Ducati Multistrada 1200 Topic

Zo, Eindelijk een site gevonden ( Tynipic ) om mijn fotoos op te slaan en ze dan o.a hier weer te kunnen plaatsen.
Paar weken geleden met de Enduro 1200 de Eifel ingeweest .
3 nachten in Schleiden geweest en daar vandaan ook onze uitstapjes gemaakt .
Enduro heb ik Afgelopen November nieuw gekocht met kenteken op Oktober 2017.
Dit jaar laten afleveren en dus met 0 km begonnen.
Inmiddels ongeveer 2700 km probleemloos gereden ermee en hopelijk blijft dat ook zo.

33kc55h.jpg


30sd854.jpg


35c4p5w.jpg


2u6ebrp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ook nog wat accesoires gekocht de afgelopen periode en inmiddels op 1 ding na waar ik nog op wacht ook gemonteerd.

Evotech Voorvork Craspadjes en Remklauw Beschermers

1j22qp.jpg


Evotech Beschermer

2zhgnlx.jpg


Ducati accesoire Waterpomp Cover

9ftlq0.jpg


CNC Koppeling geval ;)

so1rhk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier Tinypic
Kan je zelf kiezen hoe klein je het plaatje wil en genereert gelijk de code dat je die kan knippen/plakken naar een forum
Heb ik nu ook. Werkt goed en ik snap het tenminste ;)
Dank voor de info.
 
Laatst bewerkt:
Korte foto beschrijving van het inbouwen van de Flowing Pattern led knipperlichten (Audi noemt ze dynamische knipperlichten) in de bestaande behuizingen van mijn MTS 950

Deze hele verbouwing heeft mij wat tijd en totaal €7,00 gekost :)

Link van waar ik ze gekocht heb, met zo'n 2 weken op de deurmat.
wish | 2 Pairs 4 x 12V Flowing Universal Yellow LED Motorcycle Indicators Motorbike Turn Signals Light (Color:Black Blue Red Yellow)

Video van het resultaat.


De losse reflector waar het oranje gloeilampje in zit verwijderd en met hot-glue het led knipperlicht vastgezet, wel zorgen dat hij mooi uitgelijnd zit en natuurlijk beide gelijk.


Resultaat zonder de oranje gloeilamp.


Het werkt ook nog!!


Met wat ik hier had liggen ben ik op 30 ohm / 10W weerstanden uitgekomen (2x2 stuks 15 ohm / 10W), dit past net aan in de beperkte ruimte en de weerstanden worden niet heter als 50 graden na 10 min knipperen, moet je ze nog kopen kan je beter voor 1 weerstand per kant gaan van 50 ohm / 10W, dat zal nog minder heet worden en is 2x zo klein.


Klaar om te monteren.
 
Ook netjes zo!! had daar ook naar gekeken maar helaas zijn dat geen Flowing Pattern led knipperlichten, dus toch maar gekozen voor het DIY klusje ;)
Jouw oplossing is ook mooi. 👌 Ik wou gewoon Leds en wat kleinere knipperlichten. Daarnaast ben ik niet zo handig in datgene wat jij nu zelf gedaan hebt. Oftewel.. Dat kan ik dus niet.
 
Korte foto beschrijving van het inbouwen van de Flowing Pattern led knipperlichten (Audi noemt ze dynamische knipperlichten) in de bestaande behuizingen van mijn MTS 950


Met wat ik hier had liggen ben ik op 30 ohm / 10W weerstanden uitgekomen (2x2 stuks 15 ohm / 10W), dit past net aan in de beperkte ruimte en de weerstanden worden niet heter als 50 graden na 10 min knipperen, moet je ze nog kopen kan je beter voor 1 weerstand per kant gaan van 50 ohm / 10W, dat zal nog minder heet worden en is 2x zo klein.

Mario, even een vraagje, waarom moeten die weerstanden er tussen ?
 
In elektronisch opzicht zijn leds en andere halfgeleiderdiodes interessante componenten omdat er een nagenoeg constante spanningsval over de aansluitingen optreedt, anders dan bij ohmse weerstanden. Een IR-led gedraagt zich bijvoorbeeld als een superieure zenerdiode van ± 1,1 V.

Een led mag daarom nooit zonder meer op een spanningsbron worden aangesloten. Er dient altijd een stroombegrenzer aanwezig te zijn, zoals een transistor of een eenvoudige weerstand, omdat een led in feite een diode is.
 
Inmiddels 3 weken verder. De Multi bevalt prima :t
Wel steeds mazzel gehad met het weer, maar gister toch de watervastheid getest...
En goedgekeurd _O-

Ik merk trouwens op de kleinere binnenwegen dat de Multi toch meer ontzag uitstraalt schijnbaar.
Tegenliggers gaan meer/beter opzij als met de Speed })
 
Terug
Bovenaan Onderaan