VTR SP Meeting 2011

Optie's

  • 30 April en 1 Mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tussen 5 en 8 Mei

    Stemmen: 8 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
he kak,

5 en 6 mei moet ik werken
en ik vier mijn verjaardag de 7e, schijnt te moeten als je 30 wordt
dus de 8ste is het beter dat ik de speen even in de schuur laat staan.

hoop de volgende keer mee te kunnen.
 
ja ik kan helaas ook niet. ik heb dan Halve finale NK turnen.
wel erg jammer. was een leuke afsluiting geweest van de mei vakantie. met dan net mijn nieu gepoedercoate velgen. hihi.
 
Zoals het er nu uitziet zijn er 4 personen die alle dagen kunnen:
- Hakman
- Don
- Sneedee
- Pralientje

Ik stel voor dat we de zelfde aanpak als vorig jaar plannen. Iedereen kan bij ons komen slapen, en de eventuele dag deelnemers kunnen 's morgensvroeg bijvoegen.
Voor Don staat een Fazer 600 te wachten (als ie dat wilt)
Verder zijn er genoeg matrassen voor alle gasten.

DSC_1250.jpg


DSC_1253.jpg
 
Hey vince ik kom graag, maar ben al een tijdje afwezig en lees het nu net.

Wordt kort dag om het te regelen maar als je nog plek hebt en ik ben welkom probeer ik het.

Ga dan echter niet het circuit op oid.


groet, Peter
 
gaan ze het circuit weer op??

Ik moet nog even kijken maar anders moet ik wel wel weer vinden. (al weet ik het zo niet meer) maar dat vraag ik dan nog wel even online. (of kijk nog naar een oude prive gesprek)
 
Ik weet eigenlijk niet precies wat de plannen zijn maar de vorige meeting was de zondag een circuit dag. En hoewel dat erg leuk was doe ik het niet weer met mijn straat motor.

De zaterdag was de toerrit. Nu weer ?!

en 5 en 6 mei ook toeren of als alternatief voor 7 en 8 mei?

Meeting van 4 of 2 dagen?
 
ja weet ik zo was het vorig jaar voor de eerste keer? dus ja misschien dat ik dit jaar even lnags kom met de blade
 
even voor de duidelijkheid:
- We gaan niet het circuit op!
- het is me ook nog even onduidelijk hoeveeldagen we nu daadwerkelijk gaan rijden. Mijn voorstel is om 5 mei te gebruiken voor aan te rijden. Dus 's avonds aankomen.
Dagen erna (vrijdag en zaterdag) te gebruiken voor een grotere relaxte tocht. Zondag gebruiken voor vertrek (tenzij jullie nog een rit willen maken, maar ik kan er niet bij zijn)
- @ peterman: we hebben nog wel een slaapplek, met wat passen en meten. je bent welkom!
 
Vrijdag en zaterdag rijden vind ik goed. Ik kom met de SP, is weer geschikt voor de straat (als je niet te nauwkeurig kijkt ..).

Over circuit, er is toevallig voor de zondag een mogelijkheid om op Spa te rijden:

"LAST MINUTE" BIKERS'DAYS te Francorchamps op zondag 8 mei !
http://dut.bikersdays.com/index.php/Bikers-Days/Nieuws

Lijkt me wel een buitenkans, maar ik heb nog niet beslist of ik wil.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag en zaterdag rijden vind ik goed. Ik kom met de SP, is weer geschikt voor de straat (als je niet te nauwkeurig kijkt ..).

Over circuit, er is toevallig voor de zondag een mogelijkheid om op Spa te rijden:

"LAST MINUTE" BIKERS'DAYS te Francorchamps op zondag 8 mei !
http://dut.bikersdays.com/index.php/Bikers-Days/Nieuws

Lijkt me wel een buitenkans, maar ik heb nog niet beslist of ik wil.

En voor wie niet gaat, is het altijd leuk om daar rond te lopen!
 
Ik moet op vrijdag nog werken,dus zal vrijdagavond aankomen,rond 21.00 uur net als vorig jaar.
Dacht dat dat ook de bedoeling was......kan ook geen vrij krijgen.
Is dat vrij rijden,voor 'beginners' op Spa of moet je een cursus nemen?
 
Daar ben ik dan wel voor te porren, even kijken 8-)

Ongemerkt ga ik toch verder op het circuit dan voorgenomen en dat wil ik niet meer riskeren met mijn straat motor.

Probeer nu vrijdag vrij te krijgen zodat ik donderdag middag/avond kan vertrekken, maar wacht nog op antwoord. Uiterlijk maandag weet ik meer.
 
Hallo Vince , tis me ff niet duidelijk maar gaan jullie zaterdag ook een toerrit maken??? ipv zondag ,dan wil ik zaterdag evt mee rijden khoor het wel . Groetuuhhhh
 
al vast veel plezier.

Ik had gehoopt om ook zaterag mee te rijden met een bastard. al is het om gewoon bij te kletsen.

Maar ik lig nu met mijn poot opmhoog. heb met een vriendschappelijk voetbal toernooi mee gedaan. maar nu heb ik een groot ei op mijn enkel. dus zal een weekje met de poot omhoog liggen.
 
Jongens ik zal er ook zijn!
Had mijn moeder ook gewild zo!

Groeten Don

p.s. ik kom met de 916 en vertrek vanuit mijn ouderlijk huis donderdag een uur of 3 in de middag en zal dus om 5 uur in Meerssen zijn.


Verdere vooruitzichten
Van donderdag tot en met het weekeinde is het droog en vrij zonnig en vanaf vrijdag is het 's middags warm. Zondag kan de zomerse waarde van 25 graden bereikt worden met kans op een bui.
 
Laatst bewerkt:
Mooi, ik heb net gehoord dat ik vrijdag vrij heb dus ik kan er donderdag avond al zijn.

Na het werk even omkleden en eten dus ik zal wel tegen 10 uur aankomen.


Vince, wil je nog even je adres en eventueel dingen die ik nog mee moet nemen pben of zo.

Je nummer lijk ik nog te hebben van vorig jaar, is het nog het zelfde?
 
Mannen hebben jullie de weers verwachting gezien?!

weerbericht.jpg


Eindelijk eens een meeting zonder regen, met een heerlijk rij temperatuurtje! :]

Ik zal speciaal voor Don die met de 916 komt, een rood matje neerleggen:
41170d1229845393-hyper-prototype-ducati_bikini_girls-thumb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan