ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ja het is dus mogelijk om een ZRX te verneuken...
full
 
Goedenavond allen,

Inmiddels is het nodige onderhoud aan mijn ZRX gedaan (vandaag werd ik gebeld dat de kleppen zijn gesteld en de carbs zijn gesynchroniseerd dus morgen haal ik hem weer op) maar nu wil ik mijn remblokken gaan vervangen.
Ik zie ff door de bomen het bos niet meer.... Organic / Ceramic / Sinter.
Ik ben over het algemeen een rustige rijder en ga er beslist niet mee het circuit op.
Wie weet wat een beetje (prijs/kwaliteit) goede blokken zijn en vooral welke keuze ik het beste kan maken?

Groeten,

Gerard
 
Laatst bewerkt:
Brembo gesinterd ,ik had ze in de tokico en nu in de Brembo klauwen , en bevalt perfect :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Brembo gesinterd ,ik had ze in de tokico en nu in de Brembo klauwen , en bevalt perfect :t

Ik heb Ferodo zijn ook goed.
Denk dat het merk niet heel belangrijk is als het maar een A-merk is.
Zou wel voor gesinterd gaan remt toch wel heel goed.

GREETZ
 
Bedankt Huibert en Jan, vanmiddag haalde ik mijn ZRX op bij de dealer en op de terugweg brak mijn tellerkabel dus die ga ik ook maar bestellen.

Groeten,

Gerard
 
Ik heb ook ferodo blokken. Bevallen zeer goed. Heb ook de remleidingen vervangen voor omvlochte nylon. Scheel heeeeeeel veel. Was een van mijn eerste mods overigens.
 
Vanmiddag ook gesinterde Ferodo's besteld (voor en achter), staalomwonden remleidingen zaten er gelukkig al op toen ik de motor kocht.

Ik heb ook ferodo blokken. Bevallen zeer goed. Heb ook de remleidingen vervangen voor omvlochte nylon. Scheel heeeeeeel veel. Was een van mijn eerste mods overigens.
 
Als ik jouw tarief zou tellen dan kon ik me idd een duurdere bus veroorloven.., of misschien kwam er dan geen hond meer over de drempel en had ik niks meer..., maakt (vooral hier in de regio) helemaal niks uit wat je vraagt, je wordt toch altijd als te duur weggezet, en iedereen kent "wel iemand" die véééél goedkoper is, en minstens net zo goed.., en daar ben ik blij mee, want het "opruimen" van de veroorzaakte ellende is al sinds jaar en dag een goede inkomensbron. ;)
En idd ik ben maar een paar uurtjes voor de klant open, anders krijg ik helemaal niks meer gedaan.... :+ :+
Tooltje is netjes gemaakt, maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken,, (hihihihihi) de spoed van de bout is te grof, het is ook maar een 8.8 bout en die is aanzienlijk zachter dan de pen in de ketting, dus het kan kwalitatief wel een stukje beter.., maar het is wél goed bedacht en ziet er netjes gemaakt uit. ;)

Even een update voor Paul, spoed is nu fijner en materiaal is zeer hard ( is van een flair tang ) werd weggegooid op werk omdat ratel mechanisme van flair tang kapot was.

GREETZ
full
 
gisteren een voorkantje eraf omdat er een keerring was gesneuveld

B7Yo4E6.jpg


uitbouwen was een eitje, omdat de olie nog vers was gelukkig ook geen putlucht dit keer.

rT11nnQ.jpg


Helaas was het inbouwen van de keerringen geen success. Ik heb dit al een paar keer gedaan maar nu was zelfs met (te) grof geweld nog steeds geen ruimte voor de veerringen... moet de boel nog even nameten maar het lijkt erop dat de keerring net een tikkie hoger is dan origineel. gelukkig passen de glijbussen wel goed!

straks maar even een vers setje keerringen en een geode drijver scoren, ding moet natuurlijk wel klaar zijn voor de meet :]
 
_O- gewoon €50,- voor vragen ben je hem zo kwijt


:t

gisteren een voorkantje eraf omdat er een keerring was gesneuveld

[afbeelding]

uitbouwen was een eitje, omdat de olie nog vers was gelukkig ook geen putlucht dit keer.

[afbeelding]

Helaas was het inbouwen van de keerringen geen success. Ik heb dit al een paar keer gedaan maar nu was zelfs met (te) grof geweld nog steeds geen ruimte voor de veerringen... moet de boel nog even nameten maar het lijkt erop dat de keerring net een tikkie hoger is dan origineel. gelukkig passen de glijbussen wel goed!

straks maar even een vers setje keerringen en een geode drijver scoren, ding moet natuurlijk wel klaar zijn voor de meet :]


je had er iig goed weer bij 8-) jammer als t niet past ;(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan