Motorrijles: Kletsen over lessen #7 'Loopt de rem nou aan.?'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwoa..Ik denk ook dat vele die het niet gehaald hebben voor de 19e wat gefrustreerd zijn afgehaakt. Zo van ''heb geen zin om over 125 cc lesjes te gaan praten. Misschien zijn er zelfs bij die het in de koelkast hebben gestopt tot ze 24 zijn.


Ik heb volgende week mijn 1e les sinds 17 Januari mijn examen afgelast werd. 4 Maart pas word ie ingehaald. Ik baalde best toen ik dat hoorde.

Ik ga in feb naar de Motorbeurs..had toch leuk geweest als ik dan mijn Atje al had.
 
Mwoa..Ik denk ook dat vele die het niet gehaald hebben voor de 19e wat gefrustreerd zijn afgehaakt. Zo van ''heb geen zin om over 125 cc lesjes te gaan praten. Misschien zijn er zelfs bij die het in de koelkast hebben gestopt tot ze 24 zijn.


Ik heb volgende week mijn 1e les sinds 17 Januari mijn examen afgelast werd. 4 Maart pas word ie ingehaald. Ik baalde best toen ik dat hoorde.

Ik ga in feb naar de Motorbeurs..had toch leuk geweest als ik dan mijn Atje al had.

Bij mij werd hij de 15e afgelast! ik baal er ook nog enorm van, maar wacht het besluit van de 2de kamer morgen even af, en hoe dan ook staat mijn inhaal-examen voor 5 maart!

Mvg Jordi
 
Ben benieuwd of er nog wat voor deze mensen gedaan wordt.. Hoop echt van wel..

Net eindelijk weer is stukje gereden, brommert had effe moeite om op gang te komen, liep prima op de choke, maar met gasgeven viel 'ie uit... Effe paar seconden lopen deed het hem en werkte alles weer :) Kwam me toch een dikke walm uit toen ik op straat stond :')
 
Bij mij werd hij de 15e afgelast! ik baal er ook nog enorm van, maar wacht het besluit van de 2de kamer morgen even af, en hoe dan ook staat mijn inhaal-examen voor 5 maart!

Mvg Jordi

Volgens mij heb ik iets over de 2e kamer gemist, is dat dat ze gaan kijken of de afgelaste examens nog ingehaald kunnen worden binnen de oude regeling?
 
Hoe kan het dat jullie 5 maart pas weer op mogen? duurt da echt zo lang?
Mijn examen is de 15e ook afgelast..
 
Sneeuw??? Welke sneeuw?

Da is da witte spul wat er overal lag

359vf5.jpg
 
Ben benieuwd of er nog wat voor deze mensen gedaan wordt.. Hoop echt van wel..

Net eindelijk weer is stukje gereden, brommert had effe moeite om op gang te komen, liep prima op de choke, maar met gasgeven viel 'ie uit... Effe paar seconden lopen deed het hem en werkte alles weer :) Kwam me toch een dikke walm uit toen ik op straat stond :')

Je kan m beter aan mij geven,je rijdt er toch nooit op. :P

Avond! :W
 
Ben benieuwd of er nog wat voor deze mensen gedaan wordt.. Hoop echt van wel..

Net eindelijk weer is stukje gereden, brommert had effe moeite om op gang te komen, liep prima op de choke, maar met gasgeven viel 'ie uit... Effe paar seconden lopen deed het hem en werkte alles weer :) Kwam me toch een dikke walm uit toen ik op straat stond :')

Hoop dat mijn F2 ook nog start, staat inmiddels al 3 weken in de kou buiten, geen makkelijke mogelijkheid tot druppellader hier helaas, maar we zullen zien :P

Wel balen voor diegenen waarvan het examen is afgelast, toch blijf ik erbij dat je in 9 van de 10 gevallen maar eerder had moeten beginnen met lessen |(
 
Hoop dat mijn F2 ook nog start, staat inmiddels al 3 weken in de kou buiten, geen makkelijke mogelijkheid tot druppellader hier helaas, maar we zullen zien :P

Wel balen voor diegenen waarvan het examen is afgelast, toch blijf ik erbij dat je in 9 van de 10 gevallen maar eerder had moeten beginnen met lessen |(

Mwah, valt vast mee... Ik moest hem gewoon effe laten lopen :+
 
Zo, eindelijk weer lessen gepland.
Zaterdag, dinsdag en zaterdag en dan de dinsdag erop op voor het avd :X

Het is te hopen dat de temperaturen aangenaam blijven en de sneeuw weg :j

En geen bananen voor het examen deze keer, wel veel red bull :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoezo? :+ Heb nu alleen niet gereden toen het sneeuwde en er ijs lag... 1 dag voor het vriezen weggezet, en het ijs is nog niet van de sloten, of ik rijdt alweer.. Dus niet zeuren hé :+

Nee nee,gewoon met sneeuw en ijs rijduh ipv die Seat pakken. :P
Anders kom ik die dikke Honda ff haluh ja! :Y *O* })
 
Laatst bewerkt:
Zo, eindelijk weer lessen gepland.
Zaterdag, dinsdag en zaterdag en dan de dinsdag erop op voor het avd :X

Het is te hopen dat de temperaturen aangenaam blijven en de sneeuw weg :j

En geen bananen voor het examen deze keer, wel veel red bull :Y

Hoeeee....spannend!
Denk dat t wel goed komt met de sneeuw. :]
 
Zo, eindelijk weer lessen gepland.
Zaterdag, dinsdag en zaterdag en dan de dinsdag erop op voor het avd :X

Het is te hopen dat de temperaturen aangenaam blijven en de sneeuw weg :j

En geen bananen voor het examen deze keer, wel veel red bull :Y

Blij om dat te lezen, hoop dat ik ook snel op mag voor examen, jij over 2 weken dus al?
 
Ben benieuwd of er nog wat voor deze mensen gedaan wordt.. Hoop echt van wel..

Net eindelijk weer is stukje gereden, brommert had effe moeite om op gang te komen, liep prima op de choke, maar met gasgeven viel 'ie uit... Effe paar seconden lopen deed het hem en werkte alles weer :) Kwam me toch een dikke walm uit toen ik op straat stond :')

Vuile benzine .. Even flink nieuwe peut erin, of zo'n flesje Forté erin mikken ;)
 
Als je hem nou weer eens voor een aantal weken o.i.d. weg zet, mik je zon fleske in de peut, dan doetie het gewoon bij de eerste keer zonder te walmen ;)

Waarom? :? Hij deed het nu ook gewoon de eerste keer hoor, moest alleen effe 10 seconden wachten met gasgeven... :P Al die lapmiddeltjes.. Nergens voor nodig in mijn ogen... Was ook de eerste keer, andere keren dat 'ie effe stilgestaan had, deed 'ie het meteen weer :P
 
Waarom? :? Hij deed het nu ook gewoon de eerste keer hoor, moest alleen effe 10 seconden wachten met gasgeven... :P Al die lapmiddeltjes.. Nergens voor nodig in mijn ogen... Was ook de eerste keer, andere keren dat 'ie effe stilgestaan had, deed 'ie het meteen weer :P

Zijn geen lapmiddeltjes :P

Het reinigt ook gelijk de rest van je motor ;)
 
Heerlijk gereden vanmorgen, was zo lekker dat ik twijfel om voor morgen de wintervoering uit de jas en broek te halen. Oefeningen gingen ook lekker, als dat volgende week zo gaat, is dat examen AVB in de pocket. Moest alleen wat relaxter met de motor lopen...
 
Toch nog een lichtpuntje:


Schultz komt jonge motorrijders tegemoet
DEN HAAG - Minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) gaat mensen die het net niet is gelukt om voor 19 januari hun motorrijbewijs te halen, financieel tegemoet komen.
Foto: NU.nl/Alphons Nieuwenhuis

Ze is van plan hun een gratis rijexamen aan te bieden, zei ze woensdag tijdens een overleg in de Tweede Kamer. Zij heeft het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gevraagd deze optie snel uit te werken.

Sinds 19 januari gelden nieuwe, strengere regels voor jongeren van 18 tot en met 24 jaar die een motorrijbewijs willen halen. Door de hevige sneeuwval in januari vielen veel rijexamens uit en viste een aantal jongeren achter het net. Doordat hun examen is uitgesteld, moeten ze nu aan meer eisen voldoen.

Overgewerkt

Volgens de minister heeft het CBR er alles aan gedaan om mensen nog op tijd te laten afrijden. In 2012 kreeg het CBR 72 procent meer kandidaten te verstouwen dan het jaar ervoor. Daarom is 8000 uur overgewerkt. ''Ze hebben echt heel erg hun best gedaan om de piek op te vangen.’’

Vervelend

Ook is er lang genoeg voor gewaarschuwd dat de nieuwe regels deze maand zouden ingaan. Omdat alle computersystemen zijn veranderd en omdat het volgens de wet niet meer mag, kan er als tijdelijke oplossing geen oud rijexamen meer worden afgenomen, zei Schultz.

''Het is voor de kandidaten heel vervelend en daarom ben ik bereid hun tegemoet te komen.’’
 
Rustig hier zeg, er moeten toch wel mensen zijn die deze week hebben gelest of gaan lessen?

Of misschien wat nieuwe mensen die graag hun verhaal over hun belevenissen kwijt willen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan