VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Wij hadden gelukkig het nummer van deeptone wel genoteerd dus wij konden in het half uurtje dat wij moesten wachten lekker een bakkie doen :P

Ondanks het weer was het toch een lekker ritje! Haporta en ik waren in ieder geval blij dat wij konden aanhaken. En het was natuurlijk spannend omdat het de eerste rit was van het zelfbouw project van Haporta. En zoals Kokkie al zei; wat een super geluid zo met 8 van die superbikes, en die knallen van Djoembie hoor ik 's nachts nog in mijn slaap ;)

Jongens bedankt! De volgende VTR rit zijn wij ook weer van de partij.
 
Daar kwam ook een aardig geluid uit :}

Over geluid gesproken, 1 SP met andere dempers maakt al een hoop geluid, maar 8 Sp's nog veel meer, als je er te lang achteraan rijdt moet je echt de volgende dag naar de oorarts toe, want dat is niet goed voor je oortjes :9~

Was dus wel gezellig Rene? Ik wou dat ik er bij had kunnen zijn.
Over een maandje weer??


















Als ik zo die foto's zie met al dat water vind ik het toch niet zo erg dat ik lekker droog thuis zat :X (G.R. heeft geen regenpak...) :)
 
Laatst bewerkt:
Was dus wel gezellig Rene? Ik wou dat ik er bij had kunnen zijn.
Over een maandje weer??
Als ik zo die foto's zie met al dat water vind ik het toch niet zo erg dat ik lekker droog thuis zat :X (G.R. heeft geen regenpak...) :)

Het was inderdaad een leuke dag, zeker als we getankt hadden, en de motoren onder de overdekte kap van de benzine pomp gingen starten :9 :9

Volgende keer komt er vast wel, dus dan wel mee gaan ;)

Het was wel grappig dat je afspreekt met mensen die je nog nooit gezien hebt, en dat je binnen 1 minuut met elkaar praat over motoren en motoren :P


Enne leuke mensen ontmoet, en weer een paar dingen geleerd van o.a Hoparta })
Enne dat Donnybrasco en ik hetzelfde vak uitoefenden, is ook leuk om te weten :}

Alleen jammer dat we eigenlijk iets te weinig tijd hadden om elkaar iets beter te leren kennen.

Groetjes René
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad een leuke dag, zeker als we getankt hadden, en de motoren onder de overdekte kap van de benzine pomp gingen starten :9 :9

Volgende keer komt er vast wel, dus dan wel mee gaan ;)

Het was wel grappig dat je afspreekt met mensen die je nog nooit gezien hebt, en dat je binnen 1 minuut met elkaar praat over motoren en motoren :P


Enne leuke mensen ontmoet, en weer een paar dingen geleerd van o.a Hoparta })
Enne dat Donnybrasco en ik hetzelfde vak uitoefenden, is ook leuk om te weten :}

Alleen jammer dat we eigenlijk iets te weinig tijd hadden om elkaar iets beter te leren kennen.

Groetjes René

En daarom moeten en gaan we dit vaker doen 8-) .
 
Sander je krijgt je kans....
Zullen we na de vakantie een ritje door Zuid Nederland organiseren. Als t mooi weer is denk ik dat er wel meer mensen meegaan :]
 
heukelommer en ik kunnen wel iets moois uitstippelen :) Wij komen uit oisterwijk (vlak bij tilburg) dat is best wel in het zuiden en kennen het dus een beetje hier.
 
Heel goed idee :} Sander zit echter nog in een dipje :? dus wellicht is enige inbreng van hem een positief teken.... (in elk geval voor t weer!!!)
 
Heren fotograven BEDANKT :} ...wat een gave actiefoto's zijn het geworden. :P
Laat de volgende toer maar gauw komen dus *D
 
Heel goed idee :} Sander zit echter nog in een dipje :? dus wellicht is enige inbreng van hem een positief teken.... (in elk geval voor t weer!!!)
Nee, geen dip hier. Gewoon jammer dat we elkaar net gemist hebben en nu op naar de volgende rit :]

Tilburg lees ik :? Moet ik de eerste rit ook nog inhalen of zo? :+
 
Als we toch in brabant gaan gassen moeten we zeker wat dijken pakken in de omgeving Tiel en kunnen we daarna afzakken en misschien een bakkie doen in Antwerpen!
 
Zodra ik m'n motor weer heb +/-3 weken :? :P (hoop ik, de bovenkuip staat mog in backorder '( )

@Kokkie: nog wel eens op PPP??

Hé, hebben wij elkaar daar eens gezien soms :? Ben jij soms die "staartmans" 8-)

Ik kom er weinig meer de laatste tijd, kwam er voor het eerst een jaar of 4-5 geleden, en ben er nu qua rijden een beetje uitgekeken.

Ik heb nogal wat niet legale onderdelen op de Sp zitten, en wordt er regelmatig door de blauwe jongens uitgepikt voor een moraal ridders praatje of een prent :(

Als ik ga dan is het voor een praatje, of een paar rondjes einde A4, en dan weer naar huis toe.
 
Jij wilt een herkansing in eigen provincie, of niet ;)
Daar ga ik zeker nog een keer op aansturen ja :X maar hou dat even stil svp, ze willen eerst richting zuiden ;)

Van Limburg lees ik nu al Antwerpen :+ Nog een paar daagjes en we eindigen in Monaco :P

Ik lees het wel wanneer het zover is.
 
Ik ga zeker weer mee, en sanpower uiteraard ook, de vorige rit was mij erg goed bevallen.. alleen mag het tempo wel iets omhoog.... :+
 
alleen mag het tempo wel iets omhoog.... :+

dat hoef je maar 1 x te zeggen.....

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan