Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

Ik denk dat ik deze datum maar eens vrij ga vragen.. heb dit jaar nog geen enkel ritje meegereden -O-
 
Dobbelrit heeft wat mij betreft voorrang met datum prikken. Dat is echt iets wat ik organiseer en waarbij ik de datum keuze had gegeven om zo veel mogelijk aan te trekken. Tussentijds crew ritje is meer voor de leuk, niet noodzakelijk dat daar een hoge opkomst is.
 
Eerst volgende crew ritje is 11 september. Vrijheid, blijheid, voel je niet verplicht. We gaan een beetje kijken of de route leuk is en klopt, gezellig op het terras zitten en lekker touren :] . Voor heb die mee willen (crew only), stuur me gerust een berichtje, dan zet ik je erbij.
 
Woej mailtje verstuurt.

Hopenlijk hetzelfde weer als de laatste najaarsrit *O*

Tot 9 oktober :]

Doe mij maar in de rustige groep, 12pk vs 100+pk is een beetje lastig meekomen :+
 
Laatst bewerkt:
Woej mailtje verstuurt.

Hopenlijk hetzelfde weer als de laatste najaarsrit *O*

Tot 9 oktober :]

Doe mij maar in de rustige groep, 12pk vs 100+pk is een beetje lastig meekomen :+

Leuk dat je ook meegaat !
Volgens mij zijn de groepen qua tempo gelijk ; geen 'snelle' of 'minder-snelle' - groepen.
Bovendien is het allemaal makkelijk bij te houden, ook met 12PK, en het folluw-up systeem zorgt dat je niet hoeft te scheuren en te jakkeren om de boel bij te houden ; er staat altijd wel iemand te wachten op je *O*
 
Leuk dat je ook meegaat !
Volgens mij zijn de groepen qua tempo gelijk ; geen 'snelle' of 'minder-snelle' - groepen.
Bovendien is het allemaal makkelijk bij te houden, ook met 12PK, en het folluw-up systeem zorgt dat je niet hoeft te scheuren en te jakkeren om de boel bij te houden ; er staat bijna altijd wel iemand te wachten op je *O*

:W
 
Leuk dat je ook meegaat !
Volgens mij zijn de groepen qua tempo gelijk ; geen 'snelle' of 'minder-snelle' - groepen.
Bovendien is het allemaal makkelijk bij te houden, ook met 12PK, en het folluw-up systeem zorgt dat je niet hoeft te scheuren en te jakkeren om de boel bij te houden ; er staat altijd wel iemand te wachten op je *O*

Ho ho, mij was een rustig groepje beloofd (door Paul geloof ik) omdat ik ook graag wat wil zien van de omgeving waar ik rijd -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan