schoonhoudt, die van tijd tot tijd kookt en een baan heeft.
2. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je laat lachen.
3. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je kunt vertrouwen en niet liegt.
4. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die goed is in bed en die het fijn vindt om bij jou te zijn.
5. Het is zéér, zéér belangrijk dat deze vier vrouwen elkaar niet kennen

:+


Zit je nu onder mijn duiven te schieten?
 
Voor 40-45 werd er ook anders gedacht over de duitsers (toch Aad ? :+) Paar slechten kunnen het dus inderdaad verpesten voor de rest ;)

En meen me te herinneren dat jullie brabanders genoemd werden en er maar 1 echte brabo bij was O-)

Daarnaast kan ik me niet vinden in de toonzetting van jouw posting, op mijn simpele doch onschuldige vraag of hij een brabo was :+

En gelukkig komt Demol uit Utrecht *O*


eeeh moet ik nu wat?
 
Dat heb ik ook bij limburg of als ik na amsterdam ga :') Vandaag in stramproy gestaan voor me werk leek wel of ik in het vlaamse deel van belgie/frankrijk zat |(
Verstond er geen zak van :N _O-

Zelfde als amsterdam daar zie je voortaan zelfs de zon niet meer opkomen door alle zon's verduisteringen _O-















:+


oke maar ff?? weekend gedaan wandeling gedaan ritten gedaan enn geen stampers gat gehad??

ppf wat saai.

O-)
 
eh.....je let even niet op en jullie lullen alweer 6 pagina's vol :/
Ik baal nog steeds dat ik niet mee kon....

Mag ik weer mee? :)
(maar voorlopig wel even ovb)
 
Laatst bewerkt:
sorry sorry sorry was druk bezig hier met kids sportdag etc en dan ook nog ff ziekenhuisje in de ochtend. vrouw die nieuwe vloer wil dus druk..

maar oke update vanuit haagse. (Leo heeft ineens ook duizelingen dus..)

Viel ff tegen, maar wat moet dat moet. Ik (zoals ik al berichte via Pm van sommige) krijg een dagopname waarbij er schoongemaakt gaat worden en dan een antibiotica "pasta" (die langzaam afgebroken wordt) aangebracht gaat worden. na 4 dagen mag verband er af. we moeten nu alleen ff wachten op de oproep.

bedankt iedergeval voor het meeleven. vervelende is dus dat vermoedelijk mijn gehoor aangetast blijft, omdat trommelvlies niet meer terug geplaatst gaat worden en das minder als fanatiek duiker en snorkelaar.
gehoorsverlies is vermoedelijk met zo'n apperaatje te compenseren.

duizelingen (voor de gene die het nog niet wisten) zouden moeten uitdoven

dus al me al zijn er ergere dingen.
I'l wil Be Back, so start shaking. ;)

Dagopname... :?
Ik had ze verdorie opgegeven je een maand of wat op te nemen... :+


;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan