ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

in ieder geval een simple oplossing :t Maar ik heb al een 'dure' DID pons liggen :P

vandaag even de zrx naar het werkgepakt... keerring lek :( zeker op zandvoort gebeurt. beetje jammer omdat ik ze vorig jaar nog uit elkaar had en het er allemaal nog goed uitzag... Meteen maar even nieuwe glijbussen erbij bestellen
 
Laatst bewerkt:
Nou eeh ja, wat kost een c-klem inkoop ? 28cnt......en dan ben je er ff een 1/2 uurtje mee bezig ...........
dat komt dan op € 79,95,alle kosten gerekend plus een winstje :Y

Sow.., ik vraag 72 euro/uur en dat wordt toch weleens duur gevonden, jij vraagt 79.-- per half uur, en daar zegt niemand wat van _O- ...
 
Sow.., ik vraag 72 euro/uur en dat wordt toch weleens duur gevonden, jij vraagt 79.-- per half uur, en daar zegt niemand wat van _O- ...


O-)

Ik rekende ff voor Huip hé,af van de €79 moeten alle kosten nog de w.p ,gereedschap en natuurlijk een dure bedrijfsauto.
Conclusie ;geen droog brood in te verdienen :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
O-)

Ik rekende ff voor Huip hé,af van de €79 moeten alle kosten nog de w.p ,gereedschap en natuurlijk een dure bedrijfsauto.
Conclusie ;geen droog brood in te verdienen :N

Hahaaaa, en ik heb zulke kosten zeker niet ?? _O- _O- _O- , ik denk dat ik nog een hele stapel extra vlooien, teken en andere soorten van bloedzuigers op m'n rug heb plakken... :Y :Y
 
Hahaaaa, en ik heb zulke kosten zeker niet ?? _O- _O- _O- , ik denk dat ik nog een hele stapel extra vlooien, teken en andere soorten van bloedzuigers op m'n rug heb plakken... :Y :Y

Die dure bedrijfs auto heb jij toch eigenlijk niet , als ik het zeggen mag :N :N
En het bedrijf is maar een paar uurtjes voor het plein publiek opengesteld :?

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Die dure bedrijfs auto heb jij toch eigenlijk niet , als ik het zeggen mag :N :N
En het bedrijf is maar een paar uurtjes voor het plein publiek opengesteld :?

GREETZ

Als ik jouw tarief zou tellen dan kon ik me idd een duurdere bus veroorloven.., of misschien kwam er dan geen hond meer over de drempel en had ik niks meer..., maakt (vooral hier in de regio) helemaal niks uit wat je vraagt, je wordt toch altijd als te duur weggezet, en iedereen kent "wel iemand" die véééél goedkoper is, en minstens net zo goed.., en daar ben ik blij mee, want het "opruimen" van de veroorzaakte ellende is al sinds jaar en dag een goede inkomensbron. ;)
En idd ik ben maar een paar uurtjes voor de klant open, anders krijg ik helemaal niks meer gedaan.... :+ :+
Tooltje is netjes gemaakt, maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken,, (hihihihihi) de spoed van de bout is te grof, het is ook maar een 8.8 bout en die is aanzienlijk zachter dan de pen in de ketting, dus het kan kwalitatief wel een stukje beter.., maar het is wél goed bedacht en ziet er netjes gemaakt uit. ;)
 
Als ik jouw tarief zou tellen dan kon ik me idd een duurdere bus veroorloven.., of misschien kwam er dan geen hond meer over de drempel en had ik niks meer..., maakt (vooral hier in de regio) helemaal niks uit wat je vraagt, je wordt toch altijd als te duur weggezet, en iedereen kent "wel iemand" die véééél goedkoper is, en minstens net zo goed.., en daar ben ik blij mee, want het "opruimen" van de veroorzaakte ellende is al sinds jaar en dag een goede inkomensbron. ;)
En idd ik ben maar een paar uurtjes voor de klant open, anders krijg ik helemaal niks meer gedaan.... :+ :+
Tooltje is netjes gemaakt, maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken,, (hihihihihi) de spoed van de bout is te grof, het is ook maar een 8.8 bout en die is aanzienlijk zachter dan de pen in de ketting, dus het kan kwalitatief wel een stukje beter.., maar het is wél goed bedacht en ziet er netjes gemaakt uit. ;)

IDD te duur is het al snel maar ja klagen dat is mensen eigen. :Y _O-
dat die bout te zacht is zal niet zo'n hele heisa zijn, de inzet die de holle pin moet oprekken is hard genoeg. ( ik had zelfs een bout uitgehard maar die vervormde nog ) wat die schroefdraad betreft idd die komt voor verbetering in aanmerking daar ga ik eens naar kijken. :t de bout is geen probleem maar de tap :Y
Denk wel het is geen tool voor intens gebruik , ( bv bij jou in de zaak ) maar voor eigen gebruik.

GREETZ
 
ZRX meetink, zondag 8 juli 2018
alternatief bij slecht weer: zondag 15 juli 2018

Aanwezigen:
átopos
GenesiZ
Guntherrex
HighKing
hoovie
RideRick

Misschien aanwezig:
-Bart-
ZRXje

* = aanname nav datumprikkert.

Locatie:
't Berghuis
Veenseweg 28
3958 ET
Amerongen

Wat?
Dat moeten we dus nog even bedenken. Willen we enkel een meetup? Misschien ook gezamenlijk een rondje rijden? Is er iemand die de omgeving daar een beetje kent en een leuke route kan uitstippelen?

Moet weg voor werk -O-
 
Chips, de we zijn maar met z'n 5en / 7en?
Heb nog geen reservering gedaan trouwens, maar of dat nodig is voor max. 7 man?
 
Ik zal proberen van m n geloof te stappen,
Zet mij maar op een ovb ,als je wil.
Ik moet nog ff met Huip in gesprek 8-)
Of m op z n schouder slaan :+
 
W00T! Die zag ik niet aankomen! :+
Je staat erbij. Ik hoop dat je erbij kunt zijn. :)
 
Laatst bewerkt:
Leuk Jan!

Voor jou maak ik een vriendenprijsje Michel ;)

als je wil kan je ze weer komen droppen trouwens, ik mag binnenkort de vorkpoten weer eens uit elkaar halen

(shit, vorkolie vergeten te bestellen)
 
W00T! Die zag ik niet aankomen! :+
Je staat erbij. Ik hoop dat je erbij kunt zijn. :)


In t echt val ik wel mee ;)


Leuk Jan!

Voor jou maak ik een vriendenprijsje Michel ;)

als je wil kan je ze weer komen droppen trouwens, ik mag binnenkort de vorkpoten weer eens uit elkaar halen

(shit, vorkolie vergeten te



bestellen)

Er moet toch iemand achteraan rijden O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo gekocht 2011 bijna helemaal org,een beetje wrakhout ,niet te zien op de foto wel redelijk veel lakschade

full


Hij is nu wel zo n beetje klaar, 2018

full


Verder doe ik er nix meer aan ,alleen :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan