Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

@ Paul en Remond, zondag a.s. rij ik niet mee: maandag ga ik op groot tournee met de brommert en ik moet nog echt teveel regelen voor die tijd! De 2e oktober ben ik er zeker wel bij. *O* *O*
@ Test crew: veel plezier! :] :]
 
Net op het werk even met Remond gebeld: testritje van zondag 24 juli laten we niet door gaan. Het weer is dermate dramatisch dat er zelfs geen enkele hoop meer op een mooi droog moment is '( . Een paar hadden al afgemeld, de rest zal ik vanavond nog even een mailtje/sms sturen voor de zekerheid, zodat ze niet voor niets naar de start rijden.

Het komt niet vaak voor dat ik ergens op voorhand al de brui aan geef. Normaliter ben ik nog gek genoeg om het erop te wagen en pas om te keren als het echt niet gaat. Het doet mijn ego dan ook wel een beetje zeer om deze mededeling te plaatsen. Al is het wijzer om niet meer op nat te gaan rijden, met een achterband die tegen z'n slijtnok aan zit. Mocht er weer eens wat komen aan testbezigheden, dan laten we het weten uiteraard :)
 
Net op het werk even met Remond gebeld: testritje van zondag 24 juli laten we niet door gaan. Het weer is dermate dramatisch dat er zelfs geen enkele hoop meer op een mooi droog moment is '( . Een paar hadden al afgemeld, de rest zal ik vanavond nog even een mailtje/sms sturen voor de zekerheid, zodat ze niet voor niets naar de start rijden.

Het komt niet vaak voor dat ik ergens op voorhand al de brui aan geef. Normaliter ben ik nog gek genoeg om het erop te wagen en pas om te keren als het echt niet gaat. Het doet mijn ego dan ook wel een beetje zeer om deze mededeling te plaatsen. Al is het wijzer om niet meer op nat te gaan rijden, met een achterband die tegen z'n slijtnok aan zit. Mocht er weer eens wat komen aan testbezigheden, dan laten we het weten uiteraard :)

Jammer maar helaas, hopelijk binnenkort een nieuwe poging? Het weer is inderdaad te slecht om een flink stuk te gaan rijden. Het weer zou de komende weken wel beter worden!
 
Net op het werk even met Remond gebeld: testritje van zondag 24 juli laten we niet door gaan. Het weer is dermate dramatisch dat er zelfs geen enkele hoop meer op een mooi droog moment is '( . Een paar hadden al afgemeld, de rest zal ik vanavond nog even een mailtje/sms sturen voor de zekerheid, zodat ze niet voor niets naar de start rijden.

Het komt niet vaak voor dat ik ergens op voorhand al de brui aan geef. Normaliter ben ik nog gek genoeg om het erop te wagen en pas om te keren als het echt niet gaat. Het doet mijn ego dan ook wel een beetje zeer om deze mededeling te plaatsen. Al is het wijzer om niet meer op nat te gaan rijden, met een achterband die tegen z'n slijtnok aan zit. Mocht er weer eens wat komen aan testbezigheden, dan laten we het weten uiteraard :)

ik heb het gelezen heb ik voor niks me VFR klaar gemaakt |( :')
Helaas volgende keer beter ga ik morgen wel in ons zonnetje in braboland wel rijden :P
 
Net op het werk even met Remond gebeld: testritje van zondag 24 juli laten we niet door gaan. Het weer is dermate dramatisch dat er zelfs geen enkele hoop meer op een mooi droog moment is '( . Een paar hadden al afgemeld, de rest zal ik vanavond nog even een mailtje/sms sturen voor de zekerheid, zodat ze niet voor niets naar de start rijden.


watjes!



*D
 
Net op het werk even met Remond gebeld: testritje van zondag 24 juli laten we niet door gaan. Het weer is dermate dramatisch dat er zelfs geen enkele hoop meer op een mooi droog moment is '( . Een paar hadden al afgemeld, de rest zal ik vanavond nog even een mailtje/sms sturen voor de zekerheid, zodat ze niet voor niets naar de start rijden.

Het komt niet vaak voor dat ik ergens op voorhand al de brui aan geef. Normaliter ben ik nog gek genoeg om het erop te wagen en pas om te keren als het echt niet gaat. Het doet mijn ego dan ook wel een beetje zeer om deze mededeling te plaatsen. Al is het wijzer om niet meer op nat te gaan rijden, met een achterband die tegen z'n slijtnok aan zit. Mocht er weer eens wat komen aan testbezigheden, dan laten we het weten uiteraard :)

Verstandig / helemaal mee eens :Y
Het zal een van de komende weken (wishfull thinking) vast een keer beter weer worden, dus laat maar weten wanneer een volgende poging wordt gedaan :)
 
ff gas dicht houden op die punten doet wonderen.... :Y


edit: dat stukje over die originele uitlaten in de gedragskode had heb ik nog niet gezien trouwens..
 
Laatst bewerkt:
Stond er bij de vorige rit ook al in ;)

achso.... niet gezien, en bij de rit daarvoor een keer mocht EL_lawaaiemaker nog mee...dus ik zal wel geen probleem zijn...

daarnaast is het geluid van een dikke twin geen overlast, maar muziek })
 
achso.... niet gezien, en bij de rit daarvoor een keer mocht EL_lawaaiemaker nog mee...dus ik zal wel geen probleem zijn...

daarnaast is het geluid van een dikke twin geen overlast, maar muziek })

En bij de rit daarvoor stond het er inderdaad nog niet in ;)
 
zag dat er in de route wat dijkjes zaten...
is het wel slim om daar met zo'n grote groep te komen als ze er borden neer zetten om dat niet te doen...

http://motor.nl/nieuws/17506-beroep-op-dijkgebruikers.html

http://www.motor.nl/nieuws/17905-weer-geen-overtredingen-op-de-dijk.html

lees de tekst maar op dit bord
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuwsartikel/929831/Borden-tegen-overlast-motoren.htm
Ik woon vlakbij - en rij elke dag over- die dijk en heb elke keer de neiging om met een dikke stift grote letters "Geldt ook voor automobilisten" onderaan het bord te schrijven.

In groepen rijden doen ze niet maar als ik met m'n woonwerkfiets de normale ( of ietsje hogere snelheid ) rij zitten ze achter je te dringen.



Blijft het feit dat ik op een mooie Zondag altijd wel kan "genieten" van motoren die zó ver in hun versnellingen doortrekken dat ik me afvraag of ze niet meer versnellingen hebben :X
 
Laatst bewerkt:
zag dat er in de route wat dijkjes zaten...
is het wel slim om daar met zo'n grote groep te komen als ze er borden neer zetten om dat niet te doen...

http://motor.nl/nieuws/17506-beroep-op-dijkgebruikers.html

http://www.motor.nl/nieuws/17905-weer-geen-overtredingen-op-de-dijk.html

lees de tekst maar op dit bord
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuwsartikel/929831/Borden-tegen-overlast-motoren.htm

Er zijn ook mensen die naast Schiphol wonen en actie voeren - het is een algemeen principe lijkt het wel: "Hoe groter de uitwendige ruimte, des te kleiner de inwendige geest." :W _O- }) :+ :) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan