Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond het een degelijk weekend. Begon vrijdag goed, maar had in de overige dagen meer progressie verwacht. Was in de warm up in droge omstandigheden ook niet super.
Mwoah een beetje nuancering is hier wel op zijn plaats, maar ik heb dan ook een oranje bril op :+

FP1: opdrogende baan, 15/20 min tracktime
FP2: kletsnatte baan
FP3: droge baan
FP4: droge baan met tropische temperaturen
Q1: droge baan met tropische temperaturen
Race: kletsnatte baan

Mwoah, genoeg afwisseling en in vele omstandigheden kennis kunnen maken met de M1. Eigenlijk geen tijd gehad om fatsoenlijk te kunnen wennen aan de carbon remmen en de Michelin rubbers. In de ultimate lap in de kwalificatie er keihard over het voorwiel afgaan is dan ook geen schande.

In een natte race EROP BLIJVEN ZITTEN en FINISHEN is een fantastische prestatie! :}
Hij reed niet ver achter een fabrieks-M1 en vlak achter zijn criticaster Cal (na een crash oke).

En hij gaat rijden in Valencia! Heel gaaf, gaan zien wat hij daar kan op de M1!
Reken maar dat dit een leerzaam weekend was! :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat een positiviteitsgoeroe's allemaal. Denk je nu echt dat je zo een permanent zitje afdwingt, kom op zeg! Nee, waardeloos zo, gaat hem niet worden. Kansloos.
 
Wat een positiviteitsgoeroe's allemaal. Denk je nu echt dat je zo een permanent zitje afdwingt, kom op zeg! Nee, waardeloos zo, gaat hem niet worden. Kansloos.
Het was niet "echt" goed maar voldoende een 6je dus ;)
Valencia hopelijk een 7.

Heeft hij al vaak op Valencia gereden :?
 
Mwoah een beetje nuancering is hier wel op zijn plaats, maar ik heb dan ook een oranje bril op :+

FP1: opdrogende baan, 15/20 min tracktime
FP2: kletsnatte baan
FP3: droge baan
FP4: droge baan met tropische temperaturen
Q1: droge baan met tropische temperaturen
Race: kletsnatte baan

Mwoah, genoeg afwisseling en in vele omstandigheden kennis kunnen maken met de M1. Eigenlijk geen tijd gehad om fatsoenlijk te kunnen wennen aan de carbon remmen en de Michelin rubbers. In de ultimate lap in de kwalificatie er keihard over het voorwiel afgaan is dan ook geen schande.

In een natte race EROP BLIJVEN ZITTEN en FINISHEN is een fantastische prestatie! :}
Hij reed niet ver achter een fabrieks-M1 en vlak achter zijn criticaster Cal (na een crash oke).

En hij gaat rijden in Valencia! Heel gaaf, gaan zien wat hij daar kan op de M1!
Reken maar dat dit een leerzaam weekend was! :Y

Mee eens ...duidelijke taal , weet alleen niet of hij Ricardo Tormo kent ...kunnen gp beter verrijden op almeria...die kenttie als zn broekzak _O-
 
Hoe vd Mark er zelf tegen aan keek. Gaaf zo. Dutch motorsport is de bron.
Ik lees ietwat negatieve reacties. Men had meer verwacht...
Nog NOOIT op deze machine gezeten. Regen... En dan dit doen? We moeten laaiend enthousiast zijn!
En super? Alleen als je wint? Nee! MvdM reed tussen de allerbesten van de wereld. En zeker in de eerste helft van de race veel meer dan goed!
Hoe reëel is het om een top 10 te zien, of top 15.... Als dat reëel zou zijn, had hij dan ook al niet wedstrijden gewonnen in de WSBK of verder van voren gereden? Of al een zitje gehad in de MotoGP?

:^
 
Race plaatje
full
 
Crutchlow er door de crash nog achter.
Ik vraag me af wat hoe die jongens nu over het debuut van Michael denken. :)

En had Iannone (ook) een probleem met de banden, of iets anders?
 
13de in zn thuis Grand prix, liet daar 3 man achter zich. 2de race en crash en derde race niet gestart!

Maar vergeet niet dat hij eerst een weekend getest had...
 
Wat een positiviteitsgoeroe's allemaal. Denk je nu echt dat je zo een permanent zitje afdwingt, kom op zeg! Nee, waardeloos zo, gaat hem niet worden. Kansloos.

Ik denk dat jij juist de "positiviteitsgoeroe" bgent, verwacht je echt dat Michael de Nederlandse "Rossi" gaat worden en later in zijn carriere de MotoGP titels aan elkaar gaat rijgen? Wat hij nu heeft laten zien verwacht ik van een invaller onder deze omstandigheden, ik hoop natuurlijk op veel meer succes, maar het staat bij mij niet eens vast dat hij ooit een vast zitje in de MotoGP gaat krijgen, de concurrentie is daar te groot voor, ik vind het schitterend dat hij deze kans mocht pakken, hoe lang is het inmiddels al niet gereden dat er een Nederlander in de MotoGP mocht rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat jij juist de "positiviteitsgoeroe" bgent, verwacht je echt dat Michael de Nederlandse "Rossi" gaat worden en later in zijn carriere de MotoGP titels aan elkaar gaat rijgen? Wat hij nu heeft laten zien verwacht ik van een invaller onder deze omstandigheden, ik hoop natuurlijk op veel meer succes, maar het staat bij mij niet eens vast dat hij ooit een vast zitje in de MotoGP gaat krijgen, de concurrentie is daar te groot voor, ik vind het schitterend dat hij deze kans mocht pakken, hoe lang is het inmiddels al niet gereden dat er een Nederlander in de MotoGP mocht rijden.

Ik ga er dan ook vanuit dat NR34 dit sarcastisch bedoelt gezien zijn meestal positieve reacties;)
En zo niet, dan snap ik zijn reactie niet. Zo weinig hoopgevend was het nu ook weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat een positiviteitsgoeroe's allemaal. Denk je nu echt dat je zo een permanent zitje afdwingt, kom op zeg! Nee, waardeloos zo, gaat hem niet worden. Kansloos.


Nee zeker niet. Maar om dan maar negatief te doen. Niet hard genoeg. Minder dan anderen, etc. vind ik zo gemakkelijk. Hij heeft het gewoon erg, erg goed gedaan.

Daar mogen we best blij mee zijn. Volgens mij was MvdM erg happy. Moeten wij dan zurig doen? Alleen 123 is goed? Goed is naar waarde.
MvdM heeft super gereden!
 
Even heel anders wat... zal Michael hier ook mee lezen? Dit is toch geen onbekend forum hier in Nederland.
 
Even heel anders wat... zal Michael hier ook mee lezen? Dit is toch geen onbekend forum hier in Nederland.
Vroeger voordat hij in het WSS reed had hij wel een account en een enkele ruzie hier over een circuitdag. _O-
Misschien nu een schaduw account, Yonny Hernandez ofzo. :+ :+
 
Even heel anders wat... zal Michael hier ook mee lezen? Dit is toch geen onbekend forum hier in Nederland.

Daarom zal hij hier ook niet meelezen :+

We hebben sowieso Iwema hier gehad en een commentator van Eurosport, worden stuk voor stuk vakkundig met onbegrensde negativiteit van het forum afgejaagd -O-
 
Daarom zal hij hier ook niet meelezen :+

We hebben sowieso Iwema hier gehad en een commentator van Eurosport, worden stuk voor stuk vakkundig met onbegrensde negativiteit van het forum afgejaagd -O-

:^

Evenals Steven Bendsneyder en nog niet zo gek lang geleden Leo de Haas. Mannen die met veel enthousiasme hier hun passie delen en na een paar posts zie je ze inderdaad niet meer door alle negativiteit.
 
Ik ga er dan ook vanuit dat NR34 dit sarcastisch bedoelt gezien zijn meestal positieve reacties;)
En zo niet, dan snap ik zijn reactie niet. Zo weinig hoopgevend was het nu ook weer niet.

U heeft me door :t Mijn reactie was voornamelijk een knipoog naar Fuzzy. Zie overeenkomende schrijfwijze.
 
En zal het bij deze maar toegeven: Ik had wel degelijk een kleine hoop dat Michael in de punten zou rijden. En het scheelde dan ook niet veel. Jammer dat hij niet voor Crutchlow kon blijven. Hij heeft nu eindelijk aan zijn droom kunnen ruiken, de boel heel gehouden en over de finish gebracht. En Herve is tevreden en dat is het belangrijkste :t Hoop dan ook dat hij in Valencia progressie kan boeken. Go Mickey, Goooo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan