Motorrijles: Kletsen over lessen #7 'Loopt de rem nou aan.?'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen Donderdag examen gedaan, geslaagd en meteen het rijbewijs aangevraagd.

Vanmorgen opgehaald:
8405530134_e5856a3d6d_b.jpg


Het zal één van de laatste "oude" stijl rijbewijzen zijn denk ik.
Maar ik ben erg blij dat die binnen is *D
 
Afgelopen Donderdag examen gedaan, geslaagd en meteen het rijbewijs aangevraagd.

Vanmorgen opgehaald:
[afbeelding]

Het zal één van de laatste "oude" stijl rijbewijzen zijn denk ik.
Maar ik ben erg blij dat die binnen is *D

Gefeliciteerd :)

Ben benieuwd hoe dat nieuwe rbw er uit ziet, hebben ze daar nu nog gewoon A1/A2 tussen gefrut? veel ruimte is er niet meer :')

edit: en die extra vrachtwagen rijbewijzen natuurlijk ook nog...
 
Laatst bewerkt:
Hoest ie met een ieder? Vandaag belde mijn rijschool me op. Mijn examen word begin Maart ingehaald. Weer een hele maand wachten!! Grrr...was in Juni begonnen, en nu nog steeds niet. Word lichtelijk moedeloos!! Wachten is zo iri voor een wanne be biker!!!
 
Haast net zo vervelend als je pasje hebben... En een leuke grote brommert in je schuur en dan die witte rommel op straat... Of nee grijs grauwe smurrie. Is het dan heel raar dat je soms op dat ding klimt en broem broem geluidjes maakt?? :D
 
Gefeliciteerd :)

Ben benieuwd hoe dat nieuwe rbw er uit ziet, hebben ze daar nu nog gewoon A1/A2 tussen gefrut? veel ruimte is er niet meer :')

edit: en die extra vrachtwagen rijbewijzen natuurlijk ook nog...

Ergens op het internet kwam ik een foto van dat nieuwe rijbewijs tegen.
Helaas kon ik hem niet meer terugvinden, maar er staat in ieder geval duidelijk A1, A2 en A op. (Onder elkaar)

Ik ga nog even zoeken

Edit: gevonden!
stcrt-2012-12298-002.png
 
Laatst bewerkt:
Haast net zo vervelend als je pasje hebben... En een leuke grote brommert in je schuur en dan die witte rommel op straat... Of nee grijs grauwe smurrie. Is het dan heel raar dat je soms op dat ding klimt en broem broem geluidjes maakt?? :D

Vond het vervelender dat het 25 graden was, stralende zon, pak lag klaar, motor ook... Alleen geen rijbewijs ;( Da's pas irritant... Gelukkig is die tijd voorbij *D
 
Haast net zo vervelend als je pasje hebben... En een leuke grote brommert in je schuur en dan die witte rommel op straat... Of nee grijs grauwe smurrie. Is het dan heel raar dat je soms op dat ding klimt en broem broem geluidjes maakt?? :D

Ik betrap mezelf erop om op de motor te klimmen, daar een uur te blijven zitten, en dan onderkoeld terug naar de woonkamer :+

Maar geluidjes...? :X
 
Vond het vervelender dat het 25 graden was, stralende zon, pak lag klaar, motor ook... Alleen geen rijbewijs ;( Da's pas irritant... Gelukkig is die tijd voorbij *D

Been there, done that. Een paar keer gedacht: zal ik even, klein stukje maar? Maar nee. En nu f*$%&$# sneeuw. :+
 
Waar ik nog wel benieuwd naar ben, hoe gaat de vertragings oefening zometeen worden?
Je moet dan wel redelijk snel accelereren, in 50 meter naar 50 km/pu. Hoe gaat dat op zon 11kw fiets?
Vroeg dit toen ook eens aan m'n instructeur en die zei, ik verwacht dat ze de aanloop gaan verlengen.
't is toch wat, die vlotte rijstijl die je moet laten zien is er wel vanaf met die brommers.

Hey nog een lesser van TOP les! Alles goed gegaan met je examen dus? Gefeliciteerd! Heb zelf in 2011 mijn rijbewijs daar gehaald. Toen waren ze nog redelijk klein.. Volgens mij zijn ze nu wel heel groot geworden?
 
ik had de keus top les, Brookhuis of Brunen. Ben naar Brunen gegaan en is me uitstekend bevallen!
Kwam veel gele motoren tegen, dus zullen wel druk hebben gehad daar bij toples. Moet altijd nog lachen om de naam toples XD als man lees je al snel topless.
 
ik had de keus top les, Brookhuis of Brunen. Ben naar Brunen gegaan en is me uitstekend bevallen!
Kwam veel gele motoren tegen, dus zullen wel druk hebben gehad daar bij toples. Moet altijd nog lachen om de naam toples XD als man lees je al snel topless.

Haha ja de naam is goed gekozen, hij blijft wel hangen! Ik hoorde veel goede verhalen over Toples, dus ik dacht ik ga het daar gewoon proberen. Maar achteraf had ik het misschien wel fijner gevonden wanneer je gewoon alleen lest ipv van met zijn 2'en. Nu moest je toch altijd rekening houden met de ander. In principe niet zo erg, maar wel als het niveau erg groot was en dat kwam nog wel eens voor... Verder een goede rijschool!
 
Ok.... Ik heb Rijles zometeen. Ga me omkleden in 3 lagen "sexy" ski-ondergoed en me melden bij MC de ijsblokjes....
 
Oke, want maat van mij deed ook bij toples, en ik dacht dat hij veel verschillende had gehad. Vraag me af wat beter is.
Anyway zijn allebei even snel geslaagd :) dus heeft niet veel invloed gehad waarschijnlijk
 
Ik denk dat 1 vaste instructeur beter is. Die kent je dan toch beter en weet wat je sterke en zwakke punten zijn zodat vooral op de zwakke punten gelet kan worden. Maar zoals bij elke rijschool moet je er wel een beetje achteraan zitten. Als ik een afspraak maakte dan vroeg ik altijd even of de 2e lesser een beetje van hetzelfde niveau was. Aantal keren wel fout gegaan, dan had je AVB met iemand die voor het eerst was en jij kon zo goed als alles al... That's life!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan