Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is DAT wat ze bedoelen met belastingoverheveling: van ons naar KingCoder!!!


Ja daar zeg je wat.... ik moet de boel dan maar omzetten in Bitcoins want die hoef ik niet op te geven. Toch?
 
@KingCoder:

# Moet je voor beide hotel ook weer een aanbetaling doen?
# Of kennen ze jou inmiddels en mag je bij aankomst/vertek betalen?

Als je zelf een groot deel van de totale reissom, moet voorschieten, is het zéker voor de "kerngroep" een argument om de vakantie voor 2015 te betalen. Voor jezelf gaat het om 1 plek, KingCoder moet misschien voor de totale groep geld voorschieten.

Nee in dit geval hoef ik niets vooruit te betalen omdat ze ons al kennen. Wel is het zo dat ik persoonlijk garant sta voor de afname van de bedden en dat is dus (2x30)x €160=€ 9600 euro die ik in het ergste geval moet ophoesten als niemand mee gaat. Of, stel dat het niet meer worden dan de 5 van nu, dan staat er een rekening van (2x25)x€160 en dat is ook nog 800 euro die zelfs als ik iedereen zo gek kreeg de last te verdelen nog steeds 1600 euro pp is dus dat doet niemand...


Dus inderdaad, hoe eerder iedereen zijn deelname definitief maakt, hoe beter ik slaap :+

ps: wat een bedragen he?
 
Financiën
De prijs is:
  • Eerste weekend (4 nachten) €160
  • Tweede weekend (4 nachten) €160
  • Hele week (8 nachten) €320
  • Feestavond (1 nacht) €40
* inc. avondeten & ontbijt, maar exclusief drank.

Om zeker te zijn van een plaatsje moet je het volgende doen:
  • Maak het bedrag overmaken op IBAN:NL02INGB0005160966 (Postbankrekening 5160966 t.n.v. W.R. Wolters) zet je MF naam erbij!
  • Vraag middels een PB aan Sjimmie het contactformulier aan, met daarin een werkend email adres zodat het formulier verstuurd kan worden.
Zodra ik je betaling binnen heb verplaats ik je naam naar het bijna definitief lijstje zodat je kunt zien dat ik het geld binnen heb. Naar de "deelnemers" lijst ga je pas als Sjimmie me zegt dat je gegevens compleet zijn en pas dán ben je zeker van je plaatsje.

Ik zat even de OP door te lezen:

Is het voor de hele week INCL feestavond €320?

-Of-

komt er boven op de hele week €320 nog €40,- voor de feestavond?
 
Laatst bewerkt:
Ik zat even de OP door te lezen:

Is het voor de hele week INCL feestavond €320?

-Of-

komt er boven op de hele week €320 nog €40,- voor de feestavond?

inclusief de feestavond want dat is gewoon een avond als alle anderen alleen probeer ik dan wat oud-deelnemers ook daar te krijgen. Uiteraard alles ex drank. Ik denk wel dat er een band zal zijn.
 
kun je het beter de 28ste van december doen nog even rente trekken :P

Vermogen wordt gebasseerd op 1 januari van elk jaar op het jaar van te voren O-)

Ik trek altijd op 30 december 12 geldautomaten leeg en stort op 4 januari 2 bestelbussen met biljetten terug... saldo op 31 december 0 euries, beter kan je het niet hebben (zit wel ff paar uur werk in).
 
Ik trek altijd op 30 december 12 geldautomaten leeg en stort op 4 januari 2 bestelbussen met biljetten terug... saldo op 31 december 0 euries, beter kan je het niet hebben (zit wel ff paar uur werk in).

Lol. Formeel moet je natuurlijk je contanten ook gewoon aangeven ;) daarbij kan ik per rekening maar een zeer beperkt bedrag bij een pinautomaat opnemen....

Volgens mij kun je het beste gewoon zorgen dat je geen vermogen hebt, hoef je er ook niets van aan te geven....
 
Lol. Formeel moet je natuurlijk je contanten ook gewoon aangeven ;) daarbij kan ik per rekening maar een zeer beperkt bedrag bij een pinautomaat opnemen....

Volgens mij kun je het beste gewoon zorgen dat je geen vermogen hebt, hoef je er ook niets van aan te geven....
ach ja had ik maar vermogen dan betaal je pas 43 procent over de rente die je krijgt :P
Zeg 23000 euro krijg je 500 euro rente op daar betaal je 43 procent over :P _O-

Dus waar hebben we het over ;) :?
Pinda's eigenlijk :P
 
Als je per jaar 4 maandsalarissen overhoudt doe je iets goed, maar ik vermoed dat je dat niet bedoelde....
Vanaf welk bedrag betaal je NL en vermogensbelasting?

En je kan je geld gewoon ook investeren in juwelen, edelmetalen of antieke motoren. Die dingen zijn doorgaans veilig voor de belastingen. ;)
 
ach ja had ik maar vermogen dan betaal je pas 43 procent over de rente die je krijgt :P
Zeg 23000 euro krijg je 500 euro rente op daar betaal je 43 procent over :P _O-

Dus waar hebben we het over ;) :?
Pinda's eigenlijk :P

Waar haal je die wijsheid vandaan? Vermogensbelasting betaal je niet over rente, maar over fictieve rente van 4% en de belasting is 30% geen 43. Daarbij heb je nog een vrije voet van ongeveer 20 k eur per persoon, dus voorlopig hoef je je geen zorgen te maken.

Je houdt dus geen 4 salarissen over, maar houdt een buffer aan van 4, dat betekent dat je ieder jaar al je inkomsten uitgeeft ;)
 
de vrijstelling is 21.139 euro ofzo daarboven gaan ze uit van een rendement van 4 % waarover je 30 % belasting betaalt, oftewel 1,25 % over je opgegeven vermogen boven de 21.139 euro ofzo

EDIT : wat Blihi zei :P
De afzetters. In Be is er ook sprake van vermogensbelasting. Voorstel is iets van 1% voor bedragen vanaf 1 miljoen Euro (exclusief de gezinswoning). Jullie systeem is gewoon nefast voor mensen die nog aan het sparen zijn voor een huis.
 
De afzetters. In Be is er ook sprake van vermogensbelasting. Voorstel is iets van 1% voor bedragen vanaf 1 miljoen Euro (exclusief de gezinswoning). Jullie systeem is gewoon nefast voor mensen die nog aan het sparen zijn voor een huis.

Dat laatste doen wij hier niet...
 
de vrijstelling is 21.139 euro ofzo daarboven gaan ze uit van een rendement van 4 % waarover je 30 % belasting betaalt, oftewel 1,25 % over je opgegeven vermogen boven de 21.139 euro ofzo

EDIT : wat Blihi zei :P

Deed jij niet iets met nummertjes Ted? 30% over 4% is 1,2 % hoor, niet 1,25%. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan