Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben erg benieuwd naar de motor morgen.......

Vond die test uitvoering van vinales wel erg vet. Maarja die moviestar verpest die motor een beetje.

De mooiste yamaha is nog steeds de 2004 GOOOOOOOOOOOOOO! motor

46541d777b3e275d843f64ca5a893493.jpg


Ik hoop dat ze nu echt eens met een super vet design komen. Je weet namelijk dat honda gewoon weer met het standaar repsol verhaal komt. Tijd voor yamaha om eens wat moois neer te zetten kwa design
 
Ik ben erg benieuwd naar de motor morgen.......

Vond die test uitvoering van vinales wel erg vet. Maarja die moviestar verpest die motor een beetje.

De mooiste yamaha is nog steeds de 2004 GOOOOOOOOOOOOOO! motor

[afbeelding]

Ik hoop dat ze nu echt eens met een super vet design komen. Je weet namelijk dat honda gewoon weer met het standaar repsol verhaal komt. Tijd voor yamaha om eens wat moois neer te zetten kwa design

Kan je rekenen.......
 
Ik ben erg benieuwd naar de motor morgen.......

Ik hoop dat ze nu echt eens met een super vet design komen. Je weet namelijk dat honda gewoon weer met het standaar repsol verhaal komt. Tijd voor yamaha om eens wat moois neer te zetten kwa design
Net als 10 jaar geleden op Assen :X

Smaken verschillen, maar ik hier zelfs wel eens een replica van zien rijden :j

assen14-vi.jpg
 
Ik ben erg benieuwd naar de motor morgen.......

Vond die test uitvoering van vinales wel erg vet. Maarja die moviestar verpest die motor een beetje.

De mooiste yamaha is nog steeds de 2004 GOOOOOOOOOOOOOO! motor

[afbeelding]

Ik hoop dat ze nu echt eens met een super vet design komen. Je weet namelijk dat honda gewoon weer met het standaar repsol verhaal komt. Tijd voor yamaha om eens wat moois neer te zetten kwa design
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind de bike tegenwoordig juist heel fraai. (EDIT: wel de wings even wegdenken)

yamahamotogprossiaug9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die Fiat 500 editie op assen was wel heel vet !
Ook de oldskool kleuren die ze eens gebruikt hebben op Laguna Seca was gaaf ( geel / zwart )
De flower power repsol Hoda was ook wel vet !

Maar de mooiste blijft toch die rood witte in valencia 05 :

Valentino-Rossi-Valencia-2005.jpg
 
Het was natuurlijk te verwachten, maar weer een minimaal verschil. Blijft toch jammer!
 
De kleur blauw is iets donkerder en de M van Movistar is iets groter... hahaha wauw. Maar goed, niet anders verwacht.

Kan aan mij liggen, maar VR en MV hebben geen woordje gewisseld en elkaar zo goed als niet aangekeken :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan