Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

oude traditie. Nederlands wordt ook Hollands genoemd bij ons. Groningerland (Grinslân) en Drenthe (Drinthe) hebben nog onze erkenning en daarna wordt het allemaal Holland. Of het 'zuiden.'

In dit geval moest ik toch echt uit Alkmaar komen, dus ik loog niet toen ik zei dat ik uit Holland moest komen.
 
Laatst bewerkt:
Haha. Wij zouden met een partytent op rock werchter gaan staan en een spandoek eraan hangen met de tekst "het is geen friet het is patat."

Tentje heeft een avond gestaan _O-
 
hoe presteer je het dubbel te posten terwijl er dik een kwartier tussen zit :o
 
Ha, je mag wel lachen. Uiteindelijk had ik best een dieselmotor gewild. Lekker goedkoop rijden. :]
 
Wat is er mis met oud(er) zijn ???? :) :) :)

Slijk met 160 pk en Ten Cats heeft aan 125 op zn rs ook vast niet genoeg...Maar hij ligt inmiddels wel voorover ( op zn rs dan he...) vergeleken met zn ingeruilde GS..
Dat getuigt pas van jong zijn !!! :]
 
of het getuigt van een midlife crisis :X

Ik ben ook oud hoor, maar dan mentaal :+
 
Laatst bewerkt:
Afterlife.....volgens mij ben je dan dood.
Afterparty.....mmmm ben ik gewoon te oud voor en dan wil ik in mijn bedje liggen..
Geef mij maar de tegenwoordige tijd....je leeft NU !!
 
De scheidslijn tussen nostalgisch en antiek is weer flinterdun vandaag, net als mijn haar. :+

Ik ga mij dit weekend in ieder geval weer als een puber gedragen door met een motor-kampeerwekend mee te gaan. Voor alles moet een eerste keer zijn, dus dan maar kamperen met de motor. Beter dan voor de eerste keer je kunstgebit reinigen, je eerste stoma, de eerste wasbeurt door een zedenloze verpleegster, je eerste rondje rollator.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan