oliekoeler met thermostaat

Dirk130

MF veteraan
26 mei 2003
23.928
255
Den Haag
Ik heb op mijn xj 750 seca een oliekoeler zitten, deze is niet orgineel van fabriek gemonteerd :} Nu wil ik er een oliekoeler met thermostaat op zetten of een oliekoeler thermostaat tussen zetten.

Alleen welke :?

Welke motoren hebben oliekoelers met thermostaat?
 
Piccie v/d thermostaat, hij kost 71,52 eurootjes.

full
 
Kijk, dat is interessant. Hier hebben we wat aan. Nu nog ff een thermstaat vinden. En dan monteren!

Vinden? is 3 posts scrollen te ver? :+ .

[EDIT]:
@Lecram: Mooi gedaan :) . Maar houden die slangklemmen wel goed olie tegen als er een paar bar druk op staat? Ik ben zelf een beetje op zoek naar olieaansluitingen die wat druk kunnen hebben, maar dat is nog niet zo gangbaar en standaard allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Vinden? is 3 posts scrollen te ver? :+ .

[EDIT]:
@Lecram: Mooi gedaan :) . Maar houden die slangklemmen wel goed olie tegen als er een paar bar druk op staat? Ik ben zelf een beetje op zoek naar olieaansluitingen die wat druk kunnen hebben, maar dat is nog niet zo gangbaar en standaard allemaal.

Heb een pa die in de autoonderdelen heeft gezeten, vandaar ik om een merk vroeg. Pa kan nog met korting kopen bij zijn oude werkgever. Kunnen daar ook de leidingen enz persen :+
 
Vinden? is 3 posts scrollen te ver? :+ .

[EDIT]:
@Lecram: Mooi gedaan :) . Maar houden die slangklemmen wel goed olie tegen als er een paar bar druk op staat? Ik ben zelf een beetje op zoek naar olieaansluitingen die wat druk kunnen hebben, maar dat is nog niet zo gangbaar en standaard allemaal.

Tot nu toe geen problemen. Het werkt perfect.

Voor goede leidingonderdelen kan je gewoon naar een hydrauliekboer/handelaar gaan. Die heeft genoeg van dat spul liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan