Politie stickers op motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie R1100RT

Rookie
21 jan 2023
15
17
Utrecht
Beste medeforumleden,

In een ver ver verleden reed de Gendarmerie ook op de blauwe r1100rt.

1706604659794.png


Nu zit ik er wel eens over te denken om op mijn beamer een paar stickers te plakken. Bijvoorbeeld boven de koplamp.
1706605110922.png


Ik weet niet of dat dit mag (denk dat het niet zo'n punt is), maar hoe zit het eigenlijk met de motoretiketten? Schop ik dan heilige huisjes omver? Zouden jullie eens willen filosoferen over dit idee?
 
Mag niet en is niet zomaar een bekeuring overtreding. Kan vallen onder politie nadoen en dan ben je diep de Sjaak
 
Dus een sticker met "GENDARMERIE" is dus niet zo'n goed plan, als ik het zo lees.
Nog tips voor leuke woordspelingen dan? Bij Top Gear waren ze daar erg goed in.

La Vache Qui Rit lijkt me niet verkeerd. Kan op de motor slaan, of op mij 😁
Nog andere ideeën?
 
Dus een sticker met "GENDARMERIE" is dus niet zo'n goed plan, als ik het zo lees.
Nog tips voor leuke woordspelingen dan? Bij Top Gear waren ze daar erg goed in.

La Vache Qui Rit lijkt me niet verkeerd. Kan op de motor slaan, of op mij 😁
Nog andere ideeën?
‘Noob’ :+
 
Beste medeforumleden,

In een ver ver verleden reed de Gendarmerie ook op de blauwe r1100rt.

Bekijk bijlage 1968636

Nu zit ik er wel eens over te denken om op mijn beamer een paar stickers te plakken. Bijvoorbeeld boven de koplamp.
Bekijk bijlage 1968639

Ik weet niet of dat dit mag (denk dat het niet zo'n punt is), maar hoe zit het eigenlijk met de motoretiketten? Schop ik dan heilige huisjes omver? Zouden jullie eens willen filosoferen over dit idee?
Niet alles wat je denkt moet je posten. Dat is wat ik denk.
 
Ik weet van iemand die " be POLITE in traffic" op het scherm van zijn Guzzi V7 Special had staan. Be en in traffic in kleine zwarte letters en POLITE in grote oranje letters. In Nederland heeft ie nooit problemen gehad, wel in Zwitserland. Nou staan Zwitsers toch al niet bekend om hun gevoel voor humor, en vooral Zwitserse beambten niet. Tis alleen wel weer even geleden, vroeger kon er waarschijnlijk wel wat meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan