suzi 550

henk6

Rookie
18 nov 2012
29
0
s-heerenberg
hallo ,ik ben ook maar lid geworden van dit forum,..henk is mijn naam ben 48 jaar
en 2takt is m,n hobby.
en hier begint het avontuur,op een van mijn strooptochten naar kreidlers en zundapps,kom ik een suzuki gt 550 bj 1977 tegen,ik dacht die maak ik weer aan het lopen en verpats hem wel weer,..dus mooi niet.
na het een en ander gedemonteerd te hebben,kwam ik tot de ontdekking dat ik geen half werk aflever,gezien mijn reputatie wat kreidlers betreft,dus het word een totale restauratie.
maar er is niet veel info over te vinden,dus heb ik maar een hoop foto,s gemaakt van het doen en laten aan de suzi.wat mij later nog goed van pas kwam,inmiddels ben ik al aan het opbouwen,maar wat een werk,..later meer groetjes henk
 
Plaatjes worden meer dan gewaardeerd. Dus wil je ondersteuning en/of commentaar (over het algemeen positief) wilt laat zien wat je gered heb van de schroothoop

Ook mag je wat mij betreft wel een paar plaatjes neerzetten van voorgaande projecten.

Voor de rest welkom hier in dit deel van Motor-forum
 
Inderdaad zit ie ons eerst lekker te maken :9 ,en vervolgens hoor of zie je er niets meer van :z :N B|
 
hier is er al eentje
full
 
Heb al motoren in dit deel van MF gezien die in een veel slechter staat verkeerden (tenminst visueel gezien).

Maar voor mij als 2takt leek ziet de motor er compleet uit. En dat is altijd handig !
 
is helemaal nieuw,..alles opnieuw verchroomd,frame gepoedercoat,vergen opnieuw laten spaken bij rorije in hasselt,klokjes na laten kijken en resetten,..nieuwe kabels,accu,zuigers,revisie krukas,ect ect,..maar het resultaat mag er zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan