Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

@ thnx plof, paul,

voor de volledige info: *D
de cbr ging gisteren de deur uit en vanavond de hornet. '(
morgen de peugot 106 en donderdag met ov naar het werk. :)
vrijdag de "iron horse" ophalen en daarna [za/zo/ma] een weekendje groesbeek. :9

en daarna weer terug naar de sleur van het leven. :(

moest ff spitten naar een gelijkend model / kleur.[afbeelding]

Maar waarom :? :?
Is me vraag. Waren echt mooie motoren die CBR en hornet :] *O* :}
 
Volg dit topic ook, Paul kan heel goed pre-meets organiseren kwam ik achter, misschien moet ik ook maar met deze rit mee. Even kijken of ik tijd heb!
 
@Jari : van harte met de nieuwe aanwinst man *O*
Ga je ook veel plezier aan / mee beleven hoor :Y , lekker cruisen en onderin hebben ze power genoeg.
 
Hey Ivo....al weer terug ? De bookmakers namen al geen weddenschappen aan op jouw poging tot MF-afkicken :+
Maar mooi dat je weer terug bent hoor *O*
 
@ thnx plof, paul,

voor de volledige info: *D
de cbr ging gisteren de deur uit en vanavond de hornet. '(
morgen de peugot 106 en donderdag met ov naar het werk. :)
vrijdag de "iron horse" ophalen en daarna [za/zo/ma] een weekendje groesbeek. :9

en daarna weer terug naar de sleur van het leven. :(

moest ff spitten naar een gelijkend model / kleur.[afbeelding]

Coowl hoor Jari, rij je nog een stukkie de achterhoek in? :)
 
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon met elkaar afsprak zonder eerst een half uur allerlei regels en groepsindelingen, crewzooi moet lezen :X
 
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon met elkaar afsprak zonder eerst een half uur allerlei regels en groepsindelingen, crewzooi moet lezen :X

Dat was in de tijd dat de mededeling 'gebruik je gezonde' verstand nog volstond voor normaal groepsgedrag gedurende de dag. Helaas maar waar, in het verleden is gebleken dat............. Juist........ Het niet duidelijk genoeg was.
 
Laatst bewerkt:
Kan heel veel hebben, maar geen zin om voor een motorritje van een dag zoveel te moeten lezen en onthouden. Motorrijden is voor mij ontspanning en dan heb ik geen zin om allerlei 'moeilijke' regels te gaan volgen.

De regels zijn niet zo moeilijk: ik snap ze zelfs *D
 
@Dopey85 en Dirk130
Mensen zijn vrij om te komen
Mensen zijn vrij om te gaan
Mensen zijn vrij om weg te blijven, wanneer het ze niet aanstaat

Dirk staat het blijkbaar niet aan en kiest daarvoor om niet deel te nemen aan de rit, geen bezwaar, even goede vrienden :) . We kunnen het nou eenmaal niet iedereen het naar de zin maken. Maar Ivo, ik zie het probleem niet ;) . Relax, peace, komt goed :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan