Hét MF Motorweekend 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo :W deelnemers MF weekend, en bedankt voor het welkom. :}

Ik ben motormuisie, :+ en ben bemet met het virus toen ik nog een ukkie was.
Mede doordat er bij ons thuis altijd motoren in de schuur stonden, zogenaamd altijd van de vrienden van mijn broers.
Ging regelmatig met hun mee naar de TT van Assen, en hadden altijd ons vaste plekkie op het Veenslang.

Heb mijn rijbewijs gehaald toen ik nog piep was, 18 lentes, (weemoed). O-)
Toendertijd nogal een makkie om het te halen, een oefenvergunning voor je eigen buurt, haalde je bij de gemeente politie en rijden maar.
Tuurlijk was ik vogelvrij en nam het niet zo nauw, reed dus overal, behalve in mijn eigen buurt.
Mijn eerste motor was een D.uitse K.inder W.agen, 175cc van 1955.
Al van jongs af aan spaarde ik voor het kopen van mijn eerste nieuwe motor.
2 weken na het behalen van mijn rijbewijs, opgehaald bij Piet van Dijk in Enschede.
Wist al precies welke het zou worden, een honda CB500 Four, eerst een bruine.
Maar kort plezier van gehad, aanrijding fout lag bij een ander, had me niet gezien, totall loss.
Toen 3 maand later een nieuwe blauwe, had ik hem nog maar.
Heel wat jaartjes mee gestuurd en van genoten.
Een tijdje diverse andere motoren gehad.
O.a. Honda's, Harley's, en Yamaha's, (een aantal, waar ik nog geen afscheid van kan nemen) waar ik heel wat motortreffens en toerritten in Europa, met aanhanger mee gereden heb.
Zit dagelijks op een van mijn fietsen, en geniet heerlijk, het mooiste wat er is.
Het onderhoud doe ik grotendeels zelf, erg leuk om te doen, alleen het elektra kan me niet zo bekoren.
Hoop op een gezellige :] en tref :Y met jullie allen, tot in de Eifel, groet Motormuisie.

Dat wordt nog een spannend hok die meiden kamer . _O- _O- _O- _O-
Mijn Oma zei altijd zet meer dan twee meiden in een kamer en je heb oorlog in huis.. dus zal mij benieuwen....
 
oh eh, ik had vandaag de routes beloofd.... dat wordt morgen. Hele avond zoet geweest een boze server te kalmeren..... hekel aan.

Maar hij doet het wel weer hoor :)
 
Nog maar 10 dagen
full
full
full
full
 
Dienstmededeling

Aanstaande vrijdag sluit de inschrijving voor de Peul. Dat wil niet zeggen dat je niet meer welkom bent, voor mijn part komen jullie ALLEMAAL maar wie na vrijdag inschrijft heeft geen lakenpakket. Moet je je slaapzak meebrengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan