Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een Wunderlich beugel, erg massief en de nav trilt als een wezenloze.....Ik heb Hornig besteld voor mijn 850! Ook al binnen, alleen de motor nog niet! Dealer gaat deze monteren incl stroom aansluiten bij aflevering.
Damned.......heb nu 'n enorme "deja vu" ........Al lang ervaren in de industriële wereld dat iemand die voor zijn goed werk een democratische vergoeding vraagt de job niet krijgt, de concurrent die een astronomisch bedrag vraagt wordt geloofd, "dát zal wel ne goeie zijn, al hij zo veel kan vragen!...
En dan niet durven toegeven dat ze genaaid zijn... En er van staan kijken dat ze ver boven budget zitten...
Stelletje egotrippers...
Ik heb een beugel van Givi en ook die begint te zwabberen als ik met ondertoeren optrek. Het zal erbij horen denk ik.Ik heb een Wunderlich beugel, erg massief en de nav trilt als een wezenloze.....
Ik heb voor mijn zumo een waypoint steun. Zit erg goed, zeker in vgl met de vorige. Daar kan ook een Tom Tom op. Ze zijn alleen erg duur. Iets van 135,-. Geruild voor mijn oude ram mount bij die retedure BMW dealer toen ik mijn motor kocht. Hij heeft de steun ook kosteloos gemonteerd.
die had ik toch al niet , want ik rij niet nieuw, tot de aankoop garantie doe ik natuurlijk niks,Dan ga je toch gewoon elders he.... zeg dan ook maar dag tegen je garantie.
Ik lig er niet wakker van.
BMW veel duurder dan andere merken? Nope... dat gevoel heb ik niet...
(hun banden wel... die worden gemaakt van heel exclusief en duur rubber denk ik, maar goed, daarmee doe je wat je wil zonder garantie te verliezen)
ik koop mijn remdelen gewoon van Brembo zelf ,, zelfde kwaliteit wel lagere prijs wat boeit mij het nou dat er geen BMW logo op het doosje staat , dat bewaar ik toch niet.Remblok set BMW 270,- en na volhoudend door te zuchten / sip te kijken krijg ik een passende TRW set voor 90,- bij dezelfde stealer
Das een dikke factor 3 (maar wel zonder BMW logo mijnheer.!) Nee nu slaap ik slechter
Jawel. Hij zit bij mij op die zwarte stang van het ruitje
Koop dan gewoon een 1250.
Ik heb vandaag de grootste winkelruit van ztechnik er op geschroefd. Morgen kijken hoe dat bevalt. Vind het adventure scherm nog te veel wind om mijn hoofd geven.
Ben nogal allergisch voor wind en regen. Snap eigenlijk niet waarom ik motor rij
Ik heb vandaag de grootste winkelruit van ztechnik er op geschroefd. Morgen kijken hoe dat bevalt. Vind het adventure scherm nog te veel wind om mijn hoofd geven.
Ben nogal allergisch voor wind en regen. Snap eigenlijk niet waarom ik motor rij
Verhulst, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen........ Ik begin er ook maar niet meer aan.
moet je misschien ook niet doen ,, inzien dat je er naast zit , zou een logische stap zijn
Jij leeft toch in een wonderbaarlijke wereld..... een wereld met een wereldbeeld dat nogal afwijkt van hoe het in onze Westerse wereld er aan toe gaat.die had ik toch al niet , want ik rij niet nieuw, tot de aankoop garantie doe ik natuurlijk niks,
voor mijn doen is mijn GS best nieuw slechts 10 jaar oud
ja BMW is duur,, als ik hoor wat mensen gemiddeld spenderen aan concurrenten van een boxer GS is dat toch minder in aanschaf en onderhoud.
ik koop mijn remdelen gewoon van Brembo zelf ,, zelfde kwaliteit wel lagere prijs wat boeit mij het nou dat er geen BMW logo op het doosje staat , dat bewaar ik toch niet.
@DetoX je vergelijking gaat compleet mank , je kan de zo bedrijfsmatig ingestelde clientèle van loop kranen die in hoofdzaak zakelijk gebruikt worden en een hele andere insteek hebben dan een particulier appels en de bekende peren.
Als ik ICT materialen inkoop en dat heb ik voor kleine bedrijfjes gedaan en voor multinationals heb ik toch een heel andere pet op en invals hoek.
Als zo'n dealer als men 8 man kan bezig houden heb je ook een behoorlijke omzet nodig aan volume , die dealer kan er weinig aan doen dat ie gedwongen word om geld uit te geven aan zaken die zonder in te boeten aan kwaliteit echt goedkoper kunnen maar omdat de importeur het ze dat gewoon oplegt te doen bij specifieke bedrijven, doet ie dat niet word/blijft ie geen dealer. denk dat sommige dit punt missen.
het is ook algemeen bekend dat BMW dealers soms wat meewarig reageren op de klant die geen hagel nieuwe machine zo ff afrekent en er gelijk voor een paar K aan opties en spulletjes laat schroeven.
Op iedere sales opleiding leer je mensen lekker te maken met jou waar, ook al kunnen ze niet direct een order plaatsen , heb redelijk wat proef gereden op DEMO dagen ,, maar nu heb ik toch een aantal motoren gekocht die ik ooit demo gereden heb.
je wil zoveel mogelijk mensen bereiken met je handel, en zodat ze jou motor of auto kennen, zijn ze ooit in de gelegenheid dan komt jou auto of motor weer naar boven borrelen ,, dat kan iedere verkoper je vertellen.
waarom ik geen NC750X gekocht heb,, met je verstand een verstandige motor, maar emotioneel toch niet wat mij aanspreekt ,, een beetje de Prius onder de motoren ,, nu voor de prijs van een bijna nieuwe NC heb ik nu een mega gave GS DOHC !!
iedere klant is een klant , en mensen die denken dat ze een streepje voor hebben omdat ze achterloos nieuw kunnen rijden en dat makkelijk kunnen doen beseffen niet hoe dat overkomt , niet iedereen heeft de zelfde kansen gehad in het leven en kon daar iets aan doen.
en als mensen zich daarom beter voelen zijn ze financieel misschien welvarend maar op andere vlakken beklagenswaardig arm .
Koop dan gewoon een 1250.
Het laten klaarmaken voor aflevering van een basismodelletje G310GS van € 6.230 inclusief BTW door een monteur (van het uit de krat hallen tot het opgepoetst aan de klant overhandigen met een woordje uitleg over de werking van alle knoppen) kost hem ongeveer evenveel aan werkuren, als het eveneens laten klaarmaken voor aflevering van een BMW 840i Cabrio van € 145.000 in de garage van zijn oom-BMWdealer een paar kilometers verderop.