Youngtimer / classic superbike topic deel III

})

full
 
Thanks again, ik ga eens bij Gijs van Dijk langs want die heeft er een hele studie van gemaakt volgens mij de afgelopen 30 jaar. Zie ook wel wat issues op de weg met een breedte en verte straler... weg zegt U ! ja ik zal tzt ook op de weg te vinden zijn met mijn fiets. Oeps, foto's:
179238_10150379526805594_4654955_n.jpg
 
30 jaar geleden, Dirk Brand en Henk vd Mark in Zeltweg. Was de eerste race van het nieuwe max 750 cc regelement en dat jaar wonnen deze mannen ook nog eens Le Mans volgens mij.

Vandaag 3-e in Aragon tijdens de laatste race van het Europees Classic Endurance Kampioenschap. 30 jaar wijzer maar nog steeds still going strong. TOP!

524286_10151456698005594_805101533_n.jpg
 
30 jaar geleden, Dirk Brand en Henk vd Mark in Zeltweg. Was de eerste race van het nieuwe max 750 cc regelement en dat jaar wonnen deze mannen ook nog eens Le Mans volgens mij.

Vandaag 3-e in Aragon tijdens de laatste race van het Europees Classic Endurance Kampioenschap. 30 jaar wijzer maar nog steeds still going strong. TOP!

[afbeelding]

Geweldige prestatie idd!! 4e geworden in het kampioenschap
 
Denk dat je in dit specifieke geval de schuld bij je ouders moet leggen want die hebben je naam gegeven he _O- *O* :P })
 
daddyphilipsen schreef...:

Denk dat je in dit specifieke geval de schuld bij je ouders moet leggen want die hebben je naam gegeven he _O- *O* :P })
... :/ ...

...ten eerste kan ik mijn ouders de 'schuld' niet meer geven, en ten tweede..., ze hebben mij deze naam ook niet gegeven...

...dat heb ik zelf gedaan...



...want misschien heet ik eigenlijk wel Kees, of Johan, of Sjef, of Karel, of Billy-Bob...
...of Willem...
 
...hoe komt het toch dat ik mensen om mij heen heb verzameld die elk lolletje in mijn flut-leven ook gelijk weer de kop in drukken... '(
















... :+ ...




sorry... :Y

wil je er over praten? :+

het wordt gewoon tijd dat je toegeeft aan je mid-life .... dus ik dacht ....enz _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier een vrij zeldzame uitgave van het Japanse Road Rider te koop: "The Glorious Days Of AMA Superbike"
Een (Japans geschreven) boek vol met unieke kleurenfoto's uit de jaren 70, 80 en 90 AMA Superbike klasse.

23j4o00.jpg


Bij interesse, mail me even: karel.ton@12move.nl
 
Laatst bewerkt:
...man hou op..., ik heb niet eens een gewoon 'life', laat staan een 'mid-life'... :/

Ah, we zijn collega's?

Ik ben een tijdje terug overvallen. Die overvaller zet een pistool tegen mijn hoofd en zegt: "je geld of je leven!" in paniek zei ik: "ik werk bij [bedrijfsnaam]..." "Shit," zegt ie "dan heb je geen geld èn geen leven..."



:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan