VTR SP Meeting 2011

Optie's

  • 30 April en 1 Mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tussen 5 en 8 Mei

    Stemmen: 8 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

donnybrasco

MF veteraan
16 jan 2003
6.139
0
Amersfoort
Beste VTR vrienden,

Ik moet toegeven dat ik me niet heb beziggehouden met het SP topic, i.v.m. verkoop van mijn schatje en A: De emoties die het met zich meebrengt om geconfronteerd te worden met hetgene wat je mijn pijn en moeite hebt moeten verkopen. B: Relationele problemen. C: Het vreselijke gevecht tegen kanker van mijn allerliefste moeder! D: de confrontatie met diabetes type 1 (Insuline afhankelijke) van mijn dochter.
Maar omdat ik mijn emoties en fantastische momenten met de SP/SP vrienden nooit zal verliezen & vergeten ben ik graag wederom de persoon om het samen met mijn Bourgondische vriend (Vince) te mogen organiseren voor alle SP liefhebbers!

Dit alles wel wat mijn aanwezigheid in de weg zou kunnen staan onder voorbehoud!


De "schaamranden" willen weer opgeruld worden!


p.s. Ik zal met een bastaard aan de start verschijnen of er moet een wonder gebeuren!

logo-staatsloterij.jpg


Voorstel volgt hedenavond ;)
full


VTR SP Meeting 2010
VTR SP1&2 Meeting 2009
SP meeting reloaded part 2 2008
donnybrasco in "VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008"
SP Meeting 2007
VTR SP-Meeting/Mergellandroute
VTR -F-SP meeting/rit
 
Laatst bewerkt:
Als de data past ga ik graag weer mee.

En Don, hier staat ook altijd een motor waar je mee op pad kunt. Straks kun je nog kiezen, _O- _O- hou je taai verder en de koffie staat klaar he ;) .

:W
 
Laatst bewerkt:
5,6,7,8 mei is wat mij betreft en zo te zien ook de locatie een goede optie :)
Hartelijk dank voor het aanbod voor het lenen van een van jullie fietsen maar het lijkt me een drama als ik perongeluk iets néérleg :X Verzekeringstechnisch is de schade dan toch voor de eigenaar? Ik kan niets claimen dan toch en dan komt het er op neer dat ik de kosten dan uit eigen zak moet aflossen ;( Dat ga ik niet willen en trekken......
full
 
Laatst bewerkt:
Hey Don,

Ik wilde je al sparen, maar je kon het toch niet laten? Mafkees! (wel goed dat je er weer bij bent!)

euhm dat eerste weekend in Mei kan.....misschien nog wat opties prikken?
 
hmmm dat eerste weekeind kan ik al niet. maar ja. al zou ik maar een dagje mee kunnen is ook al leuk.
 
Ik moet al die dagen werken behalve 5 Mei. Breng dus geen stem uit.

Is't weer in Ulestraten trouwens? Zo te zien wel he.
 
Heb tussen 5 en 8 mei gestemd, want 'mijn' raceteampje gaat wellicht nog trainen op de 1e en dan zorg ik voor de datalogging.
 
ik heb ook 5-8 mei gestemd..... maar zal de 8ste er niet bij kunnen zijn. (die dag doet een nichtje de heilige communie..... tja katholieke zuiden heb je dat soort dingen.)
 
ik zou wel willen, maar die van mij gaat het waarschijnlijk pas na de 2de a 3de week mei pas weer doen. eerder krijg ik m waarschijnlijk niet af :(
 
Ik ben er helaas niet bij.

Maar wil wel even van de gelegenheid gebruik maken om donnybrasco even een hart onder de riem te steken en veel sterkte te wensen.

Dus bij deze veel sterkte en ik hoop dat je voorzover mogelijk de boel weer een beetje op de rails krijgt.
 
Mijn voorkeur heeft de 5 t&m 8 mei.Maar ik moet nog wel ff vrij zien te krijgen.
Die week daarop ben ik ook al 2 dagen weg naar het circuit.

Dus wat mij betreft is het nog niet zeker dat ik mee kan.

:W
 
ik denk niet dat ik er bij ben. Mijn jongens turngroep moet dan naar de halve finale van het NK dus ja
misschien een dagje ofzo??

jammer
 
ik denk niet dat ik er bij ben. Mijn jongens turngroep moet dan naar de halve finale van het NK dus ja
misschien een dagje ofzo??

jammer


Dagje kan ook makkelijk vanuit Helmond ;)
Da week uit ervaring.



(Kwoot) _O-
(SP2)nithwith Zondagritdeelnemer meld zich om 10:00 uur bij headquarters
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er helaas niet bij.

Maar wil wel even van de gelegenheid gebruik maken om donnybrasco even een hart onder de riem te steken en veel sterkte te wensen.

Dus bij deze veel sterkte en ik hoop dat je voorzover mogelijk de boel weer een beetje op de rails krijgt.



Dank,

Ik zal het nodig hebben de komende tijd!
Eenieder die om me heen is is i.i.g op de hoogte van de situatie dus jullie kunnen me i.i.g. helpen mocht er iets tijdens de meet gebeuren.
 
Ik kan er helaas niet bijzijn. Ga naar de sluitweek in Val Thorens..!!!!

Had graag even aangesloten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan