Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

BVT motorpaint in Nieuwegein, goede ervaring mee.

Nieuwegein heb ik vaker goede verhalen over gehoord. Moet ik iets verder weg, maar dat is het me waard als ze zich daar wel aan de gemaakte afspraken houden en goed werk afleveren, thanks :t
 
Strips and clear coat 🤓💪🏻
full
 
Is er hier iemand die interesse heeft in nieuwe bobines passen op sowieso de T500, T250, GT250 GT380. En wellicht ook op de GT550, GT750 en GT125?

Ik ben een paar nieuwe aan het bestellen maar kan bulkkorting krijgen bij 15 bobines.
 
bulkkorting bij 15 bobines, dat kan nog wel even duren voordat je zoveel gegadigden hebt.....
 
kosten dan ongeveer €12,- per stuk...
En ik heb er zelf al 3 nodig voor de GT380 en twee maatjes willen er ook 5 hebben. Moet ik er dus nog 7 kwijt ;)
 
Mooi, ik ben benieuwd, ik vind het een erg mooi span!

Ik was in Hengelo daar reed ook de Camathias cup, ook leuk hoor maar die laten alleen maar 4takten toe, dat vind ik dan weer belachelijk. Als je graag wilt dat een 4takt wint maak je gewoon 2 klassementen. 2takten uitsluiten is gewoon zonde.
Noud van der Aa, liep er ook rond die had er geen goed woord voor over.
Vind ik ook jammer. We wilden 2 jaar geleden meedoen in Chimay met de de Suzuki maar dat kon ook niet. We hebben daar toen wel gereden maar in de Post classic klasse. Ik was ook in Hengelo, jammer dat we elkaar niet gesproken hebben.
We hebben de cilinderkop drastisch verandert en daarmee in Oss gereden. Dat ging erg goed, de powerband ligt nu veel lager in toeren en hij loopt harder ook.
 
Daar heb ik mijn RG 250 MK1 gekocht
Jurgen heet hij als ik het goed onthouden heb.
Zag de 500 al ergens anders voorbij komen iets van 16.000 Euro :P

Heb ik ff niet liggen anders was ik hem gaan halen :Y :Y

Duitse import Paul?

Weet ik niet,het is wel een import motor,dus waarschijnlijk wel.Deze
heb ik van Waldo gekocht,is van een maat van hem geweest.
Blok heb ik toen de inlaatschijven van vervangen,verder is bij mij niets
aan het blok gedaan.Ik heb hem toen verkocht voor 8000,- als ik het mij nog
goed herinner.Ik zou er nooit geen 16000,- voor over hebben,veel te veel geld
voor een motor waarvan de eigenaar niet kan bewijzen dat het blok gereviseerd is.

Zo zag hij er uit toen ik hem kocht,
h82ox2c4.png
 
Laatst bewerkt:
Vind ik ook jammer. We wilden 2 jaar geleden meedoen in Chimay met de de Suzuki maar dat kon ook niet. We hebben daar toen wel gereden maar in de Post classic klasse. Ik was ook in Hengelo, jammer dat we elkaar niet gesproken hebben.
We hebben de cilinderkop drastisch verandert en daarmee in Oss gereden. Dat ging erg goed, de powerband ligt nu veel lager in toeren en hij loopt harder ook.

De T500 word daar wel toegelaten. Bouwjaargrens voor een tweetakt ligt daar op 1968 helaas. En in oss ging het lekker ja! Heb dat van vrij dichtbij mogen aanschouwen. ;) en alleen maar tweetakten aan de start!!!
 
Pruimtabak ook al?? ;)

Ja ook dat,staat max 6 maanden gevangenisstraf op B| ,dus met een beetje geluk
ben je met het nieuwe jaar weer vrij :+
verbod op tabak voor oraal gebruik
Wet Economische Delicten: artikel 1 onder 4de = boete max. 11.250 Euro of 6 maanden gevangenis
(verwijzing artikel 20 tabakswet })
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik kom storen :+

Was een week of anderhalf geleden bij het T> treffen in Friesland. Heb een video gemaakt, voor de geïnteresseerden op youtuub te bekijken

Mvg :W

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan