Kawasaki ER-6 Topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij zat hij er al op.. Is ook heel handig vastgezet. Gewoon door dubbelzijdige plak-klittenband.. Zit muurvast en snel vastgezet..

De gear indicator heeft zelf al een klevend laagje op de achterkant. Dus je kan hem zo ergens op je dashboard knallen.

Anders eve naar de Action en voor 72 cent zelfklevend klitteband mee scoren, zo zit mijn pro-oiler dingesje ook vast.
 
:Y:Y We hebben hier veel mee lezers en maar weinig posters :N

Inderdaad VHV. Kom op mensen, keep the topic alive :P

We hebben zoals in het meeting-topic te zien is, met een aantal mensen gestemd op 19 mei. Om nog meer mensen enthousiast te krijgen, bij deze een -voorlopige- planning. Mocht iemand opmerkingen hebben, of afwijkende wensen....laat het weten he. We willen er samen een gezellige dag van maken. Uiteraard is op de dag zelf nog gewoon te schuiven *O*

10.00u / 10.30u
verzamelen bij tankstation Esso 'de waluwe' steenweg 92a Zaltbommel, gelegenheid voor koffie e.d.

10.45u
Start route van ca. 45 min. via dijkjes en een klein stukje binnenstad.

11.30u
1e stop: parade 's-Hertogenbosch (hartje centrum), gelegenheid voor een hapje en een drankje.

12.30u
Start route van ca. 60 min. via provinciale wegen en binnendoor-weggetjes

13.30u
2e stop: herberg De Drie Linden (a/d rand van de Drunense duinen), gelegenheid voor een hapje en een drankje.

14.30u
Start route van ca. 60 min. via binnendoor-weggetjes en dijk-wegen. Dit deel is gemakkelijk uit te breiden of in te korten, mochten mensen de route te kort of te lang vinden.

15.30u
Eindpunt dus weer hetzelfde Esso tankstation maar eventueel als afsluiter te kiezen voor centrum Zaltbommel met voldoende gezellige restaurants en terrasjes.

*O*

De route (eveneens onde voorbehoud) ziet er zo uit:

full


Hopelijk tot de meeting! :W

Zie dit topic voor meer info: meeting-topic
 
Laatst bewerkt:
Eens met de planning van de meeting topic-chef?? :P Rekening gehouden met mensen die iets langer moeten reizen naar Zaltbommel. ;) Of is dit nog te vroeg...?

Ja is prima!

Red het dan ook nog om na de meeting door te rijden naar het werk, om de brandstof weer enigszins terug te verdienen :+
 
Ik bedacht me ineens dat ik er een origineel verlaagd kawasaki zadel op heb zitten...ook een mod toch?

Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik die ook heb, maar heb geen vergelijkingsmateriaal.. Voorvork is inmiddels op de normale stand gezet (was verlaagd) en de spanning van de schokbreker achter stond op zijn slapst, dus die staat ook weer gemiddeld. Bij de meeting toch ff je zadel checken Silvester ;) .
 
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik die ook heb, maar heb geen vergelijkingsmateriaal.. Voorvork is inmiddels op de normale stand gezet (was verlaagd) en de spanning van de schokbreker achter stond op zijn slapst, dus die staat ook weer gemiddeld. Bij de meeting toch ff je zadel checken Silvester ;) .

Heb zelf een heel gespierde fiets.
Staat er ook dik op. Hij heeft abs 8-)
 
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik die ook heb, maar heb geen vergelijkingsmateriaal.. Voorvork is inmiddels op de normale stand gezet (was verlaagd) en de spanning van de schokbreker achter stond op zijn slapst, dus die staat ook weer gemiddeld. Bij de meeting toch ff je zadel checken Silvester ;) .

Dit is een globaal plaatje van de Kawasaki website...

full


Het 'originele' verlaagde zadel is te herkennen aan het borduursel 'kawasaki' aan de achterkant van het zadel. En uiteraard dat het gel is...voelbaar verschil. Het originele zadel zit al niet verkeerd, maar ik moet toegeven, op dit zadel houdt ik het zo ongeveer tot de zuidkant van de pyrineeën vol. Helaas is de tank eerder leeg... _O-

Edit: nog even een fototje wezen maken van mijn eigen zadel: zo ziet ie er dus uit...

full


En zo ziet mijn 2e 'fiets' er uit... :9~
full

topsnelheid 42km/u, verbruik 1 banaan p. 25km. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dit is een globaal plaatje van de Kawasaki website...

[afbeelding]

Het 'originele' verlaagde zadel is te herkennen aan het borduursel 'kawasaki' aan de achterkant van het zadel. En uiteraard dat het gel is...voelbaar verschil. Het originele zadel zit al niet verkeerd, maar ik moet toegeven, op dit zadel houdt ik het zo ongeveer tot de zuidkant van de pyrineeën vol. Helaas is de tank eerder leeg... _O-

Edit: nog even een fototje wezen maken van mijn eigen zadel: zo ziet ie er dus uit...

[afbeelding]

En zo ziet mijn 2e 'fiets' er uit... :9~
[afbeelding]
topsnelheid 42km/u, verbruik 1 banaan p. 25km. :Y

Goedemorgen allemaal! :W

Dat 'Kawasaki' logo achterop heb ik niet.. Dus dan zal ik een origineel zadel hebben....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan