naafbesturing EZS

Heb er nog eens over nagedacht. Ik denk dat je beter Dave zelf om foto's kunt vragen. Ik wil er liever niet tussenin staan. Misschien maak ik ergens een foto van, is dat nog lang niet zoals het straks uiteindelijk gaat worden. Heb jij er een idee bij en is het straks toch anders. Word jij boos op Dave, Dave op mij. Daar zit ik niet op te wachten.
Daarbij kan Dave jou veel beter uitleggen hoe en waarom iets op een bepaalde manier gemaakt word.

Hopelijk begrijp je het. Denk dat ik iets te snel zonder nadenken gezegd heb dat ik af en toe wel een foto kan maken.
 
Hahahah met de klemtoon op " langzaam " lol

Hij zou volgende week naar de coater gaan , dan monteren , uitlijnen , proefrijden en nog wat kleine prullen , maar mij zeggen wanneer ik hem kan komen ophalen kan hij nog niet , dus , alle gissingen zijn goed , wie waagt er zich hier aan een gokje ? lol
 
Hahahah met de klemtoon op " langzaam " lol

Hij zou volgende week naar de coater gaan , dan monteren , uitlijnen , proefrijden en nog wat kleine prullen , maar mij zeggen wanneer ik hem kan komen ophalen kan hij nog niet , dus , alle gissingen zijn goed , wie waagt er zich hier aan een gokje ? lol

tegen de tijd dat hij klaar heb je hem al zo lang dat je hem weer gaat verkopen zeker? :P
 
Toch denk ik dat het meeste werk klaar is. Bouwen en ontwerpen is nu eenmaal veel meer werk dan afmonteren......
 
denk toch dat het bij de coater niet binnen een week gedaan is ook niet , daarna montage , proefrijden ....
in het beste geval volgende week binnen , in de week van 13/3->18/3 terug , blijft er nog 2 weken tot 1/04 monteren , proefrijden , enkele zaken aanpassen en het geheel ophalen , en dat allemaal voor 1/04 .... hmm ?

en ja , laat ons zeggen dat het niet meer zo lang gaat duren als het al duurt lol
 
Even een ander puntje:
het kan aan mij liggen, en dat zal ook wel, maar ik heb al meerdere keren last gehad van virussen op m'n telefoon steeds nadat ik de foto's van de Blackbird in dit topic aanklik. Nu kan ik wel van alles gaan noemen over Blackbirds, Honda's , trage zijspanbouwers en hekselarij, maar hebben meer mensen er last van of is dat echt alleen bij mij. En heeft iemand een oplossing zodat ook ik Bert z'n foto's kan bekijken?
 
De foto's die ik plaats komen van een telefoon , die van Dave , misschien ligt het daaraan ??
of denk je dat ik met virussen zit ?

je kan de foto's niet zien , geen enkele ?
 
De foto's die ik plaats komen van een telefoon , die van Dave , misschien ligt het daaraan ??
of denk je dat ik met virussen zit ?

je kan de foto's niet zien , geen enkele ?

Jawel, ik kan ze wel zien. Maar als ik ze aanklik veranderd mn Samsung in een flipperkast, of een soort fruitautomaat. Enigste remedie is dan opnieuw opstarten.
 
Ik zou niet weten waarom ik op de foto zou moeten klikken want ik kan hem goed zien en groter dan mijn scherm wordt hij toch niet.
Maar net tóch gedaan en dan komt hij na heel kort vastlopen op een reclame-pop-up site uit.
Dat die ik dus ook niet meer...

Een virus zou ik het niet noemen, maar goed is het niet
 
denk toch dat het bij de coater niet binnen een week gedaan is ook niet , daarna montage , proefrijden ....
in het beste geval volgende week binnen , in de week van 13/3->18/3 terug , blijft er nog 2 weken tot 1/04 monteren , proefrijden , enkele zaken aanpassen en het geheel ophalen , en dat allemaal voor 1/04 .... hmm ?

en ja , laat ons zeggen dat het niet meer zo lang gaat duren als het al duurt lol


Een beetje poedercoater doet elke dag zwart toch, dus dat moet binnen drie dagen terug kunnen zijn.
 
Uit betrouwbare bron vernomen dat vanmiddag het spul naar de poedercoater is gegaan.
( omdat ik ook 2 kleine onderdelen mee heb gestuurd )
 
Terug
Bovenaan Onderaan