ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Omdat ik je wil na apen :+
(bitubo cartridge set te koop zien staan en dacht in mezelf als vooraan bitubo is achteraan erbij zou ook mooi zijn ook al is er helemaal niets mis met die ohlins!).

Maar ben alweer een beetje van gedacht verandert en denk de ohlins toch gewoon te houden!volgende week meer nieuws over bitubo cartridge set :)

Symetrie he ;)
Die Bitubo achtershock is wel heel erg mooi,compleet alles gefreesd.Die Ohlins is daarbij vergeleken een speelgoedingetje kwa afwerking.Hoe die Bitubo bevalt dat gaat nog wel even duren.
 
Laatst bewerkt:
full
 
ja die bitubo is mooier ja!
maar die ohlins die ik heb was nieuw ook heel erg duur en vrij zeldzaam (blijkbaar had je verschillende types ohlins voor 04 10 en ik heb de duurste-zeldzaamste).
Weet ik ook nog maar sinds vandaag :+ + feit dat ik weer een heel stuk zou moeten opleggen om bitubo erop te hebben ;)
Daarom beetje zonde om hem weg te doen nu ik hem net heb laten reviseren :)
 
Even een winterfotootje

[afbeelding]
:9~ :} *O*

ja die bitubo is mooier ja!
maar die ohlins die ik heb was nieuw ook heel erg duur en vrij zeldzaam (blijkbaar had je verschillende types ohlins voor 04 10 en ik heb de duurste-zeldzaamste).
Weet ik ook nog maar sinds vandaag :+ + feit dat ik weer een heel stuk zou moeten opleggen om bitubo erop te hebben ;)
Daarom beetje zonde om hem weg te doen nu ik hem net heb laten reviseren :)
Gelukkig doe je hem niet weg, hoef ik niet na te denken hoe ik je moet overtuigen om hem voor de helft aan mij te verkopen :P :+ .
Bij mij moet de vork eerst nog een service beurt krijgen. Staat al een behoorlijke tijd op de planning, maar nog niet op de prioriteitenplanning 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
Voor zover ik weet moet je voor de 04/05 de PC3 hebben en niet de 5.
 
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?

Zit er bij mij op met pc3.In lage toeren gewoon koppeling gebruiken.
 
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?

Werkt prima op de gen 1 vanaf 5 of 6000 toeren.
 
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
of een rapidbike erin die haalt gelijk de 299 begrenzing eraf
 
b0fdab3426a31df898c6ecd633eea057.jpg


Rode stickers en rimstriping verwijderd, wie dat heeft bedacht bij kawasaki..... Nu snelnwat groene accenten erop
 
de lak aan de vorkvoeten had ook zen beste tijd gehad (steenslag-krasjes).
en dat koperkleur was ik ook niet helemaal fan van dus die hebben ook nieuw laagje gekregen :9 [afbeelding]

Ben je bij Stefan van BRS zelf geweest?
Die verstellers onderin had je er beter eruit kunnen halen,hebben geen functie meer.
Heb er zelf mooie bouten voor laten draaien en afgedopt.
 
2008/10 heeft een nissin rempomp idd .
Niks mis mee hier 👍.

Paar weken geleden weer het volgende mannen uitje geboekt :9~ .
Na moto GP sachsenring en Bruno,( wat :] :] :} was),gaat het uitje naar redbulring Oostenrijk .
Donderdag 9 augustus vertrekken we met 5 man sterk naar het Spielberg circuit , en we zijn ergens maandag 13 augustus weer terug .
3 dagen Kaarten ( talud) zijn weer geregeld en hotels geboekt 😎
Geile wijven volgen daar misschien ook net als tjechie wel _O-

Zijn er van hier meer dyhard motorrijders die daar al eens een keer met de motor heen zijn geweest ?
Eventuele tips zijn welkom uiteraard

Ha ik ga in Juli richting Oostenrijk. Wij nemen lekker de aanhangers mee :Y
Je kan ook daar in de buurt bij de KTM fabriek een tour doen. misschien een leuke trip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan