Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 72: Wintertime..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge :W :W

296849_168416366581146_100002383522411_318394_1208416490_n.jpg
 
nee, zij had tenminste het fatsoen om mij wel uit te nodigen :P
Ik zit niet op fb, dus kan je ook niet uitnodigen :N

En 25, was het maar zo'n feest :o D'r staan inmiddels al wat meer kilometers op :+
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was er een Hyperpro-dag bij mijn dealer (MCR te Roosendaal) en heb ik mijn standaard vering af laten stellen door een medewerker van Hyperpro... Alle fireblades moesten de brug op voor meer preload achter... Zo ook de mijne dus.

Na hier en daar wat geschroefd te hebben en de achterkant aangepast was, ben ik gaan proefrijden en ik moet eerlijk zeggen dat het verschil echt voelbaar is... Hij voelt nu wat stugger over drempels, maar er zit minder beweging tijdens het optrekken en harde remmen. Echt veel bochtenwerk heb ik daarna niet kunnen doen ivm werk, maar dat komt binnenkort hopelijk wel...

Die medewerker van Hyperpro gaf aan dat hun progressieve veren een groot verschil maken. Ik zit er nu wel aan te denken om zo'n setje te laten monteren.

Zijn er hier die hun blade ook uitgerust hebben met zo'n progessieve veringsset van Hyperpro? (En wat zijn jullie ervaringen??)
 
ben er ook weer.


en mijn koplamp unit is al bij de kerel die hem gaat ombouwen. en mijn hotbodies kuip knippers zijnj ook al binnen gekomen dus komende week nog even sleutelen.
 
Gisteren was er een Hyperpro-dag bij mijn dealer (MCR te Roosendaal) en heb ik mijn standaard vering af laten stellen door een medewerker van Hyperpro... Alle fireblades moesten de brug op voor meer preload achter... Zo ook de mijne dus.

Na hier en daar wat geschroefd te hebben en de achterkant aangepast was, ben ik gaan proefrijden en ik moet eerlijk zeggen dat het verschil echt voelbaar is... Hij voelt nu wat stugger over drempels, maar er zit minder beweging tijdens het optrekken en harde remmen. Echt veel bochtenwerk heb ik daarna niet kunnen doen ivm werk, maar dat komt binnenkort hopelijk wel...

Die medewerker van Hyperpro gaf aan dat hun progressieve veren een groot verschil maken. Ik zit er nu wel aan te denken om zo'n setje te laten monteren.

Zijn er hier die hun blade ook uitgerust hebben met zo'n progessieve veringsset van Hyperpro? (En wat zijn jullie ervaringen??)
zelf schroeven is veel leuker om uit te vinden , ben gisteren met de 05 ook bezig geweest en staat nu goed.
vaak is de ingaande demping vrij hard en wordt aan de uitgaande demping (terugkomenen ori stand) nix gedaan en daar kan je juist veel mee bereiken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan