Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat ze zoiezo vorig jaar niks met die 60 jaar yamaha hebben gedaan. Geel zwart zoals vroeger zou ook wel eens wat zijn.

Vind er weinig aan deze motor. Iets donkerder blauw das wel mooi maar voor de rest konden ze net zo goed vertellen dat de kleur blauw anders was want zie totaal geen verschil met de motor van vorig jaar.
 
[IMG=100]https://pbs.twimg.com/media/C2hqq3dWEAA-kvS.jpg:large[/IMG]

Konden ze het licht niet even aandoen???? _O- _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi hè? Gelijk hebben...

Wat weer een verrassing! GAAAAP.

Volgende zaak graag deurwaarder.
 
watch-rossi-and-lorenzo-unveil-the-2016-yzr-m1-video_2.jpg


MYM_2017_YZR-M1_25_02.jpg


Geen wit meer, meer blauw, zwarte wielen en wat andere stickers, dat is het!

Maar ik vind de nieuwe livery wel heel erg veel mooier, stoerder en strakker zonder dat witte !
 
Hij ziet er inderdaad beter uit !

Maar als ze die wielen nu eens wit zouden maken was ie veel mooier :9~~

Geen aanpassingen aan de kuipen tbv vervangen winglets, gaan ze het erop gokken of zouden er nog ander kuipwerk komen op het laatste moment?

De M1 is gewoon netjes, maar zou toch wel weer eens een keer een compleet andere livery zien, al is het maar voor 1 race
 
Geen aanpassingen aan de kuipen tbv vervangen winglets, gaan ze het erop gokken of zouden er nog ander kuipwerk komen op het laatste moment?

De M1 is gewoon netjes, maar zou toch wel weer eens een keer een compleet andere livery zien, al is het maar voor 1 race


Zoals ik ergens heb gelezen gaat er nog het een en ander veranderen aan de fietsen, of dit betrekking heeft op het kuipwerk weet ik niet !

Volgens mij is het dit seizoen de trend om een fiets te presenteren die alsnog aangepast word.. Ducati deed het ook al
 
Geen aanpassingen aan de kuipen tbv vervangen winglets, gaan ze het erop gokken of zouden er nog ander kuipwerk komen op het laatste moment?

De M1 is gewoon netjes, maar zou toch wel weer eens een keer een compleet andere livery zien, al is het maar voor 1 race
Ik denk het wel. Volgens mij presenteert Ducati morgen ook alleen de nieuwe livery op de GP16 kuipwerk en nog niet het nieuwe. Ik denk dat ze allemaal nog ven de concurrent niet wijzer willen maken dan ze al zijn ;)
 
Het lijkt hier elke winter wel een theekransje: Nee die is mooier, nee die livery was veel mooier. Boeiend! Als ze maar gas geven!
 
8<

Maar de mooiste blijft toch die rood witte in valencia 05 :

[afbeelding]
:^ daar heb ik dan ook een schaalmodel van. :)

8<

Kan aan mij liggen, maar VR en MV hebben geen woordje gewisseld en elkaar zo goed als niet aangekeken :X
Is er iets gebeurd / voorgevallen dan? :?

Het lijkt hier elke winter wel een theekransje: Nee die is mooier, nee die livery was veel mooier. Boeiend! Als ze maar gas geven!
Zullen we het gas geven aan de coureurs overlaten? Als de liverys dat ook al gaan doen :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan