Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees wel eens wat berichten over het wisselen van kettingwielen en uitlijnen van de ketting tov de kettingwielen. Hierbij een filmpje hoe iemand de kettingwielverhouding aanpast en hoe deze de ketting uitlijnt. Tevens een stukje commentaar over (daar gaan we weer) een ruitje :)
 
Ik doe mee aan een MotorForum verstop spelletje met een groene petfles, krijg je dit..

c81t2.jpg

Iemand had een melding gedaan van een verdachte motorrijder met een groen flesje.
Leuke mensen ontmoeten doe je op een motor. :+ *O*
 
Ik lees wel eens wat berichten over het wisselen van kettingwielen en uitlijnen van de ketting tov de kettingwielen. Hierbij een filmpje hoe iemand de kettingwielverhouding aanpast en hoe deze de ketting uitlijnt. Tevens een stukje commentaar over (daar gaan we weer) een ruitje :)


uitlijn tooltje bij allie voor 4 eu

2h72ome.jpg
 
Hoi,

Onlangs was ik in de garage bezig en hoorde om de zoveel tijd een licht zoemend geluid bij de Versys. Of er dan of een circuit inschakelt ofzo. Het lijkt een beetje op het geluid wat de brandstofpomp maakt bij aanzetten van contact, maar dan stukken zachter. Als de Versys in de "slaapmodus" staat, dus als het rode lampje op het dashboard niet meer knippert, is het geluid weg. Is dit een normaal iets of heb ik een storing in de Versys (1000 van 2013)?
 
Laatst bewerkt:
De pekel is wel, Double digits, de zon laat zich zien het Seizoen is begonnen!

Helaas niet heel positief voor de aanschafprijzen.

Maar viel me idd op dat het verschil met een nieuwe best klein is.
 
Ben aan het rond struinen voor een 1000 GT '15 of '16 :Y

Lijkt wel of die krengen met de dag duurder worden -O- |( :( |( B|

Klopt, door de zeer geslaagde facelift van 2015 zijn de prijzen voor bj 2015 nog te hoog. Vrijwel niemand wil het model t/m bj 2014; die prijzen liggen aanzienlijk lager. Vraag en aanbod dus.
 
Hoi,

Onlangs was ik in de garage bezig en hoorde om de zoveel tijd een licht zoemend geluid bij de Versys. Of er dan of een circuit inschakelt ofzo. Het lijkt een beetje op het geluid wat de brandstofpomp maakt bij aanzetten van contact, maar dan stukken zachter. Als de Versys in de "slaapmodus" staat, dus als het rode lampje op het dashboard niet meer knippert, is het geluid weg. Is dit een normaal iets of heb ik een storing in de Versys (1000 van 2013)?


ONTLUCHTING :Y
DOE BENZ DOP MAAR OPEN ZAL JE ZIEN DAT HET WEG IS
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de mijne ingeruild bij motoport Zelhem. Die heeft dus een 2016 staan.

Staat nog niet op de site. :N
Ik heb afgelopen zomer in Spanje 2 dagen met een XR "rond geveegd" :] :]
Rijdt echt goed, schitterend geluid als je hem "aan spoort" 8-) :], alleen vindt ik de het vermogen (163pk), zoals bij meerdere motoren tegenwoordig, ver over de top. Actieve veersysteem en quickshifter zijn ook top *O*.
Hierbij ook een paar keer bewust in een bocht terug geschakeld :o , maar geen probleem omdat hij zelf gas bij geeft 8-)
Hierdoor zijn de moderne hulpmiddelen een must om het vermogen een beetje redelijk te kunnen gebruiken.
De "track" modus (weet niet of ze die naam gebruiken, maar zoiets is het), heb je echt niet nodig op de openbare weg. :N :N
Windbescherming is wel veel beter als bij bijv. de GS waar ik ook op heb gereden, en dat vindt ik helemaal niks -O- :(
 
Ze hebben hem echt. Maar pas sinds vrijdag. Ze zullen hem eerst wel verkoopklaar maken voordat ze hem op de site zetten. Maar je kan natuurlijk even bellen als je interesse hebt. Het is een zwarte met alle opties.
 
Zo heeft mijn zwager ooit een hele goede deal gesloten op een fiets doe net ingeruild was. Stond nog niet in het systeem of was schoongemaakt. Maar dat maakt voor de proefrit toch niet uit.

Wie weet....
 
Ze hebben hem echt. Maar pas sinds vrijdag. Ze zullen hem eerst wel verkoopklaar maken voordat ze hem op de site zetten. Maar je kan natuurlijk even bellen als je interesse hebt. Het is een zwarte met alle opties.

Ben niet zo selectief, alle kleuren in GT-uitvoering zijn OK, behalve ..... IDD -O-
 
Kan niet wachten ,beest is van stal

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Waar heb je die mooie lichten gehaald die passen bij je mistlichten/spotlights?
Ik heb nu witte mistlichten zoals jij, maar zouden men gewone lichten beiden standaard willen laten branden en liefst in een witte kleur.
Die ronde van jou zijn wel vet.
Sorry als de vraag in het verleden al gesteld is.

Iemand enig idee waar je een waterdichte adaptor kan kopen die past op de 12 volt uitlaat van men versys, ik heb een tomtomrider gps.

Thnx!
 
Waar heb je die mooie lichten gehaald die passen bij je mistlichten/spotlights?
Ik heb nu witte mistlichten zoals jij, maar zouden men gewone lichten beiden standaard willen laten branden en liefst in een witte kleur.
Die ronde van jou zijn wel vet.
Sorry als de vraag in het verleden al gesteld is.

Iemand enig idee waar je een waterdichte adaptor kan kopen die past op de 12 volt uitlaat van men versys, ik heb een tomtomrider gps.

Thnx!

draad voor tomtom gewoon afpakken van de voedingsdraad achter de voor kap

Zie pb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan