***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom ik aan met mijn curver gereedschapskoffer en schroeven draaiers van de action....

@Andy: tijdens lessen met de motor mocht ik van de instructeur altijd door rood op de pettelaar ter hoogte van t provinciehuis. Daar is t echt drama!
Hoe denk je dat ik ooit ben begonnen.
Zelf gemaakte houten kistje met wat gekregen (roestig) gereedschap.
Van Sinterklaas ooit zo'n blauwe ijzeren gereedschapskist, met vakken die opzij uit klappen, gekregen.
Eerste echt goed gereedschap 40 jaar geleden gekocht, en het meeste gebruik ik nog steeds. Inmiddels een hele verzameling.
Gereedschap dat ik zo nu en dan gebruik is van een redelijke kwaliteit en hetgeen vaak wordt gebruikt van een goede kwaliteit.
Mijn eerste accu boormachine heeft het bijna 25 jaar volgehouden. Eigenlijk hoeft er alleen maar een nieuwe accu in en dan kan die weer tich jaar vooruit.
Trouwens niet alle gereedschap hoeft duur te zijn. Ik heb een oude goedkope decoupeer zaag, en dat ding wil niet kapot. Daar zaag ik zelfs sleuven mee in Ytong muren voor leidingen. Heb hem zelfs gebruikt om bomen te snoeien en dikke vloerbalken door te zagen.
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier met rijden vandaag.
Word een mooie dag dus wat jullie ook gaan doen geniet ervan.
Ik ga er in ieder geval even tussenuit deze komende 3 dagen.
Maandag nog even met de motor naar Texel en zo even wat geld spenderen voor een nieuwe zomerbroek en een rem en koppelingshendel.
 
943365_393612204086019_1509322205_n.jpg


achtelicht zit erop...

Ben alleen nog niet tevreden over hoe de rechter zijkap aansluit, dit was ook al zo toen ik de kentekenplaathouder monteerde maar toen is het na een paar keer opnieuw monteren toch goedgekomen.
 
Nog een paar keer monteren dan die achterkant _O-
Wil het best begrijpen als dit achterlicht geen goedkeuring heeft, het knipperlicht lijkt mij toch slecht zichtbaar. :?
 
Zo, wij zijn ook weer terug van vier dagen Cochem en omgeving. We hebben enorm gesloft met het weer. Woensdag vertrokken en daar was het al meteen een stuk warmer en zonniger dan bij ons. Donderdag en vrijdag waren werkelijk schitterende dagen en we hebben weer aardig wat kilometertjes gemaakt.

Een paar prachtige routes gedownload voor onze Zumo's op de site van Petra en Herman van Bike Inn in Treis Karden, waar we al eens eerder zijn geweest. Vooral de 'fantasieroute' is een aanrader.

Vandaag weer terug en het viel meteen op hoe koud (en natuurlijk winderig) het hier weer is. Ik heb de laatste anderhalf uur op de Versys gereden, want mijn kont was helemaal gaar. Dat is ook het eerste wat eraan gaat geloven: het zadel. Verder wil ik het stuur iets naar voren halen en iets omhoog. Daar heb je een dingetje voor, dus dat gaat er binnenkort ook komen.

We zaten in een hotelletje in de binnenstad, dus na het rijden lekker douchen en linea recta naar een terrasje voor een biertje en een wijntje :9
Daarna lekker eten en nog ergens een drankje en 's avonds op tijd de oogjes dicht. We hebben in ieder geval genoten en gaan volgend jaar beslist weer.
 
Nieuwe actie foto gemaakt met de Go Pro 3.

603873_619288834751343_637530637_n.jpg


Niet geslaagd voor een nieuwe broek helaas.
Wel even nieuwe bandjes besteld voor 14 mei, pilot road 3..
En een Dainese rugprotector voor in m'n jas.
 
Laatst bewerkt:
Zo, wij zijn ook weer terug van vier dagen Cochem en omgeving. We hebben enorm gesloft met het weer. Woensdag vertrokken en daar was het al meteen een stuk warmer en zonniger dan bij ons. Donderdag en vrijdag waren werkelijk schitterende dagen en we hebben weer aardig wat kilometertjes gemaakt.

Een paar prachtige routes gedownload voor onze Zumo's op de site van Petra en Herman van Bike Inn in Treis Karden, waar we al eens eerder zijn geweest. Vooral de 'fantasieroute' is een aanrader.

Vandaag weer terug en het viel meteen op hoe koud (en natuurlijk winderig) het hier weer is. Ik heb de laatste anderhalf uur op de Versys gereden, want mijn kont was helemaal gaar. Dat is ook het eerste wat eraan gaat geloven: het zadel. Verder wil ik het stuur iets naar voren halen en iets omhoog. Daar heb je een dingetje voor, dus dat gaat er binnenkort ook komen.

We zaten in een hotelletje in de binnenstad, dus na het rijden lekker douchen en linea recta naar een terrasje voor een biertje en een wijntje :9
Daarna lekker eten en nog ergens een drankje en 's avonds op tijd de oogjes dicht. We hebben in ieder geval genoten en gaan volgend jaar beslist weer.

Dit ziet eruit als VRESELIJK GENIETEN *O*
Best wel jaloers.
 
|( T's dat je een dame bent *O* maar anders .....

เพราะคุณผู้หญิง! มิฉะนั้นเราจะต้องเปิดการสำรวจความคิดเห็นในการลงคะแนนเสียงหรือการแสดงตนของคุณ! (ล้อเล่นแน่นอนกว่าต้อนรับ :) ชอบทุกคนที่นี่แน่นอน
Het is maar goed dat ik vloeiend Thais spreek :Y
 
Nog een paar keer monteren dan die achterkant _O-
Wil het best begrijpen als dit achterlicht geen goedkeuring heeft, het knipperlicht lijkt mij toch slecht zichtbaar. :?

ja het is die kap rechts van het achterlicht... |(
Die linker gaat altijd in een keer goed


Anyway, het staat erg goed, ik heb vandaag een flink stuk gereden en volgens mijn companen kon je het super goed zien... daarna heeft iemand anders even op mijn ER6 gereden en mocht ik even op zijn Yamaha MT-01 stage 3 :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
en inderdaad is erg goed zichtbaar. Lijkt misschien niet zo op de foto's, maar jullie gaan het zien 19 mei _O- Zit trouwens wel een E-keur op :9

Vandaag echt heerlijk gereden... lekker ffies geknald :)

@ Devil: Mooie shot maar die carbon-look hendeltjes... :r
 
Was al bezig met nieuwe Sender.
Dinsdag de 14e komen die erop samen met de nieuwe banden en haakse ventieltjes.

Ben trouwens wel benieuwd hoe die knippers eruit zien in het echt.
In principe zijn ze illegaal maar wel erg mooi.
 
Laatst bewerkt:
Zo, wij zijn ook weer terug van vier dagen Cochem en omgeving. We hebben enorm gesloft met het weer. Woensdag vertrokken en daar was het al meteen een stuk warmer en zonniger dan bij ons. Donderdag en vrijdag waren werkelijk schitterende dagen en we hebben weer aardig wat kilometertjes gemaakt.

Een paar prachtige routes gedownload voor onze Zumo's op de site van Petra en Herman van Bike Inn in Treis Karden, waar we al eens eerder zijn geweest. Vooral de 'fantasieroute' is een aanrader.

Vandaag weer terug en het viel meteen op hoe koud (en natuurlijk winderig) het hier weer is. Ik heb de laatste anderhalf uur op de Versys gereden, want mijn kont was helemaal gaar. Dat is ook het eerste wat eraan gaat geloven: het zadel. Verder wil ik het stuur iets naar voren halen en iets omhoog. Daar heb je een dingetje voor, dus dat gaat er binnenkort ook komen.

We zaten in een hotelletje in de binnenstad, dus na het rijden lekker douchen en linea recta naar een terrasje voor een biertje en een wijntje :9
Daarna lekker eten en nog ergens een drankje en 's avonds op tijd de oogjes dicht. We hebben in ieder geval genoten en gaan volgend jaar beslist weer.
*O* *O* *O* *O*
Die 4 dagen zul je niet snel vergeten.
Klinkt als een erg leuke vakantie.
 
Nou die moesel trip klinkt heel goed. Ik twijfel vandaag, rondje off the road op de MTB of bochtjes pakken op de kawa? Ik ga erover denken...
 
Zo, wij zijn ook weer terug van vier dagen Cochem en omgeving. We hebben enorm gesloft met het weer. Woensdag vertrokken en daar was het al meteen een stuk warmer en zonniger dan bij ons. Donderdag en vrijdag waren werkelijk schitterende dagen en we hebben weer aardig wat kilometertjes gemaakt.

Een paar prachtige routes gedownload voor onze Zumo's op de site van Petra en Herman van Bike Inn in Treis Karden, waar we al eens eerder zijn geweest. Vooral de 'fantasieroute' is een aanrader.

Vandaag weer terug en het viel meteen op hoe koud (en natuurlijk winderig) het hier weer is. Ik heb de laatste anderhalf uur op de Versys gereden, want mijn kont was helemaal gaar. Dat is ook het eerste wat eraan gaat geloven: het zadel. Verder wil ik het stuur iets naar voren halen en iets omhoog. Daar heb je een dingetje voor, dus dat gaat er binnenkort ook komen.

We zaten in een hotelletje in de binnenstad, dus na het rijden lekker douchen en linea recta naar een terrasje voor een biertje en een wijntje :9
Daarna lekker eten en nog ergens een drankje en 's avonds op tijd de oogjes dicht. We hebben in ieder geval genoten en gaan volgend jaar beslist weer.


:} :}

Klinkt als een zeer geslaagde vakantie/lang weekend :]

@ devil tartaros: zeer gave actie foto

@ Silvester: ik twijfel zelfs om te gaan rijden, gewoon lekker van het zonnetje genieten doe ik het vandaag ook al voor
 
Laatst bewerkt:
Gisteren heel de dag gereden nu even genieten in de zon maar straks denk ik toch weer even rijden.
Nu het eindelijk eens kan!
Sil als je gaat rijden komt ff naar skijndel dan
 
.. Via de smartphone reageren op al die nieuwe berichten... Probeer het straks wel even :)
 
Helaas wel....

Vandaag lekker stukske gereden met VHV, stuk van de meeting route gereden. Goedgekeurd door VHV. Heerlijk weer. .

Wat inderdaad een lekker,mooi en plezierig rit(je) *O*
De route voor de meeting belooft veel moois en vooral afwisseling :)
Mooi stukje nog ofroad gereden met Sil *O* dat stuk zullen we maar niet rijden in de meeting _O-
 
Laatst bewerkt:
:(even een berg frustratie droppen :(
Want onze k.T overheid en dergelijk verzinnen het om drempel in bochten, net na of direct voor de bocht te leggen! Dit om motorrijders rustiger te laten rijden!:( levensgevaarlijk.
Zelfs op plattelands wegen kom ik dit tegen. Vervolgens vorige week (zondag) en nu weer een berg aan laser en flits controles vrijwel (direct)gericht op ons motorrijders :( liever dat ze de slapende automobilist pakken ... was weer bijna twee keer dood gisteren door die rot bejaarden.
Geen ABS maar wel zeer goede remmen :) .......... genoeg gevloekt en getierd moest het ven kwijt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan