Triumph Speed Triple topic deel 54

Mooie machine!!

Ik heb een hypepro veer besteld voor de achterzijde om mijn speed triple te verlagen... voor wordt de vork doorgestoken,
Moet de jiffy dan ingekort worden?
Hoe wordt deze ingekort?
 
Dat is 2000 korting. Idd best veul. Speed wordt ook slecht verkocht in nl.
7 rs’en tegen 4 s’en in de eerste 6 maanden van 2020.
Snap ik ook niet want het is een ontzettend fijne motor.
Ben trots dat ik 1 van de 4 S'en vertegenwoordig 8-) Nee dat begrijp ik ook niet, mannn wat een machine is het :9~:}!!

Maarjaa in het speed triple topic zullen dat er meerdere vinden ;)
 
Dat is 2000 korting. Idd best veul. Speed wordt ook slecht verkocht in nl.
7 rs’en tegen 4 s’en in de eerste 6 maanden van 2020.
Snap ik ook niet want het is een ontzettend fijne motor.
Corona zal misschien een rol spelen, ware het niet dat ze bij Blom ontzettend goed hebben verkocht. De street, tiger900 en die bobbertjes gaan als een malle begreep ik.
 
Tiger is altijd het best verkopende model bij Triumph. Hieronder het verkopenlijstje van dit jaar voor de geïnteresseerde, laaatste kolom zijn de totalen tot op heden
FE43BE7C-5424-49BE-8494-58171B236262.jpeg
 
Corona zal misschien een rol spelen, ware het niet dat ze bij Blom ontzettend goed hebben verkocht. De street, tiger900 en die bobbertjes gaan als een malle begreep ik.

De motorbranche is hobby en dat ging gewoon door tijdens corona. Misschien zelfs wel beter als 'normaal'.
Wij hebben er bij BMW motorrad in ieder geval geen last van gehad. :)
 
Ik heb online even gezocht maar ik kan 'm niet vinden. Heb je toevallig een linkje waar jij 'm besteld hebt? Alvast bedankt!
Gewoon googlen op yz85 schakelpook. Ik heb er 1 van 't merk TMV. Ik heb 'm bij een motorcross zaak gekocht.
 
Dat is 2000 korting. Idd best veul. Speed wordt ook slecht verkocht in nl.
7 rs’en tegen 4 s’en in de eerste 6 maanden van 2020.
Snap ik ook niet want het is een ontzettend fijne motor.
Denk bij de hedendaagse prijsstelling dat veel mensen toch liever of voor net iets meer geld een echt kanon bij Ducati of KTM halen, of anders voor minder geld een Yamaha kopen. Een MT09 bijvoorbeeld is echt veel sneller dan je zou denken. Het enige wat je een beetje mist is dik koppel onderin, maar wel veel goedkoper.
 
Ik denk dat de speed triple volgend jaar een stuk beter verkoopt.Bekijk bijlage 1520327
Ik ben ook nog niet overtuigd...
Ik ben zo'n gek die juist voor de enkelzijdige ophanging en de high mounts voor de speed heeft gekozen ipv de street :P :P
Om heel eerlijk te zijn, ben ik heel tevreden met de 2016, mar vind de 08-10 modellen toch nog steeds erg aantrekkelijk
 
.

Ik heb pas geleden een klein gevalletje gehad met mijn speed en daar is mijn gp pijp van beschadigd. dus als de tegenpartij uitkeert mag ik een nieuwe pijp uitzoeken.

Nu kwam ik eigen hier met de vraag welke aftermarket pijp is het meest geschikt voor een speed uit 2010?
wel al gelezen dat de SC waardeloos is maar die maken ook pijpen voor in de racerij. Dan kan het toch haast niet zo zijn dat die slecht zijn?

Wat zijn jullie bevindingen?

Zelf zou mijn keuze gaan naar een
SC Project ( die op de arrow lijkt)
MIVV Suono (ook zoals die arrow)
MIVV GP
 
Laatst bewerkt:
Met extra veel electronica om dat weer te beteugelen...
Not my cup of tea
:N
Hmm ben opzich wel een gadgets man, maar in de praktijk gebruik ik werkelijk waar er niets van. ABS en traction control vind ik dan wel weer nuttige foefjes die mij op verschillende momenten toch geholpen hebben. Of ik zou crashen weet ik niet, maar wel dat ze opeens ingrepen.

Moest een keer vol in de ankers op de snelweg omdat iemand opeens van baan wisselde en haar vette nek niet kon draaien ofzo... Precies bij de metalen overgang bij een brug en daar heeft de ABS mij denk ik wel gered.

Echter die zucht naar steeds meer pks... neuh... ben niet voor niets van de gsxr1000 naar de street765 gegaan. Koppel mis ik wel een beetje. Je moet toch echt direct hoog die toeren in om gevoel van koppel te krijgen zoals ik gewend was van de fjr1300, speed en gsxr1000. Over tig jaar zou misschien toch alsnog een allroad met leuk beetje koppel in de garage kunnen komen, of misschien weer iets als een speed, maar dan is de 1050 goed genoeg. Of toch een 2-cilinder... of... :P
 
.

Ik heb pas geleden een klein gevalletje gehad met mijn speed en daar is mijn gp pijp van beschadigd. dus als de tegenpartij uitkeert mag ik een nieuwe pijp uitzoeken.

Nu kwam ik eigen hier met de vraag welke aftermarket pijp is het meest geschikt voor een speed uit 2010?
wel al gelezen dat de SC waardeloos is maar die maken ook pijpen voor in de racerij. Dan kan het toch haast niet zo zijn dat die slecht zijn?

Wat zijn jullie bevindingen?

Zelf zou mijn keuze gaan naar een
SC Project ( die op de arrow lijkt)
MIVV Suono (ook zoals die arrow)
MIVV GP
Ik had een Mivv suono, maar zou nu denk ik voor SC gaan.
 
Met extra veel electronica om dat weer te beteugelen...
Not my cup of tea
:N

TC en ABS zitten er uiteindelijk vooral voor je eigen veiligheid op, maar daar hoef je in principe geen gebruik van te maken als je je handen het werk laat doen.
En dan is meer vermogen/koppel toch altijd leuk? :)

Ik rijd nu 2 jaar met 175 pk en 144 Nm, maar zelfs daar raak je gewoon aan gewend :')
Volle bak optrekken gaat echter nooit vervelen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan