Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 72: Wintertime..

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W

full
 
@Nameless...ik zie dat een van mijn foto's in de OP niet meer werkt... ZOu je beide foto's willen vervangen voor de volgende twee? Bedankt! :}
col%20d_aubisque.JPG


linkerzijde_garage.jpg
 
:W


lang geleden hier :o

moest er nog iemand in een blade geïnteresseerd zijn... klik dan op mijn ondertitel ;)



Ik weet het ding is veel te duur voor een ollander, maar hier zitten ook belgen hé :Y
 
Goeiesnavond! :W

@ Swiffer: GEFELICITEERD! Extra lange verjaardag door de wintertijd! *O* *O* *O*
 
Gisteren was er een Hyperpro-dag bij mijn dealer (MCR te Roosendaal) en heb ik mijn standaard vering af laten stellen door een medewerker van Hyperpro... Alle fireblades moesten de brug op voor meer preload achter... Zo ook de mijne dus.

Na hier en daar wat geschroefd te hebben en de achterkant aangepast was, ben ik gaan proefrijden en ik moet eerlijk zeggen dat het verschil echt voelbaar is... Hij voelt nu wat stugger over drempels, maar er zit minder beweging tijdens het optrekken en harde remmen. Echt veel bochtenwerk heb ik daarna niet kunnen doen ivm werk, maar dat komt binnenkort hopelijk wel...

Die medewerker van Hyperpro gaf aan dat hun progressieve veren een groot verschil maken. Ik zit er nu wel aan te denken om zo'n setje te laten monteren.

Zijn er hier die hun blade ook uitgerust hebben met zo'n progessieve veringsset van Hyperpro? (En wat zijn jullie ervaringen??)
Op de Blade ken ik het verschil niet, maar op de S3 zou ik niet anders meer willen :}
 
alles goe hier in belgenland :Y

en hoe jou blade is al verkocht :? .... ook alleen nog maar circuit zoals mij dan :?


Fijn dat alles goed is in belgenland!!!! :)

tijd voor iets anders, naked denk ik...... twijfel tussen cb1000r of speed triple....iets wwar toch power in zit, goed stuurt maar dat niet uitnodigd snelheden boven de 150kmh te rijden......
blade van mij begon in de km te gaan (36000km) en als nu het nieuwe model in 2012 komt kelderen de prijzen weer dusss denk een goede zet!!!

groetjes :W
 
Fijn dat alles goed is in belgenland!!!! :)

tijd voor iets anders, naked denk ik...... twijfel tussen cb1000r of speed triple....iets wwar toch power in zit, goed stuurt maar dat niet uitnodigd snelheden boven de 150kmh te rijden......
blade van mij begon in de km te gaan (36000km) en als nu het nieuwe model in 2012 komt kelderen de prijzen weer dusss denk een goede zet!!!

groetjes :W



ben zelf heeeeeeeeel honda minded..... maar idd die nieuwe speed triple :9~ :9~ :9~

en dan in het wit :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

full



en idd goeie zet met de blade ivm het nieuwe model en de km's :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan