Casey Stoner deel 3

....Casey is nog niet vergeten ;) ...zie ik wel weer hier...op elk twitter bericht van hem...komen tientallen berichten terug van,.... Casey please return to MotoGP :X
 
Had dat niet met de Le Mans crash te maken waarbij Pedrosa zijn sleutelbeen brak als gevolg van de, in zijn ogen en die van de wedstrijdleiding, gevaarlijke inhaalactie van Simoncelli?? Ik zou dan in zijn plaats ook niet graag je hand schudden ... tenzij er eerst een excuus komt.

Een uitgestoken hand weigeren is altijd walgelijk,was al een tijd geleden gebeurd dus aannemen die hand en zand erover.
 
Een uitgestoken hand weigeren is altijd walgelijk,was al een tijd geleden gebeurd dus aannemen die hand en zand erover.

Vind ik wat kort door de bocht. Actie van Fenati was gewoon te veel van het goede. Wordt anders wel lekker makkelijk. Gewoon iemand in de zijkant rammen en daarna je handje uitsteken :N
 
Vind ik wat kort door de bocht. Actie van Fenati was gewoon te veel van het goede. Wordt anders wel lekker makkelijk. Gewoon iemand in de zijkant rammen en daarna je handje uitsteken :N

Zo werkt dat natuurlijk niet,als je hier een handje van hebt(oh ironie)kom je er niet meer mee weg en wordt je door de hele paddock uitgekotst lijkt me.
Maar een fout,jeugdige overmoed enz.kan gebeuren en als iemand "schuld"bekend door de hand te reiken dan moet je dat niet weigeren.
 
Zo werkt dat natuurlijk niet,als je hier een handje van hebt(oh ironie)kom je er niet meer mee weg en wordt je door de hele paddock uitgekotst lijkt me.
Maar een fout,jeugdige overmoed enz.kan gebeuren en als iemand "schuld"bekend door de hand te reiken dan moet je dat niet weigeren.
Van wie "moet" dat? En kan gebeuren, ok.... dan kan het ook gebeuren dat je even niet in de stemming bent om diegene een handje te geven. Actie - reactie. Ik zou zelf ook ff niet in de mood zijn om een hand te geven als net 25 punten van me afgepakt zijn en ik het met 16 punten moet doen en de andere coureur die op die manier wél weet te winnen. Het zijn geen robots hoor, maar net als wij, mensen met emoties. Hij slaat verder zn kop er niet af ofzo. Of reageer jij overal 100% politiek correct op als je iets gebeurd wat gewoon niet hoort :? Gaat eigenlijk nergens over dat zoiets menselijks onder zo'n groot vergrootglas gelegd word.
 
Van wie "moet" dat? En kan gebeuren, ok.... dan kan het ook gebeuren dat je even niet in de stemming bent om diegene een handje te geven. Actie - reactie. Ik zou zelf ook ff niet in de mood zijn om een hand te geven als net 25 punten van me afgepakt zijn en ik het met 16 punten moet doen en de andere coureur die op die manier wél weet te winnen. Het zijn geen robots hoor, maar net als wij, mensen met emoties. Hij slaat verder zn kop er niet af ofzo. Of reageer jij overal 100% politiek correct op als je iets gebeurd wat gewoon niet hoort :? Gaat eigenlijk nergens over dat zoiets menselijks onder zo'n groot vergrootglas gelegd word.


Iedereen op mf en in Nederland is achter zijn keyboard een held en zeer politiek correct. Dat moet je onderhand toch wel weten :+
 
Van wie "moet" dat? En kan gebeuren, ok.... dan kan het ook gebeuren dat je even niet in de stemming bent om diegene een handje te geven. Actie - reactie. Ik zou zelf ook ff niet in de mood zijn om een hand te geven als net 25 punten van me afgepakt zijn en ik het met 16 punten moet doen en de andere coureur die op die manier wél weet te winnen. Het zijn geen robots hoor, maar net als wij, mensen met emoties. Hij slaat verder zn kop er niet af ofzo. Of reageer jij overal 100% politiek correct op als je iets gebeurd wat gewoon niet hoort :? Gaat eigenlijk nergens over dat zoiets menselijks onder zo'n groot vergrootglas gelegd word.

Misschien heb ik wel fatsoen,laten we het daar maar op houden ;)
 
tumblr_n4v0mq618h1shafsno1_500.jpg
 
Mooi, ik heb hem ook geen seconde gemist. Zijn opvolger is zoveel fijner om naar te kijken en (waarschijnlijk) mee te werken.
 
Nee hoor, helemaal niet :N
Het valt (bijna) iedere motorsport liefhebber op :Y

:W

Als je je eens verdiept in de beste man is hij vrij normaal ;). Dat iemand een erg sterke mening heeft en erg opzichzelf is word niet gewaardeerd, want iedereen moet maar zoals Rossi of mm babyface zijn.... :')
Hij kwam en zag en overwon, hij vond/vind hoe de sport gaat geen zak meer aan dus hij stopt gewoon en laat zijn mening achter.
Reageer gewoon niet als je niks anders te zeggen hebt. :W
 
Z'n boek zorgt er in ieder geval voor dat je zijn héle kant van het verhaal hoort. Ik snap nu veel beter waarom hij is zoals hij is. Verandert verder weinig aan de korte samenvatting in mijn hoofd ("Casey Stoner: fantastisch coureur, niet onder de helm kijken a.u.b."), maar het is makkelijker vrede hebben met iemand als je het snapt, dan als het maar vreemd blijft. Zeker een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan