Gratis stickers

Free Goodies!! *D

Heb net Pirelli, Bos en K&N gemaild. Heb Pirelli gewoon via hun website een berichtje gestuurd.
 
Eergisteren een mailtje gestuurd naar Bridgestone, gisteren viel de enveloppe al in de bus! :}

En dit zat erin :

(Afbeelding)
heb ik ook binnen gekregen vandaag.
en aangezien ik op de nimag site geen email adres zag heb ik de heren in belgie maar geschreven of ik wat stickers mocht ontvangen om de 3 wieler van mijn zoon te beplakken en na een paar dagen had ik die ook binnen.
wat los sticker spul wit en doorzichtig en een motogp stickervel met de motoren van roberts en hopkins en de reclame waar ze mee rond rijden motul d.i.d ngk yoshimora en gsvr stickers
:} :}
als hij jarig is krijgt hij zijn fietsje die eronder gestickert is
 
*D *D

full
 
FF een vraagje: waar heb je die Suzuki-stickers vandaan? Daar zou ik er namelijk ook nog een paar van willen hebben (zowel naam als logo).
BVD.
je bedoelt de text suzuki die opde handvaten zitten?
daar hoort de rode s eigenlijk voor die je ook op handvad vind maar is er vanaf geknipt dit zijn doorzichtige stickers.
de normale witte heb ik niet gebruikt omdat het minder mooi was heb ik nog over
de gsx-r wat je denkt te zien is eigenlijk GSV-R
dus strakkies rijd mijn jurgen op een gsv-r

die zat op stickervel met de gp motoren + reclame stickers zoals ik al zei 3 posts terug http://www.suzuki.be
heb nog wel wat witte over die wil ik wel naar je toe sturen
bakkertjedeeg apadinges home .nl
 
als je echt veel bridgestone stickers wilt hebben of van andere merken moet je naar de motorbeurs gaan daar strooien ze met stickers :)
 
Dunlop, Alpine Stars en Shark geprobeerd te mailen, alledrie wil Outlook ze niet versturen, klotezooi... :(

Zijn die adressen nog wel geldig, doen ze 't eigenlijk nog wel (we zijn tenslotte bijna 3 jaar verder)?

Of heeft iemand misschien nieuwe meeladresjes voor gratis stickers?
 
je bedoelt de text suzuki die opde handvaten zitten?
daar hoort de rode s eigenlijk voor die je ook op handvad vind maar is er vanaf geknipt dit zijn doorzichtige stickers.
de normale witte heb ik niet gebruikt omdat het minder mooi was heb ik nog over
de gsx-r wat je denkt te zien is eigenlijk GSV-R
dus strakkies rijd mijn jurgen op een gsv-r

die zat op stickervel met de gp motoren + reclame stickers zoals ik al zei 3 posts terug http://www.suzuki.be
heb nog wel wat witte over die wil ik wel naar je toe sturen
bakkertjedeeg apadinges home .nl


heb ze binnen + keycord + suk pen ; hele aardige dame daar Thanx
 
kan je mij wat stickers schenken. je hebt er toch zo veel.. wel graag die op mijn streetfighter passen..

reageer ff dmv mail
danny.hulst@wanadoo.nl
 
kreeg ook een hoop adressen terug die het niet meer deden...heeft er iemand een actuele lijst,....
dennis :?
 
Ik was op zoek naar het yamaha stemvorken logo en het naam-logo om uit te printen op stickervel, maar wel een beetje goede resolutie/grootte... Iemand?
==>motoBD@gmail.com
alvast bedank!
gr. Jitze
 
ga ook eens wat stickers vragen.....heb net 16 emails verstuurd...zie wel wat ik krijg :+
 
deze doet het al niet meer :(
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

tecnigas@tecnigas.com
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<tecnigas@tecnigas.com>:
 
Terug
Bovenaan Onderaan