44e Batavierenrace: 23 april 2016

Ik heb me al als motorrijder ingeschreven voor 2016

  • Jazeker, natuurlijk duhh!

    Stemmen: 11 64,7%
  • Ga ik nog doen ;)

    Stemmen: 2 11,8%
  • Niks voor mij

    Stemmen: 2 11,8%
  • Uh? Bata? Was'da?

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Dan toch maar een blokhut Ootje. :z :z

Dat doe ik nu ook al en paar jaar en bevalt me beter dan terug rijden.
 
Ik heb dat 1x gereserveerd, maar 't was zo'n zooitje binnen dat ik naar huis gereden ben.


Ooow daar hebben ik gelukkig nog geen last van gehad.
Alleen de medewerkers borrel valt me elke keer tegen alleen maar bier, wijn en fris.
Dus probeer meestal toch ff nog naar het feest te gaan voor een paar borrels voor het extra goed kunnen slapen ;) ;)
 
En er zijn voldoende motoren met koffers en stuff om iets mee te nemen.

De grote spullen wordt door de organisatie op de juiste plaats gedropt (over het algemeen)

Zorg er voor dat je in ieder geval een tanktas of rugtas hebt voor een paar snickers en flesjes water.
Je moet er van uit gaan dat de verzorging je kan vergeten of net missen. (tot nu toe nog niet vaak meegemaakt)

Verder een goed humeur meenemen, dan komt alles goed.
:W
 
Heb me een paar maanden terug opgegeven, maar sindsdien niks meer vernomen. Voor mij de eerste keer dat ik hieraan wil gaan deelnemen. Iemand enig idee hoe lang het duurt voor ik mee hoor?
 
Gezien ik weer in Nederland ben heb ik mij ook maar weer (samen met een vriendin) opgegeven. Ben der dus weer bij *O* *O*
 
Dat probleem had ik ook _O-

En dan maar gokken welk antwoord ze willen horen :P

Goed systeem :Y

:z

:+
 
1 onderdeel heb ik meerdere keren moeten doen want wat ze wilde horen klopt voor geen meter. Net als de vorige keer stond een deel van de antwoorden niet in de instructie.
Maar ach, hij is weer binnen en we kunnen aan de slag.


Ja dat had ik ook.
Daarom we mogen weer.
Ja wel fijn dat je onbeperkt door kunt gaan.
Heb op een gegeven moment alles fout dus toen maar gaan opschrijven welke goed is :9 :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net mijn code verzilvert en wacht nu dat iemand anders "achter de site" bij mij een vinkje op akkoord zet ofzo.......
 
Pompidomm..... nog steeds geen mailtje dat ik verder kan.
Morgen maar 's een nieuwe poging wagen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan