Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hebben wij H4 lampen erin?Zou dit werken/passen op een 1e generatie GT (2017) ?
Ik heb die lampen in mijn Sprinter (met weerstand van osram zelf). Werkten perfect zonder weerstand, gaf wel foutmelding van defecte lampIn de manual staat H4 60/55W, stel dat het past zou je dan nog een weerstand moeten plaatsen ivm. de CAN bus ?
Edit:
Vraag gesteld bij Osram, afwachten maar op hun antwoord.
NIGHT BREAKER H4-LED | OSRAM Automotive
Bekijk bijlage 1979781
Jip dacht ook h7, maar nee ouwe meuk h4 kaarsje met bovenin wel led raar ontwerp gedachte toendertijd ....Hebben wij H4 lampen erin?
Denk dat ie misschien wel wat ver uitsteekt achter, niet zeker of het kapje er dan nog op past.
$$$?Jip dacht ook h7, maar nee ouwe meuk h4 kaarsje met bovenin wel led raar ontwerp gedachte toendertijd ....
Je bedoelt gewoon linksvoor onder het display toch? :DHoe erg is dat........ ....na 40K en +5jaar kom ik er toevallig achter dat de Duke nog een extra 12v aansluiting heeft. Man man .
Trouwens de SDGT gisteren verkocht aan een goede vriend. De brave man (50j) reed al decennia met Honda cbr600rr en wou eens iets anders.
Heeft de SDGT enkele uren mee genomen, kwam terug bij mij aan en heeft geen seconde getwijfeld.
En een jaar later € 26.740,00 kaal zonder quickshifter+ enz.....Zo….net ff de 2023 KTM prijzen bekeken in NL;
Onze geweldige Superduke GT gaat maar liefst € 25.600,- kosten….
En dan komt straks het nieuwe model met nog een schepje er bovenop natuurlijk….
In december stonden ze voor € 22.600,- in de aanbieding.En een jaar later € 26.740,00 kaal zonder quickshifter+ enz.....
Welk modeljaar heb jij? Volgens mij moet in alle GT's dot4 of 5.1. De mijne uit 2018 in ieder geval wel.Nou net even de motor uit het stof gehaald en wilde een rondje rijden. Koppeling voelde slap aan dus had een naar voorgevoel. Toen ik hem startte en schakelen wilde de motor vooruit.
Hij ontkoppelt heel moeilijk.
Na wat zoeken in dit topic ben ik blijkbaar niet de enige. De HCI master koppelingscilinder zou lekken. Het vloeistofpotje zit vol
Nou zit mijn motor niet meer in de garantie. Wordt dit alsnog onder coulance gerepareerd?
En moet ik meteen ook voor de oberon slave cilinder gaan?
Tevens kwam ik erachter dat er minerale olie in moet ipv dot 4. Ik ging even kijken in mn facturen en zie dat de motorzaak waar ik voor een groot beurtje heen ging dot 4 in heeft gedonderd
Dit is wel alweer twee jaar terug. Ik weet ook niet zeker of er dot 4 daadwerkelijk in zit of dat dit op de factuur alleen zo staat. Het zit er wel 12k kilometers in inmiddels.
Ja inderdaad, nooit opgevallen.Je bedoelt gewoon linksvoor onder het display toch? :D
Ik ga eens zien bij 'n Belgische dealer of ik 'n 2024 uit de showroom kan kopen aan mooi prijsje. Immers als de 2025 GT eraan komt zullen deMaarehhh verkocht en nu wachten op de 1390 SDGT?
Ik vermoed dat de 1390 SDGT wel nog dit jaar gaat komen.Ja inderdaad, nooit opgevallen.
Ik ga eens zien bij 'n Belgische dealer of ik 'n 2024 uit de showroom kan kopen aan mooi prijsje. Immers als de 2025 GT eraan komt zullen de
'ouwe' sneller in waarde zakken. Wachten op de '2025' is geen optie want dan zit ik nog een jaar zonder.
( en anders wordt het misch toch 'n GS1300....... )
( of 'n Suzuki GSX-S1000GX ..... )
Facelift of een gans andere motor is wel een groot verschil, of zie ik dat verkeerd?Ik vermoed dat de 1390 SDGT wel nog dit jaar gaat komen.
In 2018 hadden ze ook net weer het eerste model SDGT opnieuw met nieuwe kleuren uit en datzelfde jaar volgde niet veel later nog de facelift.
Ik bedoel meer te zeggen dat KTM er een handje van heeft dat ze vaak het bestaande model nog ff lanceren voor het nieuwe jaar met nieuwe kleurtjes en dan vervolgens een paar maanden later het echt nieuwe model lanceren.Facelift of een gans andere motor is wel een groot verschil, of zie ik dat verkeerd?
Klopt, ik destijds in 2028 zo ook de mijne gekocht. Met frisse kleuren en mooie korting.Ik vermoed dat de 1390 SDGT wel nog dit jaar gaat komen.
In 2018 hadden ze ook net weer het eerste model SDGT opnieuw met nieuwe kleuren uit en datzelfde jaar volgde niet veel later nog de facelift.
dat moet gigantisch leuk zijn, nu een motor van de toekomst kopen, aan de huidige prijzenKlopt, ik destijds in 2028 zo ook de mijne gekocht. Met frisse kleuren en mooie korting.
Helaas....typo....2018 natuurlijk.dat moet gigantisch leuk zijn, nu een motor van de toekomst kopen, aan de huidige prijzen
Iets met even de jaarcijfers opkrikken waarschijnlijk inddIk betwijfel of er dit jaar nog een nieuw model komt:
De bestaande GT,s waren eind vorig jaar nog € 22.600,-
Nu staan ze weer “gewoon” op € 25.700,- geprijsd.
( of ze hebben de bekende bmw truc toegepast; eind van het jaar nog zoveel mogelijk ktm,s op kenteken…)