Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Da's inderdaad nu geen sterke aktie....

Pffff, als jullie daar ZO allergisch aan zijn, dan zal ik voortaan niet meer reageren via mijn iPad (maar uitsluitend met de PC)... met dit onding is een verkeerde "toets" vanzelf ingedrukt en verbeter je je eigen gebrabbel niet, maar maak je een nieuwe post aan... die je dan als "dubbel" moet aanpassen, in casu met een smiley...

Zeurpieten..... :N
 
ik ben niet allergisch voor dubbelposts. Sterker nog: ik vind het wel humor. _O-
 
:^ dat is precies wat ik me voorstelde en ook de reden waarom ik de humor er wel van in zie :+
 
De volgende keer dat ik het zie zal ik Nana berichten dat ze zich achter de bank moet schuil houden. Zo'n Ipad komt best hard aan. :Y
 
2vsn96e.jpg


Vandaag 1000 km beurtgehad. Nu kunnen we gas gaan geven. GS bevalt tot nu toe meer dan goed.
 
We hadden al geen GS meer in huis, maar nu helemaal geen BMW meer.

De R1200R heb ik vanmorgen achtergelaten bij de Triumph dealer. Ben met een Tiger 800XRx naar huis gereden.


Kans zit er dik in dat mijn Tenere in de toekomst plaats zal ruimen voor een GSA, maar tot het zover is zal ik me wat afzijdig houden in dit topic.

:W
 
Die gedoogsessie wordt alsom belangrijker dan "the real deal"... En nu lees je weer over gekookte bovenbenen van de eigenaars van 2017-2018 GS-en... Dat lijkt wel niet op te houden met problemen omtrent die fiets.... Pfffffffff.

Ik zal voorlopig maar mijn 2015-modelletje behouden...
 
Die gedoogsessie wordt alsom belangrijker dan "the real deal"... En nu lees je weer over gekookte bovenbenen van de eigenaars van 2017-2018 GS-en... Dat lijkt wel niet op te houden met problemen omtrent die fiets.... Pfffffffff.

Ik zal voorlopig maar mijn 2015-modelletje behouden...


Niet de gs maar de gsa toch..?
Ik heb er geen last van maar rij dan ook de simpele versie vd gs..
En....ik.word er ook bij gedoogd omdat ik nog een maya de bij erbij heb...en mrs M besloten heeft toch haar Brexitbike trouw te blijven...😁
 
Hè hè hè.

Ik blijf wel hoor. Ik vind mezelf ook nog bij de "harde kern" horen, ook al heb ik geen GS meer maar alleen dat blok in een verbeterde versie.

Maar goed, bij de foto's zak ik af naar de kelder. ;)
 
Ach.....als we maar plezier hebben op welke brommert dan ook ...

Wat ik nog steeds hier waardeer is het feit dat ondanks dat je toch een soort merkgek bent, ook de gebreken onderkent en het leuke van weer een ander merk niet afzeikt
 
Net ruim 200 km door het Brabantse land gereden.
Ik heb niks gemerkt mbt gekookte bovenbenen.
Wat is dat voor klacht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan