Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Zo, probeer deze maar eens. Trusten!

:W :W

full
 
Goh ... Te zien aan de schaduw en het tijdstip kijken we strak naar 't zuiden... Ik twijfel tussen kleine eilandjes in een meer/zee oftewel een dal gevuld met wolken ... Ik opteer voor het laatste ... Geen idee waar je vijf dagen terug was :9

't Doet me echter denken aan de Vogezen aan 't asfalt en de belijningen te zien ...
 
Laatst bewerkt:
Goh ... Te zien aan de schaduw en het tijdstip kijken we strak naar 't zuiden... Ik twijfel tussen kleine eilandjes in een meer/zee oftewel een dal gevuld met wolken ... Ik opteer voor het laatste ... Geen idee waar je vijf dagen terug was :9

't Doet me echter denken aan de Vogezen aan 't asfalt en de belijningen te zien ...

Lijkt inderdaad eerder mist/laaghangende wolken in een dal, dan water.
Regio lijkt inderdaad noordoost Frankrijk. Maar ik zie net te weinig horizon om er chocola van te kunnen maken. Lijkt er op dat Bermrijder een alibi heeft voor de ochtend van 31-10-2015.
"Ik was niet in Nederland, maar in ....".
 
Wannesss zijn eerste idee was goed. Vogezen, wolken in het dal, kijkend naar het zuiden. Mompelt iets met 27.
 
Oh, ik was echt naar een meer aan het zoeken. Ik vond de lijn van de 'wolken' wat te scherp en daarom dacht ik dat er meer moest zijn..

Knap hoor Capo!

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan