Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Wat vinden jullie van die imitatie seat covers? iemand enige goede ervaring met de imitatie varianten? of passen die weer slecht
 
Wat vinden jullie van die imitatie seat covers? iemand enige goede ervaring met de imitatie varianten? of passen die weer slecht

Ik heb er één, maar al mijn kuipwerk is Chinees imitatie kuipwerk. Zelfs nu moest ik nog wat bijveilen aan de binnenkant om het lekker passend te krijgen. Uiteindelijk prima gelukt. Weet niet wat ze los kosten, maar kan nooit veel zijn. Dan kan je best een gokje nemen toch?
 
Ik heb er één, maar al mijn kuipwerk is Chinees imitatie kuipwerk. Zelfs nu moest ik nog wat bijveilen aan de binnenkant om het lekker passend te krijgen. Uiteindelijk prima gelukt. Weet niet wat ze los kosten, maar kan nooit veel zijn. Dan kan je best een gokje nemen toch?

Same here, ik heb dan alleen een seat cover, los gaat ie zo maar vast zetten is ff een ienieminie klein dingetje.
 
Ik heb simpelweg de kabels aan de kant van de servo motor losgekoppeld en het FI-lampje gaat niet meer aan. :+
Houdt dit in dat de servo motor het nog doet en de fout aan de kant van de klep zit?
je hebt wel wat pech dingentjes .. hehe motor auto ..

je klep kan nog vast zitten. deze zit aan je servo gekoppeld met de staal kabels
los koppen kan innderdaad moet je wel weten of je klep open staat .
Ach, de auto ergens aan de A3 achterlaten was vervelender dan een FI-lampje; hopelijk krijg ik mijn auto deze week gerepareerd weer terug.
Boodschappen op de RR doen heeft zijn beperkingen... _O-

Maar, om vooral bijdehand te doen...
De (gesloten) vraag is:
Als ik de staalkabels (die leiden naar de klep) van de servo motor los heb gekoppeld en de foutmelding is weg; houdt dit dan in dat de servo motor het nog doet?
Alle electrische verbindingen heb ik intact gelaten.

Of die klep open of dicht staat maakt volgens mij niet zo veel uit als je je slechts op de openbare weg begeeft. Wat zal het me aan pk kosten als hij dicht zit? :+
Houd ik er nog steeds meer over dan ik nodig heb.

Maar, ik zal als ik weer tijd heb eens kijken of ik de klep ook weer werkend krijg, dan kan ik alles weer aansluiten en is alles weer in orde.

Ik heb er zelfs aan gedacht om de kabels te merken zodat ik weet welke waar hoort. ;)
 
Ik heb er één, maar al mijn kuipwerk is Chinees imitatie kuipwerk. Zelfs nu moest ik nog wat bijveilen aan de binnenkant om het lekker passend te krijgen. Uiteindelijk prima gelukt. Weet niet wat ze los kosten, maar kan nooit veel zijn. Dan kan je best een gokje nemen toch?

dat is natuurlijk ook wel vet, helemaal nieuw kuipwerk eromheen (mooi zwart oid).
Paste dat gemakkelijk? dat chinese imitatie kuipwerk?
Weet je nog van welke verkoper het was?
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van die imitatie seat covers? iemand enige goede ervaring met de imitatie varianten? of passen die weer slecht

Op mijn vorige PC37 had ik er 1 en die was perfect. Zelfs de blauwe kleur was perfect.

Nu heb ik er weer 1 en die is alles behalve perfect. Past net wel en de kleur rood is niet zoals de oem kleur rood.
 
20170511_080438.jpg
~[/url]
Bij aankoop van m'n motor toen dit erbij gekregen.

is dit nog iets wat ik kan slijten? of is het meer iets voor in de vuilniston?
 
[afbeelding]\[/url]
Bij aankoop van m'n motor toen dit erbij gekregen.

is dit nog iets wat ik kan slijten? of is het meer iets voor in de vuilniston?

Niet weggooien, dan kom ik hem wel halen bij je! Probeer het inderdaad eerst even in de ZAC/OW-cup Gezocht & Gevonden sectie van de website. Een paar tientjes moet wel lukken.
 
dat is natuurlijk ook wel vet, helemaal nieuw kuipwerk eromheen (mooi zwart oid).
Paste dat gemakkelijk? dat chinese imitatie kuipwerk?
Weet je nog van welke verkoper het was?

Dat weet ik nog wel. Het was wel wat bijveilen en de strepen op de zijkant lopen niet helemaal door. Maar er zijn niet veel mensen die het zien. Je moet veel geduld hebben bij het in elkaar zetten en bestel er even wat extra kuipwerk boutjes bij. Klopt niks van wat er allemaal bij zit.

Dit was de winkel: SportFairings Sportbike Parts Store - Kleine bestellingen Online Winkel, Best Verkopende en meer op Aliexpress.com | Alibaba Group
 
Ach, de auto ergens aan de A3 achterlaten was vervelender dan een FI-lampje; hopelijk krijg ik mijn auto deze week gerepareerd weer terug.
Boodschappen op de RR doen heeft zijn beperkingen... _O-

Maar, om vooral bijdehand te doen...
De (gesloten) vraag is:
Als ik de staalkabels (die leiden naar de klep) van de servo motor los heb gekoppeld en de foutmelding is weg; houdt dit dan in dat de servo motor het nog doet?
Alle electrische verbindingen heb ik intact gelaten.

Of die klep open of dicht staat maakt volgens mij niet zo veel uit als je je slechts op de openbare weg begeeft. Wat zal het me aan pk kosten als hij dicht zit? :+
Houd ik er nog steeds meer over dan ik nodig heb.

Maar, ik zal als ik weer tijd heb eens kijken of ik de klep ook weer werkend krijg, dan kan ik alles weer aansluiten en is alles weer in orde.

Ik heb er zelfs aan gedacht om de kabels te merken zodat ik weet welke waar hoort. ;)


hou ons op de hoogte .

de klep werkt door de kabels . je kan allicht een poging wagen wat je hier boven beschrijft ;)
 
145ba7e250571490d0e65608f3390e03


Mijn nieuwe brommer *O*
Tevens nieuw hier op het CBR 600RR gedeelte.

Mijn naam is Bart, 29 jaar en kom uit Almelo. Zal hier voornamelijk meelezen, maar bij leuke of informatieve berichten uiteraard ook inhaken.

:]
 
Komende maandag komt er een video online die laat zien hoe zo'n dag bij 2 the Experience is en wat je van de instructeur kan verwachten. Zelf ben ik erg goed geholpen in ieder geval. Deze video zal ik ook wel even hier delen als jullie dat willen.

Ik heb ook een dagje geboekt op de 25ste, zijn ze streng daar met uitlaten slabbie? (dB)

met andere woorden is het verplicht de standaard grasmaaier erop te monteren?
 
Ik heb ook een dagje geboekt op de 25ste, zijn ze streng daar met uitlaten slabbie? (dB)

met andere woorden is het verplicht de standaard grasmaaier erop te monteren?

Helemaal niet streng, met DB-Killer zal je niemand horen erover. Leuk dat je ook een dag gaat. Ga zelf de 21e naar het politie circuit in Lelystad met Motorcircuittraining.nl.
 
Laatst bewerkt:
hmm de nodige meters weer gemaakt :D
een droog weer dagje werkt denkt ik toch wel meer in het voordeel :Y dat glijden kan leuk zijn :P


hier wordt het pas het najaar dat ik ga rijden,


eerste meters zijn hier ook weer gemaakt. *D

Voor het eerst op Mettet gereden en weekendje Assen. Na wat 'opstartmeters' ging het weer dikke prima *O*



full
 
keurig tony! mooie foto. wat rijd je op Assen?


Ik heb trouwens een technische vraag:

Ik heb bij aankoop van mijn CBR600rr een stuur trilling ontdekt toen ik het stuur losliet. De trilling is bij 100 kph naar 80 kph ongeveer. Er zat een deuk in de voorvelg, en de voorvelg heb ik hierom direct laten vervangen. Ik heb sinds gisteren mijn CBR terug en vandaag voor het eerst weer een ritje gemaakt, de trilling is er echter nog steeds (ook wederom weer van 100 tot 80 kph)

Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?
 
Hallo CBR Rijders,

Dit weekend mag ik een motormaatje van me helpen met het herstellen van zijn PC37 uit 2003 die een klein schuivertje gemaakt heeft.

1 van de te vervangen delen is het dynamodeksel.
Helaas heb ik geen WPHB van deze motor tot mijn beschikking, daarom hoop ik dat jullie kunnen helpen met onderstaande vragen.

> Klopt het dat er geen pakking (alleen vloeibare) zit tussen het dynamodeksel? Kan deze namelijk nergens vinden.

> Als ik de motor iets schuin zet tegen de muur, is dit dan voldoende om zonder olie aftappen dit deksel te kunnen wisselen?


Alvast bedankt voor julie hulp!
 
Laatst bewerkt:
keurig tony! mooie foto. wat rijd je op Assen?


Ik heb trouwens een technische vraag:

Ik heb bij aankoop van mijn CBR600rr een stuur trilling ontdekt toen ik het stuur losliet. De trilling is bij 100 kph naar 80 kph ongeveer. Er zat een deuk in de voorvelg, en de voorvelg heb ik hierom direct laten vervangen. Ik heb sinds gisteren mijn CBR terug en vandaag voor het eerst weer een ritje gemaakt, de trilling is er echter nog steeds (ook wederom weer van 100 tot 80 kph)

Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

Balhoofdlager, wiellager. Maar de tweede lijkt mij sterk aangezien je de velg hebt laten vervangen. Misschien van de achtervelg...

Soms kan resonantie van een totaal andere plek komen dan je verwacht.
 
Hallo CBR Rijders,

Dit weekend mag ik een motormaatje van me helpen met het herstellen van zijn PC37 uit 2003 die een klein schuivertje gemaakt heeft.

1 van de te vervangen delen is het dynamodeksel.
Helaas heb ik geen WPHB van deze motor tot mijn beschikking, daarom hoop ik dat jullie kunnen helpen met onderstaande vragen.

> Klopt het dat er geen pakking (alleen vloeibare) zit tussen het dynamodeksel? Kan deze namelijk nergens vinden. klopt niet, alleen vloeibaar bij koppeling deksel

> Als ik de motor iets schuin zet tegen de muur, is dit dan voldoende om zonder olie aftappen dit deksel te kunnen wisselen? klopt


Alvast bedankt voor julie hulp!
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan