Politie stickers op motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij die van mij snap ik ook niet goed hoe ze die goedgekeurd hebben gekregen.. Knijp met je ogen en het is een politiemotor.

Test_2017_BMW_R_NineT_Urban_GS_6-7f8.jpg


Moet je wel een halve blinde zijn wil je dat zo zien; maargoed.
 
Bij die van mij snap ik ook niet goed hoe ze die goedgekeurd hebben gekregen.. Knijp met je ogen en het is een politiemotor.

Test_2017_BMW_R_NineT_Urban_GS_6-7f8.jpg


Moet je wel een halve blinde zijn wil je dat zo zien; maargoed.
Mij lukt het inderdaad niet.
Er blijft een dik ding staan.
Wanna ride it! :9
 
Was dat niet die vent met die K1600 in z'n fluor jas / leren broek met dat oranje zwaailicht achterop de topkoffer?

Leek idd 1:1 .. Maar dan zonder strepen. En hij gaf aanwijzingen aan mede weggebruikers..
Edit: Heb het topic gevonden maar de foto's zijn al niet meer actief..

Echt triest was die, heeft volgens mij zelfs ook nog een blauwe maandag op MF gezeten geloof ik?

Ah ja, "vroeger" waren er nog wel eens echt goeie topics met echt "rare shit".... dat zie ik niet echt veel meer...
 
het zou natuurlijk pas echt knap zijn als je enkel door middel van je rijstijl de indruk kunt wekken dat je "collega" bent :]
 
Ik zag pas een knakker op een ex politie K100 met politie en ambulance stickers op helm en motor.
Ga weg, klaphelm!
 
Dus een sticker met "GENDARMERIE" is dus niet zo'n goed plan, als ik het zo lees.
Nog tips voor leuke woordspelingen dan? Bij Top Gear waren ze daar erg goed in.

La Vache Qui Rit lijkt me niet verkeerd. Kan op de motor slaan, of op mij 😁
Nog andere ideeën?
Doe dat ding weg.
 
Reed eens in de winter in Weert. Mijn winterjas is nogal geel. Tel daarbij op een lichtgrijze RT. En een jongedame die op de snorscooter overstak terwijl ik voor het stoplicht stond te wachten. Ze twijfelde even of ze het gas vol open moest draaien. Maar dat deed ze 50 meter verderop wel. Ik moest dezelfde kant als haar op en toen ze achterom keek en mij weer zag ging de snelheid er ineens weer uit. Toen maar op de volgende rotonde linksaf gedraaid waar zij rechtdoor ging. Toen hoorde ik dat ze weer vol,gas gaf
 
Mijn schoonvader's ex-R80/7 was donkerblauw, kon een Marechaussefiets zijn als je niet beter wist.
Rijdend op de weg gingen veel weggebruikers ineens braaf naar rechts, en reed iedereen ineens netjes op snelheid.
Daar had ik geen 'Pliesie'-stickers voor nodig..

@TS; als 'Gendarme'/'Gendarmerie' niet mag, mag 'Gente di mare' (Gentedimare) vast wel 😉

 
Laatst bewerkt:
Kort verhaaltje: een hele hele verre kennis van mij had een bewakingsbedrijf. Kocht een witte Golf GTI en liet deze qua striping net als een politievoertuig stripen en in plaats van "Korps Landelijke Politiediensten' plakte hij 'Korps Landelijke Surveillancediensten' op de Golf. Hoop gezeik, staande gehouden, politiefotograaf er bij en Proces Verbaal.

Niet zo handig als je beveiligingswerk wilt doen.......

Misschien helemaal niet zo handig?
Infantiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan