Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik was ook kamperen met mijn GS-je maar ik heb je tent niet zien staan Detox?
Maar er stonden er ook zoveel.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het dapper hoor, dat kamperen. Ik weet tenslotte wat het is want ook ik ontkom er soms niet aan. Alleen dat aan- en uitkleden in zo'n mini tipi vind ik al een uitdaging, maar dat komt ook omdat mijn adonis look-a-like body niet echt meewerkt in de kleine ruimte.

Je treft TenCats dan ook meestal BUITEN zijn tent aan, terwijl hij zich omkleedt.... :+





full
 
Wat dat aan gaat was het wel verfrissend afgelopen weekend. Van de 40 kampeerders was er maar 1 met een 1200GS en dat was nog een meisje ook. De rooie broekenbrigade met een dikke GS in de garage zit natuurlijk whisky te nippen in een hotellobby dicht bij huis, die waagt zich niet aan een camping. :')
 
kan niet zeggen dat ik nu zo de behoefte voel om te vernikkelen in een tentje en dan de dag erna achter komen dat je handel nat is geregend.

ieder zijn meug, i guess
 
Kou is niet zo erg. Goede mat en slaapzak houden je lekker warm. Regen is minder leuk maar ook niet onoverkomelijk.
Ik ben alleen inmiddels zo'n luxe kampeerder dat het niet op de motor past. Goeie grote stoel, kingsize bbq rooster, dik kussen,tarp tegen de zon.... Kortom we huren gewoon een huisje.

Maar als het moet overleef ik het met matje, mini tentje en meuren in mijn motorpak ook prima. Lekker warm en je raakt je kleren niet kwijt.
 
Mrs M en moi willen juist het kamperen weer deels invoeren...

Nwe tent van redeljjk formaat ( te groot om op de motor mee te nemen) is al aangeschaft. Net zoals slaapzakken, sefl inflating matrassen van 11cm dik etc...

Past allemaal in de stationwagon met de motoren op de aanhanger erachter...

Dit jaar hotel in Oostenrijk...volgend jaar kamperen in La France....( weekje dan...daarna naar Le Maronnier.....😁😁 )
 
Dat is het niet hè, kamperen met de auto!

En dan zeker ook nog een mobiele keuken erbij voor je gebakken eitje in de ochtend. Kun je toch net zo goed de motoren in de caravan stallen om op pad te gaan?

7 Jaar geleden hebben wij alles nieuw gekocht voor onze trip naar de Noordkaap en in die vakantie is de tent 1x gebruikt. Het jaar daarop tijdens onze Balkantocht weer alles meegezeuld maar nu niet gebruikt. Later, in de Spanje/Portugal trip weer 1x gebruikt. En ook in NL is de tent verleden jaar 1x gebruikt.

Da's een duur tentje zo per overnachting, zit toch wel aan de 300€ per nacht met alle spullen. Wel is het allemaal kwaliteit, dat dan weer wel.
 
Kamperen... het moet toch in de NL volksaard ingebakken zijn...

Mijn ouders hadden tijdens mijn jeugd een comfortabele Tabbert caravan..... Toch was die ervaring voldoende voor mij, om nooit meer de behoefte aan enige vorm van kamperen te ondervinden... ;)
 
Laatst bewerkt:
Kamperen is best relaxed. Afgelopen week ook met koekblik en vouwwagen een paar dagen eruit geweest. Inderdaad ruime tent en met een keukenblokje erbij. Gepiel met een klein tentje en tijgerend erin en eruit kruipen is niets voor mij. Dat is kRamperen....
 
Onze tent is inloop en stahoogte proof voor mijn lengte.....dat zegt genoeg....
Nix geen tijgerend naar binnen/buiten etc.....
Keuken:: echnie !! hoogstens barbeknoeien.....verder toch wel een restaurantje....

Kamperen vond ik vroegah idd lekker ralaxed..
Maar....na een weekje op een opblaasmatje wil ik afsluiten met een weekje in een bed...
Alles heeft zn grenzen he...
 
Paar daagjes terug in een huurtent bij castellane. Leuk idee afgezien van de regen en temperaturen net boven het vriespunt. Pluspunt was wel dat ik eindelijk wat vrouwelijke aandacht kreeg in de nacht :+

Gs reist lekker. Het betere veegwerk is wel wat minder met zo’n bronchosaurus maar oneffenheden doen hem weinig. De Alpen zijn helaas nog ingesneeuwd dus nu even in Toscane , waar het ook regent :+

Tot zover het opzoeken van het mooie weer :P
 
kan niet zeggen dat ik nu zo de behoefte voel om te vernikkelen in een tentje en dan de dag erna achter komen dat je handel nat is geregend.

ieder zijn meug, i guess
Lekker donzen slaapzak, goed tentje en een isolerend slaapmatje en een paar biertjes voor het slapen gaan = heerlijk slapen :)
 
Misschien moet ik hey eens geprobeerd hebben. Weet wel dat ik aan de sleurhut al niet zo verknocht ben. Laat staan een pakkethut.

Ondanks dat ik als kind elk jaar bij tante 'uit van huis' ging op de camping.
 
Lekker donzen slaapzak, goed tentje en een isolerend slaapmatje en een paar biertjes voor het slapen gaan = heerlijk slapen :)


En dan 's-nachts proberen uit slaapzak en tent te komen om, na het struikelen over staglijnen en het bezeren van je voeten door niet goed ingeslagen haringen, door het natte gras de plee te halen. Af achter je tent in de struiken, da's ook mogelijk.
 
Aangezien ik sinds vorige week weer een GS in de schuur heb staan, mag ik hier meedoen geloof ik. Heb direct een vraag. Ik zou op mijn 1150 graag een wit achterlicht zetten. Ik heb ze vaker gezien, dus ze bestaan...maar op een dure LED variant na, kom ik online nog niets tegen.. iemand een tip?
 
kan niet zeggen dat ik nu zo de behoefte voel om te vernikkelen in een tentje en dan de dag erna achter komen dat je handel nat is geregend.

ieder zijn meug, i guess

Vroegah op kosten van Hare Majesteit geheel verzorgd vaak mogen kamperen.

Tegenwoordig nog regelmatig op een camping te vinden maar dan in een gehuurde stacaravan met airco in Italië. Beetje luxe is zeer welkom en de jaren gaan ook tellen... :P
 
Ha luitjes,

Een simpele vraag: Hoe schakel ik het alarm UIT op mijn BMW R1200 GSA uit 2008? :$

Reden dat ik het vraag is vanwege een lange overtocht op een ferry binnenkort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan