Westlandse motorrijders deel 6

Nog zoiets waardoor ik gefrustreerd kan raken.

Wel nieuwe demper gescoord vandaag voor een strakke prijs, ga een volledig RVS systeem erop zetten. Hou het verder wel standaard-looking omdat dat lekker weinig aandacht trekt. Supersport op 15.000 RPM maakt wat mij betreft al snel genoeg herrie, maar daar zijn de meningen over verdeeld :+
 
Nog zoiets waardoor ik gefrustreerd kan raken.

Wel nieuwe demper gescoord vandaag voor een strakke prijs, ga een volledig RVS systeem erop zetten. Hou het verder wel standaard-looking omdat dat lekker weinig aandacht trekt. Supersport op 15.000 RPM maakt wat mij betreft al snel genoeg herrie, maar daar zijn de meningen over verdeeld :+
af en toe vind ik mijn fiets al meer dan genoeg herrie maken, 50 zone en gewoon in z'n 4 rijden
 
Niet helemaal... Volgens berichtgeving die we begin dit jaar al hoorden van Yamaha Nederland, op de motorbeurs, komen er op basis van dit blok drie of vier verschillende motortypen. Een beetje hetzelfde concept dat Honda nu ook al doet. Een van die varianten zal de opvolger van de TDM moeten worden. Deze is daar te naked voor...

Dan ben ik wel erg benieuwd naar de andere modellen! Inderdaad te naked maar vooral te klein zou deze mt09 dan zijn. Wie weet maken ze er ook een soort mini Vmax van!
 
voor jou overduidelijk... of ook voor hem :9

Ik begin nu ook te twijfelen... :+ !


Even een andere vraag, iemand ervaring met het verwijderen van een tankpad? Zit er eentje op van een motorzaak die ik niet ken en zag pas dat hij scheef zat... en dat gaat me nu irriteren :+ ! Ik heb verhalen gehoord dat je het makkelijk kan verwijderen met een föhn...?
 
Laatst bewerkt:
Mij ook! Als het weer zo blijft ben ik helemaal tevreden, niet te warm en niet te koud en vooral niet te nat 8-)

Zijn er nog mensen die in de herfstvakantie wellicht een ritje willen doen? Vakantie is van 19 tot 27 oktober
 
Ik wil ook wel! Alleen de 27ste kan ik niet... Dan zit ik in het vliegtuig naar Vietnam!
Wat heb jij het toch slecht :+
Gaat je kleine ook al mee? Ik ben nu best wel een beetje jaloers, jij gaat zometeen daar lekker in de zon liggen terwijl hier de winter haar intrede doet :/
 
Meld me hier ook maar ff, kom wel uit Den Hoorn maar dat mag als ik zo de OP lees *D

2 maanden terug m'n banaan (radian uit '86) eruit gedaan vanwege einde 25KW en een Raptor voor in de plaats gekocht :]

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan