Hét MF Motorweekend 2017

Haha ik zie dat ons reisdoel wat veranderd is! Dank modje :) ik heb er nou al zin in!
 
Volgens mij heeft het modje 2 typefpoutjes gemaakt: hij zal wel Poortugaal bedoelen.
Dat is wel lekker dichtbij!

IS aangepast: We gaan naar Hawaiii, nu :P

Maar iemand gaat er hier een béétje werk krijgen, de komende tijd.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dienstmededeling

Zojuist is de reservering bij onze accommodatie voor 2017 definitief gemaakt én bevestigd dus ik heb de startpost aangepast.

Omdat we met het Pinksterweekend gaan en we dus toch de maandag vrij hebben gaan we dit keer een dag extra; vertrek donderdag en retour maandag. VIJF DAGEN genieten, vier nachten lol!
En dat voor een best wel nette prijs van 197,50 euro per persoon.

Hiermee is de inschrijving dus nu pas echt geopend!


[edit]*** vlot/tijdig betalen word gewaardeerd want zolang niet alle bedden "verkocht" zijn zit ik er met privé geld in....[/edit]
 
De Veltins bierbrouwer zit aan de andere kant van het dorp!

(Misschien moet er een paar honderd meter bierleiding aan mijn beruchte vakantielijstje worden toegevoegd). :)
 
Twijfel niet over je banden: monteer gewoon nieuwe. Als je huidige banden nog redelijk of zelfs goed zijn kun je die altijd bij thuiskomst nog terugleggen en in Nederland oprijden. Zorg dat je geschikte banden monteert; met circuitbanden ga je het niet uitrijden bijvoorbeeld
Moet je hier niet ook wat over noppenbanden gaan schrijven? O-) :+
 
Zometeen eens even het "pincode-spel" gaan spelen zodat Roland weer een nachtje extra rustig kan slapen..... :P DONE!!

Voor diegenen welke de routes gaan maken én dus de tankstops inplannen:

106zcqt.jpg


Ik heb een 17 Liter tank (en da's incl. reserve) ter beschikking dus......... :o


@Roland: Moet het niet 1 tot en mét 5 Juni 2017 zijn in plaatst van 1 tot 5 Juni? O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan