Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

Ho ho, mij was een rustig groepje beloofd (door Paul geloof ik) omdat ik ook graag wat wil zien van de omgeving waar ik rijd -O-

Klopt, als je echt rustig wil, dan kom je bij mij in de groep :) . Geen van de groepen gaat de groepen gaat snel, alleen die van mij net even een tikje rustiger :] . Genoeg tijd om wat van de omgeving te zien :Y

Volgens mij was dat ook wat Erik bedoelde ;) .
 
Laatst bewerkt:
Klopt, als je echt rustig wil, dan kom je bij mij in de groep :) . Geen van de groepen gaat de groepen gaat snel, alleen die van mij net even een tikje rustiger :] . Genoeg tijd om wat van de omgeving te zien :Y

Volgens mij was dat ook wat Erik bedoelde ;) .

Phew, gelukkig, ik ga lekker rustig achter vader eend aantuffen :')
 
Vader eend, ik ben pas 20 :o . Mag toch even hopen dat het vader worden nog minimaal 10 jaar op zich laat wachten :X :+ . Maar tuf/waggel/loop gerust achter me aan :]

eendjes.jpg
 
Ho ho, mij was een rustig groepje beloofd (door Paul geloof ik) omdat ik ook graag wat wil zien van de omgeving waar ik rijd -O-

Goede keuze *O*
Bij de newbie-ritjes kun je altijd genieten van de omgeving, 't is echt puur relaxed wat rondrijden :]
@ Paul : ja, dat bedoelde ik dus :Y
 
Laatst bewerkt:
BTW: ik wil (ovb) wel mee vanaf Delft, tenzij er nog een logischer pre-meetplek voor mij is (woon op Voorne-Putten). Welke route wordt vanaf Delft gevolgd? Misschien kan ik onderweg ergens aanhaken.
 
BTW: ik wil (ovb) wel mee vanaf Delft, tenzij er nog een logischer pre-meetplek voor mij is (woon op Voorne-Putten). Welke route wordt vanaf Delft gevolgd? Misschien kan ik onderweg ergens aanhaken.

Ik kom vanaf Delft en ga over de A15 naar het startpunt. Even langs

McDonald's Alblasserdam
Kelvinring 46
2952 BG ALBLASSERDAM

lijkt me veel beter dan eerst naar Delft vanuit Voorne-Putten.
 
oh enne.. aangezien ik tegen die tijd me rbw terug heb O-)
mag ik dan gewoon als achterrijder?
heb compleet gemist waarom ik dit niet eerder heb geregeld :?
 
oh enne.. aangezien ik tegen die tijd me rbw terug heb O-)
mag ik dan gewoon als achterrijder?
heb compleet gemist waarom ik dit niet eerder heb geregeld :?

Gewoon aanmelden via de reguliere weg, vermeld erbij dat je achter wil rijden en het gaat de machine der bureaucratie in ;) . Was je trouwens niet je rijbewijs 4 maanden kwijt of hebben ze het herzien?
 
Ik kom vanaf Delft en ga over de A15 naar het startpunt. Even langs

McDonald's Alblasserdam
Kelvinring 46
2952 BG ALBLASSERDAM

lijkt me veel beter dan eerst naar Delft vanuit Voorne-Putten.

Mijn idee, maar vanaf Delft zou de 12 ook nog een optie zijn geweest, vandaar de vraag. Zonder tegenbericht houd ik het op Alblasserdam. Zo ver is Delft overigens niet voor mij (ik werk er), maar als ik daarna weer terug moet naar de 15 is het onzin om eerst naar Delft te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon aanmelden via de reguliere weg, vermeld erbij dat je achter wil rijden en het gaat de machine der bureaucratie in ;) . Was je trouwens niet je rijbewijs 4 maanden kwijt of hebben ze het herzien?
ellende.. ik zal remond pb sturen dan :+
hij leest hier toch ook bij O-)
nee grapje

maarre.... 19 sept zou terug gave datum zijn als niet ander bepaald gaat worden.. langer kan iig niet..
wat wel zou kunnen is dat ik ivm mijn bezwaar me rbw eerder terug krijg, en die periode op een ander moment weer verder gaat zeg maar
 
ellende.. ik zal remond pb sturen dan :+
hij leest hier toch ook bij O-)
nee grapje

maarre.... 19 sept zou terug gave datum zijn als niet ander bepaald gaat worden.. langer kan iig niet..
wat wel zou kunnen is dat ik ivm mijn bezwaar me rbw eerder terug krijg, en die periode op een ander moment weer verder gaat zeg maar

Omdat je weer gepakt word ? O-)
 
vond het al zo raar.. sept

maar het is oktober B| :r

in afwachting van bericht op mijn bezwaar krijg ik mijn rbw terug tot aan de zitting...
snel dat ebzwaar maar eens insturen

shit hej, voel me stom |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan