Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Het 'gele' bord eronder is eigenlijk bruingroenig en is een infobord m.b.t. die Adlerweg ;). Het wordt warmer!

Een extra tip: de pasovergang is een veerooster :-).
 
Is dit de foto die je bedoelde?

https://goo.gl/maps/2r63qEftDtQ2

:)

Nee, dit is hem niet...
 
Laatst bewerkt:
Pfff... nu maar even een makkelijke, dwz, de precieze plek is exact zichtbaar in SV. En ook hier geldt, de meesten van jullie zullen wel eens over deze fraaie pas hebben gereden.

full
 
In ieder geval in Frankrijk, maar kom op hey. Nergens aanwijzingen te vinden.

Ik heb ook zo'n foto, maar dan van de op de Silvretta. De opmerking die ik naar mijn maatje maakte: "Ik wil even een foto maken van die haarspeldbocht met vee." Waarop mijn maatje reageerde: "Haarspeldbocht met een V? Vaarspeldbocht?"
 
Laatst bewerkt:
Ik herkende hem aan die koe :9 Ik heb de pas nu driemaal gereden, maar wel steeds van noord naar zuid...
 
Heb er nog aan gedacht om de koe weg te shoppen maar vond het teveel moeite! Zie je wat er van komt, zo geraden!

:P
 
Zo erg was het nu ook weer niet.
'T was trouwens maar een halve koe; de poten en de oren ontbraken, en haar linkerzijde was ook al verdwenen.
Die kei daarentegen ... jaar in jaar uit ligt ie daar te wachten tot iemand hem wegs(c)hopt ...
:+
 
Laatst bewerkt:
Wel vaak grappig om te merken dat je op dit soort wegen amper racers tegenkomt. Ik, daarentegen, vind dit soort weggetjes juist de leukste om te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan