Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
^Zie je maar wat de mentale toestand en een goed team voor een persoon kan doen, Bulega was een enorme belofte waar het niet of nauwelijks uit kwam.. voorlopig komt er meer uit dan uit Bautista ( die volgens mij gewoon moeite heeft om een set up te vinden/kiezen, als die gevonden is zal hij ook weer vooraan rijden)

Volgens mij is het al een wonder dat ze uberhaupt tijden gezet hebben, dag 1 deden die fietsen het helemaal niet ?! dag 2 met pijn en moeite
Denk dat je die fiets kan vergelijken met de fiets waar Marini mee reed.
Heb begrepen dat bautista erg veel last had van een rugblessure.
 
Volgens mij is het al een wonder dat ze uberhaupt tijden gezet hebben, dag 1 deden die fietsen het helemaal niet ?! dag 2 met pijn en moeite
Denk dat je die fiets kan vergelijken met de fiets waar Marini mee reed.
Dit is toch het team dat destijds het Honda stokje overnam van Ten Kate? En toen aankondigde dat het allemaal beter zou gaan worden....is prima gelukt.
 
Heb begrepen dat bautista erg veel last had van een rugblessure.
Is het nu de rug?
Tijdens de laatste test in Jerez kwam Bausta hard ten val op zijn nek.
In het dagelijks leven en bij behandelingen kwam er niets naar boven. :?
Zodra hij echter weer op de motor stapte was er een enorme pijn in zijn arm en schouder.
En dit heeft vooral gevolgen als Bautista linksom over het circuit gaat.
Maar we zijn weer maanden verder.
 
Is het nu de rug?
Tijdens de laatste test in Jerez kwam Bausta hard ten val op zijn nek.
In het dagelijks leven en bij behandelingen kwam er niets naar boven. :?
Zodra hij echter weer op de motor stapte was er een enorme pijn in zijn arm en schouder.
En dit heeft vooral gevolgen als Bautista linksom over het circuit gaat.
Maar we zijn weer maanden verder.
Kan ook zijn nek zijn geweest.
Begreep wel dat hij er eind vorig seizoen al veel last van had.
Dat ze dachten dat het nu over zou zijn, maar tijdens de test weer vrijwel direct begon op te spelen
 
Kan ook zijn nek zijn geweest.
Begreep wel dat hij er eind vorig seizoen al veel last van had.
Dat ze dachten dat het nu over zou zijn, maar tijdens de test weer vrijwel direct begon op te spelen
Shakey Byrne had ook zijn nel geblesseerd tijdens een test crash, heeft hierna nooit mee geraced
 
Shakey Byrne had ook zijn nelK geblesseerd tijdens een test crash, heeft hierna nooit mee geraced

Dat was toch net even erger.

1706699854968.jpeg
 
Soms zien ze schade niet gelijk in het ziekenhuis of is het zelfs onzichtbaar (microschade).
Zelf twee keer meegemaakt, en van de eerste keer is het medisch dossier ook ineens zoek.
Ik ben er zelfs nog nooit geweest (uren op de intensive care gelegen ingesnoerd op een plank tot de scans en dokter). :')

Bij Bautista is alles normaal en is hij toch behandeld, maar er komt steeds niets uit.
 
Soms zien ze schade niet gelijk in het ziekenhuis of is het zelfs onzichtbaar (microschade).
Zelf twee keer meegemaakt, en van de eerste keer is het medisch dossier ook ineens zoek.
Ik ben er zelfs nog nooit geweest (uren op de intensive care gelegen ingesnoerd op een plank tot de scans en dokter). :')

Bij Bautista is alles normaal en is hij toch behandeld, maar er komt steeds niets uit.
Die is zich al aan het indekken omdat Scott hem het Snot voor de ogen gaat rijden dit jaar.

Maar zonder gekheid, ik hoop dat het probleem bij hem boven water komt, moet natuurlijk wel wennen aan de extra kilootjes
 
Heb begrepen dat bautista erg veel last had van een rugblessure.
Hij zou problemen hebben met 2 nek/rugwervels voro zover ik weet, zelf gaf hij aan dat hij er steeds minder last van heeft als hij meer rijd.
Ik gok op een combi tussen het extra gewicht en bovenstaande problemen.
Dit is toch het team dat destijds het Honda stokje overnam van Ten Kate? En toen aankondigde dat het allemaal beter zou gaan worden....is prima gelukt.
Achteraf gezien mogen ze bij Ten Kate blij zijn dat ze niet meer vast zitten aan Honda, was ook voor hun geen eer aan te behalen geweest
 
Soms zien ze schade niet gelijk in het ziekenhuis of is het zelfs onzichtbaar (microschade).
Zelf twee keer meegemaakt, en van de eerste keer is het medisch dossier ook ineens zoek.
Ik ben er zelfs nog nooit geweest (uren op de intensive care gelegen ingesnoerd op een plank tot de scans en dokter). :')

Bij Bautista is alles normaal en is hij toch behandeld, maar er komt steeds niets uit.
Het is toch heel jammer voor het WKSBK als hij door dit kansloos is.
 
Dit seizoen lijkt me een prima nieuwe start voor Michael. Hij heeft imo de beste rijder van het veld als teamgenoot, BMW heeft hem in het fabrieksteam gehouden. Relatief met weinig druk het seizoen in en vertrouwen opbouwen, zonder rare TC crashes.
Hopen dat Stoprak dat hele team naar een hoger niveau tilt, en dat gaat ie wel doen verwacht ik. Dan komen er wel podium plekken 🤞
 
Terug
Bovenaan Onderaan