Hét MF Motorweekend 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook zo'n shirtje! _O-


ff onder 'Algemeen' kijken bij topic Motorrijles (dames). Willen in september een meidenrit organiseren voor degenen die dan inmiddels geslaagd zijn, vandaar de shirtjes. Zijn geloof ik niet allemaal beginners, ik mag als niet-beginner in ieder geval ook mee ;)
Weet niet of het shirtje gekoppeld is aan deelname aan de rit, maar hoe groter de bestelling des te goedkoper wordt het, dus ik neem aan dat dat niet per se hoeft.
 
aangezien sommigen het 2011 topic mogelijk niet meer volgen, ook even hier spammen ;)


beter laat dan nooit, maar hier is dan eindelijk mijn videoverslag van :




Zoals wellicht bekend is het alleen de heenreis ......
 
aangezien sommigen het 2011 topic mogelijk niet meer volgen, ook even hier spammen ;)


beter laat dan nooit, maar hier is dan eindelijk mijn videoverslag van :

Zoals wellicht bekend is het alleen de heenreis ......




Hoezo, zijn jullie niet teruggekomen dan? _O- _O-
 
Hoezo, zijn jullie niet teruggekomen dan? _O- _O-
we hebben inderdaad een slachtoffer gehad die daar het leven gelaten heeft jah '(

mijn camera :+ die is er de tweede dag afgestuiterd, en total loss (en kan aankoopbon niet meer vinden, maar garantie zou het toch al niet zijn ;) )
 
Laatst bewerkt:
we hebben inderdaad een slachtoffer gehad die daar het leven gelaten heeft jah '(

mijn camera :+ die is er de tweede dag afgestuiterd, en total loss (en kan aankoopbon niet meer vinden, maar garantie zou het toch al niet zijn ;) )


Sufferd ;)
 
Joepie er melden zich opeens dames aan! En, ik hoef er niet eens foute topics voor te starten (zie Gezocht: Motor-Meiden ) *O* *O*

Gezellig heur, nou hopen dat het allemaal blijft plakken de komende ehh 10 maanden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan